BÖLÜM 5

2.2K 110 37
                                    

*A WOLF*

Jungkook duyduğu telefon sesi ile irkilerek uykusundan uyanır başına giren Ağrı ile ''Siktir ahhh'' dişlerinin arasından tıslar yattığı yerden kalkmaya çalışır. '' Yoongi kalk üzerimden'' kükrer resmen, çalmayı bırakan telefonuna bakar ''PEDER'' yazısını görünce siktir çekerek hızla geri arar.

''Lan Puşt nerdesin'' Babası sinirle söyler.

''eheee babacım ben Yoongi'lerdeyim Chaerin anne bizi bırakmadı''

'' Siktir ordan geceden kalmasın değil mi sıçıcam ağzına bekle sen, çabuk toparlan gel Taehyung lara gideceğiz düğün planını konuşacağız''

''Tamam baba gelirim''

Chaerin hızla odaya giriş yaparak ''YOONGİ NEDEN SALONUM DA KUSMUK VAR'' Jungkook duyduğu ses ilen irkilir Dongwook gülerek ''Umarım Chaerin den dayak yersin puşt herif'' Yoongi annesine bakar korkarak. ''Anne ben yapmadım o yaptı'' Jungkook u işaret eder, Jungkook telefonu kapatarak ''Vallahi ben yapmadım beni biliyorsun Chaerin anne'' Chaerin sinirle ikisini de tuttuğu gibi kafalarını birbirine vurmaya başlar. ''Baban uyanmadan temizle pisliğini Kwon Yoongi duydun mu beni'' İkisini de iteler güçlü şekilde. ''HEMEN'' çıkar odadan. Yoongi acıyan kafasını tutarak ''ulan piç gene annemden dayak yedim ve bu gene senin yüzünden''

Jungkook kaşları çatık ''Sus bee asıl beni de çocuğu olarak görüyor diye dayak yedim'' Acıyan başını tutar. İkili odadan birlikte çıkarlar Yoongi gördüğü babası ile yutkunur ''Babacım günaydın ehe afiyetiniz nasıl'' Jiyoung gülerek ''gene anneni sinirlendirmişsin hayırdır'' Jungkook, jiyoung a bakarak ''Şimdi amcacım bu velediniz salona kustu dün gece'' Yoongi sinirle koluna vurur ''çok konuşmada banyodan havluları al gel birazdan annemin kükreme moduna geçer''

Jungkook havluları alarak aşağıya iner gördüğü bayan Kwon ile yutkunur eğilerek Yoongi ile temizlemeye başlar. ''Oğlum sen evine git bu puşt temizler buraları'' Chaerin, Jugkook'a söyler Kook gülümseyerek ''Tamam annecim'' Chaerin gözlüğünün üzerinden bakar Kook'a ''evleniyormuşsun Kimin ile evleneceksin?'' Jungkook iç çeker ''Kim Taehyung ilen'' Chaerin kaşlarını çatarak ''Kim Taehyung mu bu Taehyung benim minik bebeğim Taehyung mu'' Yoongi göz devirerek ''Bir sürü Taehyung var nereden senin Taehyung un olacak ayrıca bir kere bile bana miniğim demedin'' Chaerin göz devirerek ''Sen evlatlıksın ayrıca o, bir dakika bekle'' Ayağa kalkarak eline albümü alır içinden bir fotoğraf çıkartarak Jungkook'a gösterir.

Jungkook bakar resime ''andırıyor ama başka var mı'' Chaerin başını sallar iki yana ''Bom Tae'nin resimlerini hep sakladı herkesten çünkü bir kişi Tae ye baktığın da Taehyung'u kaç yaşındaki kız erkek omegalar kıskanıyordu düşün ve arkadaşım'' Jun...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jungkook bakar resime ''andırıyor ama başka var mı'' Chaerin başını sallar iki yana ''Bom Tae'nin resimlerini hep sakladı herkesten çünkü bir kişi Tae ye baktığın da Taehyung'u kaç yaşındaki kız erkek omegalar kıskanıyordu düşün ve arkadaşım'' Jungkook sözünü keserek ''bir dakika bir dakika Bom mu dedin sen az önce'' Chaerin başını sallayarak ''işte bak bizim Lise deki hallerimiz Çete idik biz'' Albümü açarak resimi gösterir ;

🐺늑대 (A Wolf) 🐺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin