BÖLÜM 6

1.9K 85 20
                                    

*A WOLF*

....

''Bir daha asla geleceğe veya geçmişe gitmiyorsun beni anladın mı Jeon Jungkook!!!" Dongwook sinirle oğluna bakar Jungkook bayık gözlerle bakarak "Bağırma yeter baba" Taehyung endişeli gözlerle bakarak "Lütfen Jungkook Zaman ile oynama" Jungkook ağrıyan başına ellerini bastırarak "KESİN DEDİM SİZE" Zifiri karanlık gözleri ile bakar üçlüye "Kesin o lanet çenelerinizi" dişlerinin arasından söyler, hızla kalkarak Kendini evden dışarı atar..

"Yoongi Bar'a gel acil kendime gelmem lazım" Telefonu kapatarak karanlık sokak'ta yürümeye başlar, ulaştığı Bar'ın önünde Yoongi'yi görünce selam vererek içeri girerler.

"Ne oldu Jungkook sinirlenmişsin" Jungkook el işareti ile içki ister "bilmiyorum Yoongi Taehyung ile göz göze gelince Delta birden kendini belli ederek geleceğe gitti ve çocuklarımızı göstermiş" Yoongi içtiği içki ile "hmmm baksana bana da eşimi göstersene" Jungkook yan yan bakarak "başım sike döndü birde senin Sürtüğünü sana göstereceğim"

"Ulan insan yengesine Sürtük dermi" Jungkook kahkaha atarak "Ulan becerdiğin kişileri sayayım mı" "Sanki sen sikmedin mk" (Evet erkek muhabbeti :D birazdan da Jimin ile Tae nin Kızların yaptığı muhabbetleri dinlicez) "olummm ben korunuyorum sen" "sevmiyorum oğlum hissetmem lazım" "baksana Tae'nin bir arkadaşı var Jimin diye sana mı ayarlasak" "Geri zekalı bir omega istemiyorum" "Deme öyle lan daha iyi parmağında oynatırsın benim Tae de saf ama Ağzıma sıçacakmış gibi hissediyorum" "Senin ağzına sıçacak Omega'nın alnını öpem ve" Kadehi kaldırarak bağırır kahkaha atar.

Jungkook göz devirerek içkisini yudumlar karşısında kendisini gözetleyen Omega'yı görünce sırıtır, Tam yanına çağıracakken Zihnine Tae'nin sesi yankılanır "Delta'm" Jungkook sinirle burnundan solur "Delta'm" tekrarlanan ses ile "NE VAR" kükreyince tüm salon sessizliğe bürünür Yoongi Jungkook'un omzunu dürterek "ne oluyor mk" Jungkook Yoongi ye bakarak "Delta, Omega'ya mühürlenmiş" Yoongi kaşları çatık bakar "Eeeee"

Jungkook saçlarını çekiştirerek "Eğer birisi ile ilişkiye girersem ki az önce avımı buldum Delta beni ele geçirir" Yoongi ensesine vurarak "Avını ben becereyim sende elini becer bizi izleyerek ha" Jungkook yüzünü buruşturarak "Siktir git piç" Yoongi piç şekilde sırıtarak "eş değiştirerek grup yapmadık sanki mk" Jungkook Taehyung'un yankılanan seslerine sinirle Sİmsiyah Gözleri ile Yoongi'ye bakar, Yoongi gözleri kocaman şekilde elleri ilk kez titrer bardak yere düşer Jungkook'un kapkara gözlerine bakar.

''Yoongiiiii ahhhhhh" ince ses seslenince Yoongi arkasını döner kendisine melek gibi gülümseme ile gelen Oğlanı görünce şaşırır "Benim alfam Bugün Minik Kızı için Bahçedeki ağaca Salıncak Yapacak değil mi" Kulağına fısıldarken, "JUNGKOOOOKKK TANRIM" Yoongi gördüğü görüntülerle kala kalır. Jungkook Yoongi ye bakarak sırıtır. "Ne oldu" ağrıyan başı ile kendini geriye atar uyku pozisyonuna geçer "Benim kızım var" Yoongi söyler sürekli Jungkook bayık şekilde "Beni klübeme bırak Yoongi babam beni böyle görürse öldürür" Yoongi gülerek Jungkook'u sırtlanır Ormanın karanlık tarafındaki Klübesine gösterir.

"Beni yarın Jimin ile tanıştır" Jungkook kahkaha atarak "Jimin olduğunu nerden çıkardın" "Öyle meleksi ses ve güzellik anlattığın kişide olur çünkü" "Ben sana Jimin'i anlatmadım mk resmini gördüm küçüklük ve" Birden ciğerleri çıkarcasına Gülmeye başlar "Chaerin in minik Aslanı" Kahkaha atmaya devam eder. Yoongi kaşları çatık bakar Jungkook'a "Ne Aslanı lan" Jungkook nefes almaya çalışır gözündeki yaşları silerek "Bom Anne'nin Albümün de resmin var küçüklük Seni Minik Aslan" Yoongi -_- ifadesi ile bakar Jungkook'a "Sikerim Aslanını haa düzgün konuş lan ayrıca o kim ya benim resmimi saklıyor" "Annenin Lise arkadaşı" Yoongi sinirle "Sorarım Anneme ben ama" Huysuzca söylenir İkili içkinin de verdiği yorgunlukla Kafa kafaya vererek uyur.

🐺늑대 (A Wolf) 🐺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin