48.Bölüm

516 34 4
                                    

Basamaktan aşağı inip hızla çıkışa yöneldim.

"Biz eğlencemize kaldığımız yerden devam edelim." Egenin sesi doldurdu etrafı. İnsanların dikkatini dağıtmaya çalışıyordu. Kapıdan çıkıp etrafıma bakındım. Nerden geldi bu?

Sesin kaynağında Kayayı bulacağıma o kadar eminim ki!

Randomly sağa döndüm. Etrafıma bakınarak ilerliyordum.

"Ece!" Arkamdan seslenen sese döndüm.

"Nerde o?" Selim bana yetişmeye çalışırken yoluma devam ettim.

"Ece dur sen nereye gidiyorsun?" Bilmiyorum ki?

"Kaya!" Diye bağırdım.

"Kızım sessiz olsana düğündeyiz!"

"Kaya!" Bir daha bağırdım. Tam o sırada karşıdaki bir kapı açıldı. Kaya kafasını uzatıp dışarı baktı.

"Ne bağırıyorsun?" Şaka mı bu adam?

"Ne bok yiyorsun sen?" Selima baktı baygın gözlerle.

"Yanlışlıkla oldu o." Gözlerimi devirdim. İyi mi acaba? Bir şeyi yok gibi duruyor ama...

Selime döndüm. Hemen yakınımda durmuştu.

"Selim gidin siz, benim işim var."

"Kızın en özel gününü berbat etme."

"Emrin olur Ece hanım. Şimdi işime dönebilir miyim?" Bu ne gevşeklik ya? Sinirle arkamı dönüp tören alanına ilerledim.

Allahın geri zekalısı. Kırıp dökmekten başka ne biliyor ki zaten!

Geri döndüğümde ilk danslarını yapıyorlardı. Murat geldi yanıma.

"Her şey yolunda mı?"

"Bilmiyorum ki? Haberim yok." Saçlarımı karıştırıp etrafa baktım. "Dans edelim mi?" Diye teklif ettim.

"Ben de onu teklif etmeye gelmiştim." Diye güldü. İstemsizce gülümsedim.

"Hadi." Elinde tutup dans alanına çektim.

"Sen şimdi buradaki herkesi tanıyor musun?" Diye sohbeti başlattı. Etrafa bakındım

"Bak şuradaki dans eden çift var ya, kırmızı saçlı kadın hani." Çenemle Serkan ve Fundayı gösterdim. "Onlar gelinin abisi ve yengesi."

Tekrar bakındım etrafa. "Tanıştığın çocuklar." Çenemle onları işaret ettim. "Timuçin, Atakan, Selim." Onlara baktı.

"Gelinin abisi Serkanın iş ortakları." Yalana bak yalana.

"Berkan, onların yanındaki. Geri zekalının teki, yanındaki kızın sevgilisi. Şule yanındaki kız da. Selim'in kız kardeşi. Berkan da o arkadaş grubundan. Doktor diyorlar ama bitirmemiş okulu."

"Vay be." Bi de bu üstün körü anlatışım. Her şeyi tek tek anlatsam küçük dilini yutarsın.

"Şurda bir kız var, gelinin abisi Serkanın dövme atölyesinde çalışıyor." Yanındaki kıza baktım dikkatle. "Yanındaki kızı tanı..." Bu benim hastanede gördüğüm kızdı. Kayanın dikişleri patlarcasına kavga ettiğimiz gün oradaydı. Kim bu.

"Anlaşılan tanıyorsun." Ona döndüm. "Gördüm ama tanımıyorum." Kafamı sola çevirdim.

"Heh bak şuraya bak. Vicdanına kadar dekolte giymiş bi kadın var görüyor musun?" Azura karısı da buradaydı. "Güzel kadınmış." Ona baktım. "Ben orospu olduğundan şüpheleniyorum." Kahkaha attı.

Dolce Vita!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin