*A WOLF*
-Taehyung'dan-
Gözlerimi araladığım da karşımda ağzı hafif aralık çıkık ön dişleri gözüken Dün kocam olan Adamı izlemeye başladım. Hayvan ki doğamız gereği öyleyiz ama Jungkook Extra hayvan dün beni ezmişti. Hem ezmiş, hem ağlatmış hem de zevk i bana saatlerce tattırmıştı.
Çanağa gelecek olursak çanak yamuldu arkadaşlar frekans iyi çekmeye bilir çünkü şuanda götümde acayip derece karıncalanma var ve sanırım, birazcık da olsa ıslaklığım ile sızdırıyorum neden içimden geçti çünkü.. pis ayı.
İçimden Kook'a giydirirken onu izlemeye devam ediyordum birden gözlerini açmasıyla az kalsın küçük dilimi yutacaktım.
''Günaydın saat kaç'' dudak büzerek ona baktım. ''Bilmiyorum nasıl yürüyeceğim onu düşünüyorum'' Jungkook sırıtarak bakmaya başlayınca dil çıkardım ona ''Fransa ya uçalım ben seni iyileştiricem'' Merak dolu gözlerim ile ona bakmaya başladım ki kurduğu cümle yorganın altına kaçmama sebep oldu. ''Dilim dün gece becerdiğim genişlemeye yüz tutmuş deliğinden gün boyu asla ayrılmicak'' Tiz sesle çığlık atmıştım pis, insan birazcık utanır yaa!!!
''Utanma Jeon Taehyung daha neler neler yapıcam sana ohooo bunlar ne ki valizlerimizi önden yollamıştım şimdi sadece biz gidicez kalkıp hazırlanalım''
Yorganın ucundan kıpkırmızı olmuş şekilde ona bakıyordum dudaklarımı büzerek ''Duş almak istiyorum beni banyoya götür ama sen girme başka yerde al duşunu sen''
''Ohooo ne anladım ben o duştan mk sıkıcı olur gel biz bunu eğlenceli hale çevirelim''
''Yaaa Jungkook bende ki de göt yani Tem Kara yoluna çevirmenin manası ne'' kızmıştım en sonunda ''Ben giderim gelme sen'' totişime batan iğneler sebebi ile inlememeye çalışıyordum yoksa bu Ayı Boğan beni tekrar düütttdüüütt yapardı.
.....
Hazırlanıp evden çıkmıştık Havaalanına gittiğimiz de özel Jet ile gidiceğimizi öğrendiğim de az kalsın bayılıcaktım bu beni özel hissettirirken VİP bölümünden Jet' e doğru ilerlerken karşımda gördüğüm 5 Kişi ve bana çığlık atarak gelen Jimin'i görmem ile bende Çığlık atarak ona doğru koşmuştum.
''Sizin ne işiniz var burda''
Jimin gülümseyerek ''Enişte bizi de davet etti Bom anne, annemlerden zor izin aldı ama sonunda burdayım''
Jungkook'a baktım ''Balayımıza onlarda mı geliyor''
Jungkook sırıtarak ''Balayımız sanırım odamızda geceleri geçecek arkadaşın ile hiç gitmediğin yere götüreyim dedim''
Hızla Jungkook'a sarılarak ''teşekkür ederim Deltam'' Burnumu kaslı göğsünün çizgisine sürttüm (Hayalimizi güzel Yaşıyorsun Taehyung :') )
Yoongi arkadan gelerek ''O zman Hadi Paris bizi bekler gelsin Fransız kızları çıplak partiler'' Önden giden Yoongi ile Sinirle birden Jungkook'A döndüm ''ne demek fransız kızları ve çıplak partiler''
Jungkook omuz silkerek ''Banane bu beni ilgilendiren bir durum değil''
Jimin'e döndüğümde dudaklarını kemirdiğini görmüştüm ahh benim bahtı kara kardeşim gittin en aptal Alfa'ya aşık oldun hemde bu kişi Vahşi alfa birde .
''Hadi Jimin birlikte oturalım paris te çok eğlenicez'' Bana dönerek Tebessüm etti Jet'e bindik Yoongi Biner binmez Hostes ile flörtleşmesi sinirimi bozmaya yetti.
''Öküz'' sinirle söylenince Jungkook hemen Laf'a sazan gibi atlamıştı.
''Ben naptım şimdi Daha yeni bindim yaa''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐺늑대 (A Wolf) 🐺
WerewolfJUNGKOOK: Benden habersiz benden izinsiz buna nasıl karar verebilirsin sen BABA!!! ''kendimi aptal gibi güçsüz bir omega' ya mı bağlayacağım saçmalık!!'' TAEHYUNG: Lütfen izin verme anne lütfen o Delta ilen olmama izin verme