Asocial

195 1 0
                                    

Yepyeni bir hikaye, yepyeni bir tür umarım herkes beğenir. Lütfen yorumlarınızı ve voteleri eksik etmeyin, şimdiden çok thanks gençler. ❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😘








.
.
.





Will her zamanki gibi sabaha doğru uyuyabilmiş ve alarm sayesinde sabah kalkabilmişti. Bu artık onun için bir rutin haline geldi. Bunun sebebi ise başkalarına göre yetenek will'e göre bir lanet olan suçlularla empati yeteneği idi , will    FBI  için danışmanlık yapmasa çoktan şimdiye kadar bir kliniğe yatmayı düşünmüştü, herkes empati yapabilir ancak will bununla da kalmıyor.

Birnevi o katil'in yerinde oluyor. Gözlerini kapatıyor ve bammmmm birden cinayet ağır çekimde kendi tarafından tekrar işleniyor. bu ne kadar FBI 'ın işine yarasa da will için etkisi geçmiyor, o cinayet gecelerce kabuslarını süslüyor ve az buçuk olan uykusu da bu olay sayesinde kalmıyor.

Will çareyi uyku, antidepresan ve sakinleştirici ilaçlarında buluyor. İçten içe bu ilaçların onu daha kötü yaptığını biliyor. Sonuçta kaç yıl psikoloji alanında okuyup, doktora yapmış her insan bu ilaçların geçiçi bir çözüm olduğunu ve birsüre sonra bağımlılık yaptığını bilir. Ancak Will için birkaç saatlik uyku, herşey 'den daha önemli hale geliyor.

Daha fazla düşüncelere dalmak istemeyen will bir an önce yataktan kalkıp, banyoya doğru ilerledi  işlerini   halledip artık akademideki dersine yetişmesi gerekiyor. Banyodaki işlerini halledip herzamanki takımlarından birini üzerine geçirdi. Giyinme işini bitirip dolaptan Bir elma alıp hemen çıktı. Bir an önce arabaya bindi ve hızlı bir şekilde akademiye doğru sürdü.

Akademiye geldiğinde   arabasını herzamanki yerine park etti ve zorla da olsa yüzüne bir gülümseme yerleştirip, güvenliğe ve öğrencilerine selam vererek,  asansöre doğru ilerledi. Tuşa basarak derin bir nefes aldı. Günlük yaşadığı bu rutin will'in çok hoşuna gidiyordu hayatta zevk aldığı tek şey, o derslikte gözlerine bakan meraklı bakışlara bildiklerini anlatmak idi.

Derin bir nefes alıp tık sesi ile katına geldiğini anlayıp hızlı adımlar ile sınıfa doğru ilerledi ancak gördüğü kişi ile adımlarını durdurup, içinden sıçtık yine diye geçirdi çünkü gelen zor durumda kalınca will'in kapısına dayanan FBI Müdürü Jack Grawford idi. Will bugün ders işleyemiyeceğini ve kabuslarını bir anı daha etkileyeceğini adamın yüzüne bakınca hemen anladı. Çünkü artık bu rutin hale geldi will için, will sonunda ya kendine ya da başka birine bişey yapmaktan çok korkuyordu ancak bu gidişle sonunun bu iki seçenekten biri ile olacağini içten içe biliyordu.



...

Evet giriş biraz kısa oldu ama diğer bölümler en az 1000 kelime olucak merak etmeyin şimdilik hoşçakalın.

Kan Ve Tutku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin