BÖLÜM 3

2.5K 167 37
                                    

Geçiş Bölümü gibi bişi :) 

* A WOLF*

*Benim ağzım'dan :D*

Jungkook Bahçe'de durmaya devam ederken perde'nin aralandığını ve gerçek olamayacak kadar güzel bir Omega'nın kendisine baktığını görünce Kurt bedeninde büyülenmişcesine bakarken aklına bu omega yüzünden evleneceği gelir ve hırlamaya başlar.

Taehyung ağlamaktan kızaran gözleri ile kendisine hırlayan Kırmızı gözleri olan Delta'yı görünce korkudan titremeye başlar, içinde ki kurt'u anlamsızca Ulumaya başlar. ''Omega'' Jungkook seslice Ulur ve ''zindana günler kaldı hah?'' Taehyung korkuyla nefes alır elleri titremeye başlar. ''ne saçmalıyorsun'' Jungkook sinirle ''Evlenecekmişiz ya zindanıma hoş geleceksin'' İnsan bedenine dönüşür heybetli vücudu ilen elleri cebinde bakar Tae'ye, ''ANLADIN MI!!'' bağırır. Taehyung korku ilen gözlerini kapatır vücudu zandır zangır titremeye başlar '' neden ben ya neden'' söylenir ken. Jungkook karşısında Korku ile titreyen Tae'Yi görünce sırıtır ama içinde ki delta hareketli ce uluyarak 'Omegam omegam' diye sayıklayarak geceyi kendisine zehir edeceğini bilmez. ''Bay Jeon siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz'' Jungkook karşısında Bom'u görünce yüzünü ekşitir, ''Omega mı görmeye geldim'' Bom sinirle ''onu korkutarak mı ağlatarak mı hah Jungkook seni uyarıyorum oğlum tek göz yaşı dahi dökerse senin yüzünden acımam sana haberin olsun'' Jungkook kahkaha atarak ''şuna da bakın hele neden oğlunu bana yamamak istediğini ben bilmiyor muyum Omega'' Bayan Kim'in üzerine yürür Bom kendisine gelen delta'yı görünce hafif geriler ''Babam için oğlunu yem olarak kullanıyorsun değil mi'' Bom şaşkınlıkla bakarak ''saçmalama Jungkook öyle bir amacım yok''

''Annem'e ve kocana saygın olsun Babam'dan da uzak dur Dul Omega yoksa Tae ile evlendiğim anda seni bu kasaba'dan sürerim'' Bom yaşlı gözlerle Jungkook'a bakarak ''Oğluma kötü davran ma Jungkook lütfen tek isteğim bu senden Baban ya da başka birşey değil Ebevyn olunca anlayacaksın beni ve Omega bir evladın olduğunda dediklerini içime atacağım ama bilki sen herşeyi geçmişi ile geleceği ile gören Özel bir delta'sın bu dediklerin sadece sinirden ama sen Düzenin bozulduğu için Oğluma ve bana eziyet etmek isteyen bir çocuksun... Taehyung u sana emanet etmem ne kadar doğru bilmiyorum ama içimdeki Omega 'ANNE' omega doğru kişi'nin sen olduğunu bana söylüyor.. Ağlatma minik yavrumu''

Jungkook kaşları çatık Bayan Kim'e bakmaya devam ederken Uzaktan Uluma işitir Hızla arkasını dönerek yürümeye başlar... Eve varması ilen '' baba....'' yüzüne inen sert tokat ile neye uğradığını şaşırır'' Bay Jeon ''Deltan bana haber vermese ne yaptığını bilemeyeceğim Jungkook'' ''baba bak o kadın'' ''kes sesini ben Salak mıyım sence hah nasıl o ikisini tehdit edersin sen'' Jungkook sinirle ''O kadın sana yakın olmak için oğlunu bana yamıyor'' Bay Jeon sinirle ''Ben önerdim bu teklifi ona'' bağırır, ''Taehyung'u gördün değil mi'' Jungkook başını olumlu yönde sallayarak. ''ne kadar güzel, narin ve kırılgan olduğunu da gördün Deltan onun Omega'sı ile bağ kurdu bile ama sen... sevdiğin başka biri mi var'' Jungkook başını olumsuz sallayarak ''Yok olamaz da olmayacak ta anladın mı'' Bay Jeon gülümseyerek ''Kendi geleceğini göre biliyor ken neden inkar ediyorsun'' Jungkook iç çekerek babasına bakar.

Dongwook oğluna bakarak ''Merak etme oğlum benim Alfa'm senin Deltan ile bir değil İhanet etmez omegasına, ''yaa ederse ya annem gibi kanlı göz yaşları içinde son nefesini verirse ve sebebi o kadın'ken nasıl ben oğlu ile beraber olacağım'' Dongwook iç çekerek ''O sana öyle bir iyi gelecek ki onsuz nefes alamaz duruma gelceksin'' Jungkook Odasına çıkarak yatağa kendini atar gözlerini kapatır kapatmaz Beliren görüntüler ile yüzünde tebessüm oluşur. Gece'ye son sözünü söyler, ''güzel Omegam''

......

Sabah Dongwook uyanarak oğlunu da uyandırır ''Kalk hadi düğün alışverişi yapacağız bugün'' Jungkook isteksizce uyanrak Banyo'ya doğru ilerler söylenerek. Dongwook kahvaltıyı hazırlarken Bom'u arar...

''efendim Bay Jeon''

''aaahh Bom hazırlanın 1 saat'e sizi almaya geleceğiz düğün alışverişi yapacağız''

''tamam Bay Jeon iyi günler..''

''İyi günler..''

Sırıtarak telefona bakar. ''gün'üm iyi geçecek zaten''

Jungkook merdivenlerden inerek hazırlanmış masaya oturur ''Günaydın peder'' ''günaydın hayırsız oğlum'' ''ayıp bee bu dediğin'' kahvaltısını yapmaya başlar. ''AVM ye geçerken Taehyung ve annesini de alacağız'' Jungkook kafasını olumlu sallayarak Kızarmış ekmeğe Tereyağını sürerek üzerine bal koyar ağzına atarak Telefonu ile ilgilenmeye başlar....

****

''Annecim hadi kalk duş al bende o sırada maaşım yatmış mı kontrol edeyim'' Taehyung saçlarını okşayarak kulağına narin sesi ile konuşan annesinin sesi ile şımarık sesler çıkartarak yatakta debelenir. ''Anneeee gitmek istemiyorum alışverişe falan'' ''olmaz oğlum sana yeni iç çamaşırları falan almamız lazım'' ''yaaa anneee ben o Delta için süslenmem heleki ondan çocuk yapmam'' ''üzüyorsun beni Taehyung'' Taehyung derince 'of' çekerek ''tamam ama Jimin de gelsin elbise bakmaya'' ''tamam benim inatçı oğlum tamam kalk hadi duş al dışarı çıkıp gelicem sofra hazır zaten gelince kahvaltıyı yapar çıkarız Bay Jeon ve Jungkook bizi almaya gelecek'ler'' ''biz kendimiz gidemiyormuyuz da onlar bizi alacak annee!! otobüsler Halk'a çalışıyor binmem ben o kas yığının arabasına'' ''Oğlum üzme beni'' Bayan Kim üzgünce bakar ''bakma bana öyle anne lütfen bakma bana öyle o bakışların ile insanı çabuk kandırırsın'' Bom sırıtarak '' Sen nasıl oldun sanıyorsun Baban çocuk istemiyordu işte biraz yalvarınca seni yaptık ahh Taeyon'um seni koklayamadan seni kucağına alamadan Vahşi alfa'lar tarafından Öldürüldü'' Göz yaşları akarken söyler. ''Anneeee ağlama lütfen Babam şuan iyi merak etme hadi sen git işlerini hallet bende Duş alayım da şu Delta bozuntusunu bir etkileyeyim de görsün o pis Tavşan dişli'' Yumruğunu havaya kaldırır Bom gülerek alnından öper. ''Sen de ben kılıklı hade'' Ayağa kalkan Tae'nin poposuna vurarak Banyoya yollar.... 

🐺늑대 (A Wolf) 🐺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin