BÖLÜM 2

2.9K 154 65
                                    

- A WOLF-

*Bay Jeon*

Bugün bayan Kim ile görüşme ayarlamam lazım, oğlumun artık züppe gibi dolanması canımı sıkmaya başladı. Hangi baba evladının yavrularını görmek istemezdi ki, iç çekerek aynada saçlarımı düzelttim. Saat'e baktığım da 11'e yarım vardı, Jungkook'u uyandırmadan evden çıktım, yürüyerek Kim'lerin evine yaklaşırken bahçe deki çiçeklere şarkı söyleyen Omega'yı görünce gülümsedim Bahçe kapısını açarak eve doğru ilerlerken ''günaydın Bay Jeon'' ''Günaydın omega'' güzel gülümsemesini bahşederken istemsizce bende gülümsemiştim. ''Annen içeri de mi'' Omega kafasını iki yana sallayarak '' Markete gitti gelir şimdi buyurun size , çay,kahve veya su ikram edeyim'' ''teşekkür ederim Taehyung benim annen'le önemli bir mesele hakkında görüşmem gerekiyor'' Taehyung'un korku dolu gözlerini görmem zaman almamıştı, gözlerinden akmaya başlayan damla'lar nedensizce içime kor gibi düşmüştü. ''Lütfen efendim bizi kovmayın'' tam ağzımı açıp itiraz edecekken arkadan Bayan Kim'in sesi yükseldi. ''Taehyung annecim güzel yavrum neden ağlıyorsun'' elindeki poşetleri kapının önüne koyarak hızla oğluna koşan Bayan Kim'e bakıyordum. ''Bayan Kim konuşabilirmiyiz lütfen önemli bir husus'' Bom korku dolu gözlerle bana bakmaya başlayınca Taehyung'un ağlaması artmıştı.

''oğlum Jimin'lere git sen hadi'' Taehyung burnunu çekerek annesine baktı, Bom hızla göz yaşlarını silerek gözlerinden öptü ''ağlama ceylanım kötü bir haber olmayacak ki bu'' Taehyung omuzlarını silkerek yavaşça yokuş aşağıya yürümeye başlamıştı.

''Buyrun Bay Jeon'' Bom poşetleri alacakken hızla poşetleri kavrayarak içeri girmiştim. Bom arkamdan kapıyı kapatarak ''ben alayım onları zahmet olmasın'' ''hayır hayır mutfağın yerini gösterin bırakayım'' yanakları kızararak mutfağı göstermişti. Poşetleri bırakarak ''hadi önemli konuyu konuşalım çünkü daha oğluma söyleyeceğim bunu'' yutkunduğunu görmüştüm kafasını sallayarak tek kat olan yerde küçük salonu işaret etmişti hiçbir şey yoktu koltuk ve orta boyut ta sehpa vardı. Koltuğa oturmuştum kendisi ise tam karşıma küçücük klimi olan tahta zemine oturmuştu ''Taehyung okula gitmiyormu '' ''aahh hayır Taehyung küçük görüne bilir ama 25 yaşında'' gözlerimi kocaman açarak baktım ona ''cidden mi ben 18 sanıyordum benim oğlan 23 yaşında'' sessiz kalarak bakışlarını kaçırdı ''Bom ah cidden lise'de nasıl idiysen gene öylesin çok güzel'' Bom kırmızı yanaklarını saklayarak ''teşekkür ederim Dongwook'' Uzun sürece bakmıştım ona karşımdaki kadın benim ilk kalp kırıklığımdı ama Kırıklığımı Jungkook'un annesi çok güzel onarmıştı, ''Bom çok fazla şikayet var ve ben'' birden ayaklarıma kapanarak ''lütfen Bay Jeon lütfen başka gidecek yerimiz yok burada bile zor geçiniyoruz Tae'yi alıp gidersem yaşayacağımızı düşünmüyorum lütfen Oğlun bizi affetsin''

''Bom bir yere gitmiyorsunuz'' sulu gözleri gözlerime değdiğinde yanağını okşamak istedim ''gitmiyormuyuz'' ''hayır sadece diyeceğim şey'' derin nefes alıp verdim ''Taehyung ile Jungkook u evlendirelim'' gözleri kocaman açılmıştı ''Ne diyorsun Dongwook sen Tae'yi evlendirmemi istiyorsun'' ''evet oğlum ile Taehyung'u evlendirmek istiyorum hem Tae güvende olur hem de sen'' titreyerek bana bakmıştı. ''oğlun oğlumu kabul edermi'' ''eder merak etme'' içimden geçirdim 'yani sanırım' ''peki oğlum için bunu kabul edeceğim ama Dongwook eğer ki Taehyung'a birşey olursa inan gözüm seni görmez'' acı şekilde gülümsedim '' hatırlamıyormusun Babası yüzünden beni kamyonun altına gözünü kırpmadan ittiğini'' gözlerini kaçırmıştı, ''açma eskileri sürekli eşine saygı duy ve eşime saygı duy''

Derin nefes alarak ayağa kalktım ''Jungkook işin başına geçmiştir ben şimdiden yanına giderek haberi vereyim hazırlıklara başlayalım'' Bom çekinerek parmakları ile oynamaya başlamıştı. ''Merak etme kimse bu sürünün Delta'sına karşı gelemez ve inan artık titreyerek değil Deltasının kollarındaki sıcaklıkla uyuyacak'' göz yaşları teker teker gözlerini terkederken hızla oradan uzaklaştım.

🐺늑대 (A Wolf) 🐺Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin