*Taehyung'dan devam*
'OOfff başım çok ağrıyor' gözlerimi açar açmaz kafama giren ağrı bana eziyet etmeye başladı bile, Jimin ve Hoseok'un gazına gelirsem olacağı bu. Yattığım yerden güç bela kalkarak otel odasın da ki Banyo ya ilerledim ihtiyacımı giderdikten sonra ellerimi yıkamak için musluğu açtım.
Ellerimi yıkarken ayna da bana bakan Mavi saçlı biri duruyordu, uykulu ve kısık gözlerimi daha da kısarak ayna ya yaklaştım, ellerimi yıkamayı durdurmuştum su ellerimden akıp giderken ayna da ki mavi'li ile bakışıyordum.
''Burda ne işin var kimsin sen" cevap vermeyince ayna ya vurdum, "cevap versene" bağırmam ile duş'a kabinin kapısı açıldı ve boğuk ses ile, " Ne oluyor" kafamı çevirdiğim de duşa kabinden bana bakan Jimin'e bakmıştım ama bu Jimin'in saçı pembe ???
Ayna ya tekrar döndüm sonra pembeli Jimin'e dönerek "Ayna da mavi saçlı biri var"
Jimin kalkmaya çalışırken açtığı su ile üstüne boşalan soğuk su ile çığlık atmıştı. "Korkma Jimin geliyorum" bende duşa girerek duş başlığını hala su sıçratırken 'özellikle suratıma' boğmaya çalışıyordum
"sen kimsin lan" duş başlığına bağırarak girdiğim kavga dan Jimin in de 'Hadi Taehyung öldür onu' demesiyle iyice gaz'a gelmiştim. sıfatıma su gelmemesi ilen ayılan Jimin le ben Suyu kapatan SeokJin'e baktık.
"Sabah, sabah napıyorsunuz siz"
"Önce o başlattı" parmağımla duş başlığını göstermiştim.
"SeokJin hyung saçın neden Mor?"
SeokJin göz devirerek "Dün boyattık ya Senin ki Mavi Jimin'in ki pembe Hoseok da Kırmızı yaptı"
Gözlerimi pörtleterek SeokJin'e baktım yanından geçerek aynanın karşısına geçtim. Gördüğüm mavi saçlı ben ile Çığlık kopardım. Hoseok'un endişe ile yanımıza gelmesi ilen Otel kapısının kırılması bir oldu.
"TAEHYUNGGGG!!!!!" Jungkook un gürlemesi ve peşi sıra "SEOKJİN" Namjoon'un sesi. Hızla Delta mın yanına gittim. Jungkook beni gördüğünde Hızla bana doğru ilerleyecekken gördüğü saçlarım la Kala kalmıştı.
"Tanrım saçların siktir Taehyung ne oldu iyimisin" kelimeleri düşünemeden hızla beni kendine çekerek sıkıca sarıldı. "Çığlığın beni o kadar korkuttu ki şükür ki bişi yok"
Birazcık Şımarmaktan zarar gelmez sanırım hmm Dudak büzerek baktım Jungkook'a sonra konuşmaya başladım.
"Biz dün içmiştik ben çok içmedim ama Jimin le Hoseok zorladı sonrası biz saçımızı boyatmışız hatırlamıyorum onu sonra uyumuşum, çok çişim geldiği için uyandım tuvalete gittim ve ne göreyim aynadan mavi saçlı biri bana bakıyor sonrasın da ona Kimsin sen dedim benim hareketlerimin aynısı yapıyordu birazcık bağırınca da Pembe saçlı Jimin uyandı"
Yoongi Daha görmediği Jimin ile "NEE SAÇLARI PEMBE Mİ" uykulu gözleri açılınca hızla Banyo zeminin de oturan Jimin'in yanına gitmişti.
"İşte sonra Jimin kalkmaya çalışırken banyo daki Yılan bizi ıslatmaya başladı bende gırtlağından yakalayarak onu boğmaya başladım ben yılanla kavga ederken Mor saçlı SeokJin geldi her şeyi anlattı sonra işte... Jungkook iyimisin Burnun Kanıyor" Hızla elimi burnuna götürmüştüm Sanırım şımarık konuşmam onun hoşuna gitti, Kimseye çaktırmadan ufak tebessüm ederek Kook'a baktım.
"Taehyung Lütfen Toy sesle konuşma İyiliğim için Tanrım" Banyo ya ilerleyince peşine takılmıştım ama gördüğüm görüntü tepemin tasını attırmaya yetti. Şimdi görürsün sen pis Alfa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐺늑대 (A Wolf) 🐺
WerewolfJUNGKOOK: Benden habersiz benden izinsiz buna nasıl karar verebilirsin sen BABA!!! ''kendimi aptal gibi güçsüz bir omega' ya mı bağlayacağım saçmalık!!'' TAEHYUNG: Lütfen izin verme anne lütfen o Delta ilen olmama izin verme