Bölüm-39

743 32 6
                                    

Kaya

Anasını sikiyim bu acı beni çok yavaşlatıyor. Arabayı kullanan Berkana döndüm. "Eve değil Serkanlara." Telefondan Serkana mesaj attım.

"Fundayı al stüdyoya in."

Funda hanım arkamdan iş çevirmek ne demek görecek. Sıra Ece'ye de gelecek.

"Abi farklı bir durum mu var?" Var var. Neler varmış da uyutmuşlar bizi. Yavuz ilk söylediğinde inanmak mantıklı olan değildi ama inandım. O Leo'yu kendi ellerimle öldüreceğim.

"Bu Yavuz ne ayak?" Bana baktı anlamayan gözlerle.

"Ece'nin iyiliğini neden düşünüyor?" Yüzünü bilmediğini belirten bir şekle soktu.

"Yani şimdi akla tek bir şey geliyor da, şu durumda sana bu ihtimali söylemek benim için pek güvenli değil." Ters ters baktım.

"İki günde aşık mı oldu Berkan. Saçmalama bir bit yeniği var bu işte."

"Oğlum ne bileyim yani, sen de haklısın ama bu insanlar birinin iyliğini düşünecek insanlar değil." Sıkıntıyla nefes verdim. Telefonum çalınca alıp baktım. Annem.

"Efendim anne?"

"Oğlum bugün gelecek misin?" Bugün için sözleşmiştik. Aklıma yeni geldi.

"Akşam gelirim anne."

"Yemek yeme, bir şeyler hazırlıyorum."

"Tamam anne hadi görüşürüz." Kapattığım gibi yine çaldı telefonum. Bu numara kim şimdi?

"Efendim?"

"Kaya benim."

"Ne var lan?"

"Konuşmamız lazım."

"Söyle."

"Yüz yüze."

"Akşam anneme gel." Yüzüne kapattım.

"Ömer mi?" Kafamı olumlu anlamda salladım.

Arabayı park ettiğinde kapıyı açıp hızlıca inmeye çalıştım, gelip bana yardım etmeye çalışırsa daha çok sinirleneceğim. Ama beni bir gram tanımayan arkadaşım gelip bana yardım etmeye kalktı. Elimin tersiyle elini ittim, "Çekil Berkan." Kendim inip kapıyı kapattım. Bana ters ters bakınca ne dercesine salladım kafamı.

Stüdyoya girip direkt alt kata yöneldim. Onlar da gelmişler beni bekliyorlar. Fundaya baktım. Ayağa kalktı.

"Hayırdır Funda bir şey mi söyleyeceksin?" Serkanla birbirlerine baktılar.

"Sen de mi biliyordun lan?"

"Neyi?" Tekrar Fundaya baktı anlamaya çalışırcasına. Deri koltuğa oturup sol ayağımı sehpaya uzattım.

"Anlat Funda." Yaramın acısı ağzıma sıçıyor anasını satayım.

"Ece'yle mi konuştun?"

"Öğrenmeyeceğimi mi sandın?"

"Hayır, sadece Ece'ye yardım ettim."

"O akılsızın aklıyla hareket mi edilir Funda!" Diye bağırdım.

"Ya biriniz bana ne olduğunu anlatabilir mi?"

"Ece kürtaj olmuş." Diye bir açıklık getirdi Berkan. Kaşlarını kaldırarak Fundaya baktı.

"Çocuk doğamazdı zaten, uyuşturucu kullanıyor kız."

"Önemli olan o değil zaten Funda." Bir sigara yaktım. Önemli lan. O da önemli. Benim çocuğum.

Dolce Vita!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin