WOLF-
*Taehyung*
''Anne ben Jimin ile birlikte alış veriş merkezine gidiyorum bir isteğin var mı?''
Bom, Tae'nin yanına gelerek ''oğlum ne olursun dikkatli ol geçen ki gibi olmasın birisi peşinize takılırsa direk Sürü Deltasının yanına git'' Tae avuç içlerini annesinin yanaklarına koyarak '' Tanımadığım birinden yardım almam anne beni biliyorsun'' '' senin şu lanet huyların gerçekten Baba'na çekti.'' kaşlarını çatarak söyler Bayan Kim (Bom) Tae göz devirerek '' sana çeken huylarım bunlar Rahmetli Babamı rahat bırak'' yanağını öperek evden çıkar '' Jimin ile geleceğim annecim yemek yapmana gerek yok yemek yeriz büyük ihtimal ilen seni seviyorum lütfen kendine iyi bak ve çiçeklerime su ver'' El sallayarak uzaklaşır,
Jimin in evinin önüne gelerek kapıya nazikçe vurur. Bayan Park kapıyı açarak '' Güzel oğluşum gelmiş Jimin gelir şimdi bekle bir dakika'' kafasını içeri uzatarak '' JEMEEEEEEĞĞĞĞNNNNN ÇABUK GEL BURAYA''. Jimin merdivenler'den sekerek gelerek '' TaeTae geldin mi minik kuşum anne biz Alışveriş merkezine gidiyoruz kendine iyi bak ve yemek yiyin çünkü biz tae ilen dışarda atıştıracağız zaten'' Bayan park elleri belinde kaşları çatık bakarak '' sonra da iki gözün iki çeşme 'Annnöööğğğğğ çok kölöö oldddooooğğğğmmmm komsooo bonlo ovlonmocok' bana bak sakın kilo aldım diye ağlarsın sen bende seni o zaman gerçekten ağlatıcam'' bayan Park sinirle söylerken Tae kıkırdayarak '' merak etme Minzy teyze ben ona dur demesini bilirim'' Jimin kaşları çatık annesine bakarak '' sen git içerdeki anneme Kur yapsana be kadın bırak beni rahat alla alla Alfam a dolgun etli çıkıcam belki ele gelmemi istiyordur şimdiden hazırlık işte'' Bayan Park eline aldığı terliği gösterir atmadan ikili ordan koşarak gider. ''Anne ne şunları diyip durma'' Jimin omuz silkelerek yürümeye devam ederler.
Belirli süre zaman geçirdikten sonra ikili ellerinde poşetlerle Cadde'nin kaldırımında yürüyerek sohbet ederler Jimin birden ''Tae hızlı yürü'' Tae anlamazca bakar aldığı yoğun koku ilen içini endişe kaplayarak fark etmeden kokusunu yaymaya başlar hızlı adımlarla uzaktan gözüken evine doğru ilerler'ler. Peşlerine 4 vahşi alfa taktıklarını bilmeden
''oh koku almıyorum Jimin ya sen'' Jimin gülümseyerek kafasını iki yana sallar. 2 alfa önlerini keserek '' güzelim beni azdırıp nereye gidiyorsun'' elini Tae'ye doğru uzatır Tae korku ilen geri çekilir. Jimin in elini tutar arka arkaya yürürken diğer 2'si ise arkada belirir ''Bir alana bir bedava kampanyası'' kahkaha atar dördü ''ne güzel oğlum 2 kişiye bir omega düşüyor işte'' '' iki sürtük güzel ce 4 kişiyi idare edicek ha hep grup denemek istemişimdir'' Tae ve Jimin'in üstüne yürüyerek kollarından tutunca Tae çığlık atar '' Bırak, Anne yetiş anne kurtar beni'' Sokağın ortasında bağırır. Gözlerinden yaşlar akar. Bom bahçe deki Tae'nin çiçeklerini sularken duyduğu bağırma ile Bahçeden dışarı çıkar oğlunu ve arkadaşını kafes gibi kapatan Vahşi Alfaları görünce Acı çığlık atarak ''BIRAKIN OĞLUMU TANRI SİZİ BAŞIMIZDAN ALSIN BIRAKIN YARDIM EDİN '' korku ilen elinde su ibliği ilen koşarak gelir demir parçasını onlara doğru savurur.
Milim kıpırdamayan Alfalar Kahkaha atarak Bom'a bakarlar biri hızla üzerine yürüyerek elindeki Su İbliğini alarak kenara fırlatır ''bana bak Dul Omega sevmem ama güzelsin Oğlunun güzelliği senden belli'' Bom sinirle kendinden küçük çocuğu iteler boşluktan Tae'nin elinden tutup çekerek almaya çalışır ama engel olur diğerleri.
''Yardım edin Bana oğluma saldırıyorlar sessiz kalmayın bu yapılana lütfen engel olun'' Bom göz yaşları içinde oğlunu kendinden ayırmaya çalışan adam'a bakar ''BIRAKKK BENİ ANNE VERME BENİ LÜTFEN İSTEMİYORUM SÖZ SÖZÜNDEN ÇIKMİCAM''
Bay Jeon kontrol için dolaşırken, duyduğu bağırma ve ağlama sesleri ilen ''ÇEKİLİN HEMEN'' Güçlü Aura yayarak toplumu dağıtır. Vahşi alfalar çekiştirmeyi bırakarak gelen Bay jeon'u görünce yutkunurlar. Bom sıkıca ağlayan oğluna sarılarak yere oturur Jimin'de Bayan Kim'e sarılır göz yaşları içinde. ''Ne oluyor ? Gene mi siz''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐺늑대 (A Wolf) 🐺
WerewolfJUNGKOOK: Benden habersiz benden izinsiz buna nasıl karar verebilirsin sen BABA!!! ''kendimi aptal gibi güçsüz bir omega' ya mı bağlayacağım saçmalık!!'' TAEHYUNG: Lütfen izin verme anne lütfen o Delta ilen olmama izin verme