Arkadaşlık

92 4 0
                                    

İvettttt tekrar merhaba görüyorum ki voteler çok az , lütfen yıldıza basmadan geçmeyin 😈😁🤩🤩🤩














En son ne demiştim ? Hah buldum Abigail ben ve Hannibal ,  benim evime gidiyorduk  . Tanrımmmm ben bu duruma nasıl düştüm ? Daha dün tanıdığım adam bugün evime geliyor , bu benim için büyük bir gelişme .

O eve ben ve Abigail haricinde kimse girmemiştir. Ha şimdide Hannibal giriyor 😩 .

Neyse tekrar bulunduğum duruma değinicek olursak , şu an benim evimde Hannibal ve Abigail yemek hazırlıyor , bende koltuğa oturmuş onları izliyorum . Bu arada bahsetmem gerek Abigail'in davranışlarına bakıcak olursam . Sürekli Hannibal a laf atması , al al olmuş yanaklar , ufak tefek sakarlıklar vb. Tamda hoşlanma belirtileri . Bu duruma bozuldun mu derseniz , evet tabiki de bozuldum . Kim hoşlandığı insanın başkasına ilgiyle bakmasını kıskanmaz ki


Yinede her zamanki gibi bunu belli etmeyerek , hafifçe gülümser bir şekilde arada yaşadığı onlara tebessüm ediyorum.

H- Will ! İyimisin sana sesleniyoruz bayadır .

W- Ha evet iyiyim pardon dalmışım sadece .

H- Bence kafandakilere ses vermektense , onları sessizleştirip şu an yaşadığın hayata odaklanmalısın.

H- Düşünceler hırçın bir dalga gibidir . Çok açılırsan boğulursun .

Biraz şaşkınlık , birazda anlamlı bu sözleri ilgiyle dinledim . Sanki içimdeki karmaşaları biliyor ve bana yol gösteriyor gibi hissettim. Açıkçası bu hoşuma gitti.

W- Güzel bir tavsiye , ama bazen kendin açılmazsın o denize , Deniz seni çeker o dalgalara .

Konuşmamla o da elindeki bıçağı bırakıp bana döndü , söylediklerim ilgisini çekmiş gibiydi .


H- Aslında bu senin elinde , sen istersen değil o dalga , o okyanus bir hiçmiş gibi yok olur . Tüm mesele isteyip istememekte .


Sözleri ile sanki kendimi aynada konuşur gibi hissettim ve açıkçası bu beni ürküttü ,

W- Haklısın belkide istemiyorum , çünkü beni yalnızlığımdan alıkoyan tek şey o okyanus dur.


Konuşmalarımızla sanki zaman durdu ,  o benim gözlerime bakıyor ve sanki beynime talimat veriyor gibiydi ben ise ilk defa birinin gözünün içine bakıyordum . Ne tuhaf adam bana ilklerimi yaşatıyor .

A- eeeee baylar hadi ama ben çok acıktım .



Bu durumu bölen Abigail e beni bu durumdan kurtardığı için içimden teşekkür ettim.
Hannibal da hiç bişey olmamış gibi yemeğe devam ediyordu  Ben ise sirkelenip kendime gelmeye çalıştım .

10-15 dakika sonra ise herşey hazırlanmış , masa kurulmuştu ben de bu arada kopeklerime mamalarını vererek masaya geçtim . Herşey mükemmel görünüyordu , Hannibal gerçekten yemek konusunda baya yetenekli ,herkes masaya oturunca  meşhur Abigail'in sorgu sahnesi başlamış oldu .

A- eee Hannibal , sanırım psikolog ve doktorluk yapıyordun . Meslaktaşız desene .

H- evet bir kliniğim var , ancak artık doktorluk yapmıyorum insanları fiziki yöndense psikolojik yönden tedavi etmek istiyorum . Ki şu ara en çok ihtiyaç duyulan alan bu .

Bir yandan yemek yeyip bir yandan onların sohbetlerini dinliyordum . Bir anda hannibal'ın sorusu ile ona bakmak zorunda kaldım .

H-  eee Will peki sen şu kadın cinayetleri ile ilgili ne düşünüyorsun . Nasıl olsa beraber çalışıcaz artık .


Kan Ve Tutku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin