BÖLÜM 11

1.1K 66 14
                                    


 *Jungkook*

Gözlerimi Araladığım da Göz hizama Güzelimin saçları gelmişti burnumu hemen yumuşacık saçlarına daldırarak o eşsiz kokusunu genzime doldurmuştum. Dün ki yorgunlukla hala uyuyordu, kolları bacakları bana sarılı şekilde uyuyan güzelimi uyandırmadan nasıl sıyrılacaktım şimdi.

"Güzelim arkanı dön hadi" anında beni bırakarak dönmesi şaşırtmıştı çıplak sırtına öpücük kondurarak çıplak şekilde yataktan çıkmıştım banyo ya ilerleryerek ihtiyaçları giderdikten sonra soğuk duş almıştım dinç hissetmek için. Oda ya geri dönerek üzerimi giyindim spor salonuna gitmek için oda dan çıktım.

Koridor da yürürken Jimin'in kapısının önünde uyuyan Yoongi yi görünce ikinci şaşırmamı yaşamıştım Yoongi neden Orda yatıyordu hızla ilerledim Ona doğru

''Yoongi şşşttt kalksana" huysuz birkaç mırıltıdan sonra gözlerini aralamıştı boğuk sesi ile "ne oluyor" sesimi biraz yükselterek "asıl sana ne oluyor ne işin var Jimin in odasının önünde" yüzüme boş boş baktıktan sonra "Jimin kızgınlığa girdi sanırsam kurdum gece gece kapısının önüne getirdi beni ne kadar aç desem de ağlayarak gitmemi istedi ama lanet omega tam kapının arkasında adımı inleyerek gece yi sabah ettik Sadece Jimin'İn alacağı feremonlarımı salgıladım öyle uyuya bildi yaklaşık" saatine bakar. "30 dakika önce uyudu bende o uyuduktan 5 dakika sonra Jimin in Tatlı vanilya Çilek kokusuna uyuya kalmışım"

"Geç odanda uyu salak mısın nesin" birden sırıtmaya başlayarak "Asla aşık olmam diyen Yoongi ye de bakın"

Minik gözlerini huysuzca kırpıştırarak bana küfür savurarak odasına doğru ilerlemişti. Aptal Alfa ne zaman Omega'ların Alfalara ihtiycı olmadığını asıl İhtiyacın Alfaların Omega'lara olduğunu bu dünyayı yönetenlerin Omegalar olduklarını kabul edecekler. Kafamı iki yana sallayarak Asansöre doğru ilerledim Spor yapmak için.

*Gece Yoonmin Olayı*

Jimin kurdu ile yaptığı kavga dan mağlup olmanın üzüntüsü ile telefonunda film izlemeye koyuldu bir süre sonra hissettiği baskın okyanus kokusu ile gözleri pembe'nin en koyu tonuna bürünerek inlemişti "Ihmm Yoongi"

Güçlü bir yumruk Jimin'in odasının kapısına vuruldu "Sikeyim aç şunu Jimin koku yayıyorsun"

"ıhhhmmm yoonngiii"

"adımla inliyorsun Omega aç şu kapıyı" yoongi nin içindeki vahşi alfa güçlüce kükremişti. Jimin irkilerek

"olmaz yoongi şuan değil ama ohmm alfaaa" sesi biraz daha tiz çıkınca. Yoongi hırlamıştı.

"Omega beni zorluyorsun tanrım kızgınlığıma daha var ve sen bunu tetiklemek üzeresin"

"Beni kızgınlığa sokan sensin zaten" Jimin in çığlığı ile Yoongi iç çekti anlaşılan sabaha kadar böyle kalacaklardı ikisi de bir birinin kokusuna muhtaçlardı.

Yoongi kapının önünde Jimin in ağlamaklı inlemeleri ile beraber kendisi sakince, Jimin'in sakinleşmesi için yatıştırıcı feremonlarını Jimin'e iletmişti.

Taehyung gözlerini açtığında karşılaştığı boşluk ile gözlerini açıp kapattı, daha sonra iyice gerinerek.

"Jungkook" boş odaya seslendi "nereye gitti ki" tembelce yorganı üzerine alarak telefonunu eline alarak Kook'u arayarak gözlerini yeni uykuya dalmak için kapamıştı.

"efendim taehyung"

"nerdesin ve niye nefes nefesesin" huysuzca mırıldanır.

"koşuya çıktım ordan da spor salonuna indim"

🐺늑대 (A Wolf) 🐺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin