Garet Jacob Hobbs

147 1 0
                                    

Evet yine buradayız , öncelikle kitabım LGTB çifti içeriyor hoşlanmayanlar çıkabilir . Bende bir LGBT destekçisi olarak dargörüşlü kişileri kınıyor ve herkezin özgürce yaşayabileceği bir Dünya diliyorum . Diziye de bir göz atmanızı tavsiye ederim. Sevgiler ...
( Vote ve yorumları unutmayın lütfen )











....















Jack'in bana doğru gelen sakin ve istikrarlı adımlarından yine zor bir vaka ile uğraştığını anlamak zor değil . Niye derseniz Jack diğer insanların aksine her FBI ajanı gibi psikolojik destek aldığı için tepkilerini kimseye göstermez , mesela normal bir sohbet için gelseydi elinde kahveler ile direk bana bakarak ilerlerdi . Şimdi ise yavaş adımlarla ve çevreyi tarayarak konuşacağımız  iyi bir yer gözlemek ile meşgul idi.

Ben Jack'in analizini yaparken o çoktan gelmiş , klasik giriş cümlesini söylemişti ,

J: Sana ihtiyacımız var will , seni hemen götürmem gerek

W: Bu seferki seni endişelendirmiş gibi Jack bir sorun mu var.


Jack , duygularını belli etmemeye çalışsa da derin bir nefes alarak

J: Maalesef bu seferki vakada şimdiden 10 tane genç kızı kaybettik . Üstelik elimizde en ufak bir ipucu bile yok .

W: Tamam o zaman daha fazla oyalanmayalım , benim dersime abigail bakar .

Söylediklerim bittiğinde ikimizde sakin adımlarla arabaya yürümeye başladık , bu arada vaka hakkında tahminler yürütüyodum mesela kızları belki eski sevgilisi veya kızına benzedikleri için öldürebileceğini ancak kesin bir tahmin yürütmek için olay yerini görmem gerekiyor. Ben düşüncelerim ile mukabele ederken Jack o arada yine bana birşeyler söylüyordu ,



J: will seni fazla zorladığımın farkındayım , ancak şunu bilki senin sayende sadece 1 haftada yıllarca çözülemeyen vakaları açığa çıkarıp birçok can kurtardık .

W: Biliyorum Jack bende o masum insanlar için bunu yapıyorum zaten , hem merak etme ben iyiyim.


Dışım'dan iyiyim desemde Jack te bende biliyoruz ki henüz bu kadar sosyalleşmeye hazır değilim . zaten bir karmaşa olan beynim yaptığım tahliller yüzünden bir çıkmaza girebilir . Korktuğum tek şey birgün o yakalıdığım seri katiller  gibi olmak , bunun içinde beynim ile  resmen savaşıyorum ve savaşmaya da devam edicem .


J: İşte  bu sebeple hem sana vakalar da yardımcı olacak , hemde beni Abigail'in dırdırların'dan kurtaracak bir çözüm yolu buldum . Psikoloji Bölümünde birinci ve cerrahi yetkisi olan Dr. Hannibal Lecter'ı sana yardımcı olması için çağırdım .




Duyduklarım'a  tam itiraz edicekken  , aslında bu durumun bana iyi gelebileceği ihtimali durmamı sağladı . O yüzden hem kendimi hemde Jack'i şaşırtarak olumlu bir cevap verdim.




W: Peki Jack , ama şunu söyleyeyim üzerimde Psiko Analiz yapmasına izin vermem , sadece vakalara yardım eder ve eğer benim bir sorunum olursa dostça konuşuruz anlaştık mı ?





Söylediklerim  Jack'in hoşuna gitmese de  şansını zorlamak istedi ve o da istemeye istemeye beni onayladı .

Jack arabasının yanına geldiğimizde biri ile konuşmaya başladı yüksek ihtimal az önce bahsettiği Dr. Lecter idi. Ben arabaya binip onu beklemeye başladım bir an önce olay yerine gitmek ve şu gerginlikten kurtulmak istiyorum . Birde yeni doktorum ile tanışacağım şaka gibi ,

Jack 'te birkaç dakika sonra bindi ve

J: Dr. Lecter'da direk olay yerine geçecek

Onu kafamla onaylayıp tekrar iç çatışmama geri döndüm , jack'de sigarasını yakmış bir eliyle direksiyonu tutarken bir eli ile sigara içiyordu baktığımda rahatsız olduğumu anlamış gibi hemen camı açtı ve omuzlarını silkti . Bu sahneyi neredeyse sürekli yaşıyoruz ve hala Jack'i sigarayı bıraktırma ya ikna edemedim . Hayır yani birde FBI Müdürü , biri görse bu halini hakkında soruşturma açılır.





Ama maalesef bizim müdür bunu umursamıyor bile , aslında bende bu ruh halimden kurtulmak için bazen sigara , içki gibi beynimi uyuşturan ne varsa kullanıyorum.  ancak tabiki o gün ilaçlarımı alamıyorum ve bu da diğer gün bok gibi olmamı sağlıyor .  Yani benim için kurtuluş yok sırf bu yüzden normal insanları çok kıskanıyorum . O insanların sadece para , aşk , eğitim gibi dertleri oluyor benim ise en basitinden aşk ile ilgili bildiğim tek şey Abigail'e olan hoşlantım , sanırım o da bunun farkında ancak tabiki benim gibi biri için tereddüt ediyor. 





Neyse , ben tekrar düşüncelere dalmadan olay yerine çoktan geldik . İlk Jack daha sonra ben indim . Tabiki etraftaki  olay yeri incelemeler her zamanki gibi bizi bekliyorlar tek bir fark ile köşede sanki  cesede biraz hayranlık , biraz merak ile bakan adam hariç . Biz cesede yaklaştıkça adam da sonunda bize dönebildi , tabiki gözlerimi kaçırıp cesedin yanına ilerledim o da geç kalmadan yanımıza geldi .

H: Merhaba  will sonunda tanışabildik ben Hannibal Lecter .

Klasik tanışma cümlesini duyduğumda , gözlerine bakmadan yakasına bakarak bende kendimi tanıttım

W : Merhaba , doctor Lecter bende memnun oldum demek isterdim ama ortam biraz tatsız .

Söylediklerim ve bakışlarımı kaçırmam ile  beni süzmeye başladı tabiki bende boş durmayıp onu süzdüm . Saçlarını özenle taramış , jilet gibi siyah takım elbise giymiş ve otuzların'ın sonunda olmasına rağmen hala yakışıklı olan bu adam , benim ona yaptığım gibi beni süzmüş ve


H : Hmm gözlerime bakamıyorsunuz , göz altlarınız mor ve saçlarınız olması gerekenden daha dağınık , söylesenize bay Graham insanların sizi görmesinden mi  yoksa onları görmekten mi korkuyorsunuz.




Dedikleri ile resmen adamı alkışlamak istedim . Adam şu ana kadar beni analiz etmek isteyen psikoloklar'dan  daha çok şey öğrendi hakkımda . Tebessüm ettiğimi gören adamın bakışları bir süre gamzemde dalgalandı ,



W : kusura bakmayın doktor ama başkasına  acaba o kanser mi , suratı çok mu soluk , hepatit olabilir mi gibi düşünceler beslemek istemiyorum. Zaten buraya beni konuşmaya gelmedik öyle değilmi .



Sözlerim ile onda da bir gülümseme oluştu , sanki beni anlıyor gibi bir süre bana baktı

H: Haklısınız , kusura bakmayın bazen kendimi engelleyemiyorum. Heleki sizin gibi empati yeteneği olan birinde , kesinlikle çok özel birisiniz .






Söyledikleri ile başta yapmacık bir şekilde gülsemde , cümlenin sonunda ki sözleri beni duraklattı bir anlık gözlerine  baktığımda    orada parıltılı bir gökyüzü gördüm , sanki o da kendisini görmemi istiyormuş gibi bir ihtiyaçla söylemişti o sözleri , işte ben asosyal kral will ilk defa bocaladım çünkü insanlar hakkında daha ilk dakikadan fazla tahlil yapan ben bu adamla 15 dakikadır konuşmamızda rağmen hala tek bir analiz bile yapamadım işte bu beni ilk defa ürküttü .





























Evvvet Gençler  , yorumlarınızı bekliyorum  hepinize iyi okumalar , lütfen diğer kitaplarıma da göz atın 🤩🥰😍😘🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩

Kan Ve Tutku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin