*Taehyung dan devam*
Bizi almaya gelen adamlar ile otel'e varmıştık. Jungkook ile konuşmuyordum gerçekleri kendisi söylemese bile dile getirildiğinde sessiz kalarak bunu onaylamış oluyordu, Kalbimin n ekadar kırıldığından haberi olsa tek gözyaşıma dağları deler içindeki delta..
Jimin ile Otel deki Lobi de Yoongi'nin anahtarlarımızı vermesini bekliyorduk tabi resepsiyon daki kız ile flörtleşmesi biterse, Tanrı bilir neler diyor kıza pis alfa.
''Evet leydinızz en centılmının işte odaların anahtarları'' Hemen bir tane kaparak Jimin'in elinden Tutarak çekiştirmeye başlamıştım.
''Taehyung nereye gidiyorsun beraber kalacağız''
''Hayır delta ben Jimin ile kalacağım''
''ne demek Jimin ile kalacağım''
SeokJin laf'a atlayarak ''Tatlım sen şunu 3 kişi yap beraber kalacağız omegalar olarak''
''SeokJin sen ne alaka'' Namjoon atılmıştı.
''Tartışmak istemiyorum Namjoon bu yüzden lütfen sus''
Jungkook'un agresif feremonlarını hissedince ''ne zaman seni affedersem o zaman ancak tamamen mühürleneceğiz''
''LAN'' kükreyince herkes birden yerinde irkilmişti bir adım geri gittim kocaman olmuş gözlerim ile baktım Kook'a
''Taehyung üzgünüm tamam mı şimdi gidelim hadi oda da konuşalım sen herşeyini ortaya dökmeyi sevebilirsin ama ben sevmiyorum anladın mı''
Şaşkınlıktan sıyrılamamışken kolumdan tutarak götürmeye başladı.
''ver şu anahtarı kapı numarasına bakacağım''
Titreyen ellerim ile uzattım burnundan derin nefes vererek çekip almıştı anahtarı.
Hayvan öküz yaa elimi acıttı, acıyan elime bakarak kot pantolonuma sürdüm avucumu.
......
''Sen ne pislik bir insansın yaa senin yüzünden kavga ettiler evliliklerinin üzerinden 1 gün anca geçti''
Jimin sinirle Yoongi ye bakarak söyler.
''Güzelim banane siz duygusalsanız mk ayrıca kader eşim sensin Jungkook'un gördüğü herşey gerçek oluyor yani senin kocan benim''
Jimin kaşları çatık ''Senin eşin falan değilim domuz herif''
Jimin valizini sürükleyerek SeokJin ile aynı odaya girmişlerdi.
''O Lanet çeneni tutamıyorsun değil mi Yoongi sus azıcık sus"
Namjoon sinirle söylenerek kalacağı odaya ilerler sinirle kapıyı çarparak kapatır.
"Hoseok kaldık mı başbaşa" Yoongi sırıtarak Söyler.
Hoseok sinirle "sen anca bokumu yersin aptal alfa asla seninle kalmam ben Jiminlerle kalıcam"
Yoongi şaşkınlıkla "Lan puşt sende alfasın neden Omegalar ile kalacakmışsın"
Hoseok ense'sindeki saçları savurarak:
"Ben sizin gibi hayvan değilim hadi hoşt köpek az öte de havla"
Hoseok valizini sürkleyerek otel koridorunda Model edasıyla yürüyerek Omegaların kapısını çalar.
"Kardan adam yapsak senleeeeeğğğğğğ"
İçerden Jimin'in kahkahası ile ona eşlik eder
"oyunlar oynasaaaakkk senleeeğğğ"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐺늑대 (A Wolf) 🐺
WerewolfJUNGKOOK: Benden habersiz benden izinsiz buna nasıl karar verebilirsin sen BABA!!! ''kendimi aptal gibi güçsüz bir omega' ya mı bağlayacağım saçmalık!!'' TAEHYUNG: Lütfen izin verme anne lütfen o Delta ilen olmama izin verme