Part 6 🌻 ( Uni+Zaw)

1.9K 127 3
                                    

Unicode

Soo " Uncle Kim...အန်ကယ်ဒီကိုဘယ်လိုရောက်လာတာလဲ Mr.Dနဲ့ကဘယ်လိုပတ်သက်တာလဲ"

Kim " အန်ကယ်နဲ့သူက ငယ်သူငယ်ချင်းတွေပါသမီး သူကအကူညီတောင်းတာနဲ့အန်ကယ်လာရတာ"

Soo " အန်ကယ်ကိုယ်တိုင်ဘာလို့လာတာလဲ သက်သေပဲပေးလိုက်ရောပေါ့ အခုအားလုံးရှေ့မှာမျက်နှာပြသလိုဖြစ်သွားပြီ Mr.Songကလွယ်တာမဟုတ်ဘူး အန်ကယ်"

Kim " အန်ကယ်ကိုယ်တိုင်လည်း သက်သေဆိုတာကို မထင်မှတ်ပဲရလိုက်တာ ဒါကိုDကမြင်သွားပြီး သူ့ကိုကူညီပေးပါဆိုလို့ပါ သမီး"

Soo " အန်ကယ်ကသာ သူငယ်ချင်းကိုကူညီချင်တဲ့စိတ်နဲ့လုပ်ပေးတာ Mr.Dကသူ့ရည်ရွယ်ချက်တွေပြည့်ဖို့ ကိုယ့်သူငယ်ချင်းကိုယ်တိုင်ကို လာခိုင်းတာတော့မဟုတ်သေးဘူး"

Kim pov:

သူငယ်ချင်းဆိုတာကိုယုံပြီး Sojuတစ်ခွက်လိုက်သောက်ရုံနဲ့ ...

Flash Back Start

D " Kim မင်းတော်တယ် အားလုံးက ကွက်တိပဲ"

Kim " ရပြီမလား ငါ့ကိုဖြေဆေးပေးတော့
D "

D " မလောနဲ့လေ ချက်ချင်းမသေပါဘူး နောက်ဆုံးတစ်ခုပဲကျန်တော့တာ ဒါပြီးရင်တော့ ပေးမှာပေါ့ကွာ ဟား ဟား"

Kim " ဘာထပ်လုပ်ပေးရဦးမှာလဲ သက်သေကိုမင်းလက်ထဲအရောက် ပို့ပေးပြီးပြီပဲ"

D " မပြီးသေးဘူးလေကွာ သက်သေကိုမင်းကိုယ်တိုင်ရှာတွေ့ကြောင်း Minjoonရှေ့မှာ သက်သေပြပေးရမှာ"

Kim " မင်းအဲ့လိုတော့မလုပ်ပါနဲ့ Minjoonကမလွယ်ဘူးဆိုတာ မင်းသိတာပဲ ဒီတိုင်းတစ်ခြားတစ်ယောက်ကိုသုံးလိုက်ပါ"

D " ဘယ်သူမှမသုံးဘူး မင်းနဲ့ငါကိုယ်တိုင်သူ့ကိုထောင်ထဲပို့မှာ ငါကအားလုံးရှေ့မှာသူ့လုပ်ရပ်ကိုချပြမယ် မင်းကသက်သေနဲ့ဝင်လာရုံပဲ"

Kim " မင်းတော်တော်အဆိပ်ပြင်းပါလားD
ငါ့ကို သူ့ပစ်မှတ်ဖြစ်စေချင်နေတာလား"

D " ငါရှိနေတာပဲ မင်းသူ့ကိုကြောက်နေစရာမလိုပါဘူး Kim အခုမင်းအသက်ကငါ့လက်ထဲမှာနော် ငါ့ကိုသာကြောက်ရမှာ"

Infinity 🌼Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora