*A WOLF*
..........
Taehyung yemeğini yedikten sonra hızla evden çıkmıştı Jimin'i çağırmak için aşağıya doğru daha lüks evlere geldiğinde adımlarını yavaşlatarak Bahçe de kahvaltı yapan Jimin'İ ve iki annesi'ni görmüştü.
''Jimin ah hadi Alışverişe gideceğiz'' Jimin ağzı dolu bana bakarak zorlukla yutkundu ''Taehyung ben gelemiyorum malesef Bale kursu'na yazdırmış Dara Annem Oraya gideceğiz'' dudak büzmüştüm, ''bu yaştan sonra Bale yi napıcaksın ki'' omuz silkmişti, ''Biz annem le gideceğiz o zaman düğün alışverişine'' Minzy teyze lafa atlamıştı. ''ne düğünü oğlum Annen mi evleniyor yoksa'' Kafamı olumsuzca sallamıştım herşeyi yetiştiren Jimin bunu mu söylememişti ''Ben evleniyorum Anneciiimmm'' Dara teyze şaşkınlıkla ''Bom çıldırmış olmalı Ahhh a salak la da konuşmam lazım Kimin le evleniyorsun peki oğlum'' İç çekerek ''Jeon Jungkook ilen'' İki li bana kocaman olmuş gözlerle bakarken onlara el salladım ve Eve geri yürüdüm..
..
Eve vardığım da annemin çiçeklerimi suladığını Bay Jeon'un onu izlediğini, Jungkook'un ise arabasının kaputuna oturduğunu görmüştüm, uzaktan Eşime baktığım da Heybetli vücudu ve her yerini saran dövmeleri 'acaba canı acıdı mı' sorusunu kafama sokmuştu sonra sesini işittim ''Acımadı Omega nerdesin sen seni bekliyoruz'' gıcık bir şekilde söyleyince kaşlarımı çatarak bakmıştım ona ''Biz demedik size gelin bizi alın diye'' Delta karşımda dilini yanağında gezdirerek gülmüştü ''Güzel Omegam'ın Dil'i pabuç sanırım'' Tam bir şey diyecekken ''Kes sesini Jungkook hadi gidelim'' Bay Jeon'un sinirli sesi ile Jungkook direksiyona oturmuştu, Arkaya geçip oturacakken Bay Jeon'un Eşinin yanına otur Taehyung biz ayrı araba ile geleceğiz zaten'' Kızarmaya başlamıştım 'çok sıcak olmaya başladı burası oooffff' öne oturunca Jungkook daha emniyet kemerimi takamadan Gaz'a yüklenmişti geriye dopru koltuğa yapışınca titremeye başladım, Allahım bu çocuk bizi öldürecek şimdi...
''Jungkook yavaş git birini ezeceksin yada kaza yapacağız'' Anlık bana bakmıştı ve ''Güzelim karşında Seul sokaklarının asfaltlarını ağlatan biri duruyor'' Kocaman olmuş gözlerimle ona bakarken birden frene basmasıyla öne doğru savrulacak ken beni kolu ile engellemişti.
Vallahi kalbim götümde atıyor gacılar.... Kafamı kaldırıp cam'dan bakınca Alışveriş merkezine geldiğimizi fark etmiştim asıl şaşırdığım şey ise Bay Jeon'un bizden önce annem ile gelmesiydi Annem sapsarı olmuş yüzü ile yeri izlerken arabadan hızla çıkarak. ''Anneeee!!! bunlar Baba oğul deliler'' sanki atlı koşturmuş ta nefes nefese kalmışım gibi kesik kesik söylemiştim, Jungkook da yanımda durunca Ona baktım ''gidelim ne alacaksak alalım bugün son günüm zaten Bar'a gidicem akşama'' Dedikleri beni bir miktar üzmüştü... O özgürlüğü seviyordu ve benim yüzümden kısıtlanıyordu hayatı...
.....
Mağazaları dolaşırken annem yanımızdan ayrılarak ''Tae'm ben başka mağzalara bakmaya gidiyorum annecim'' Kafamı olumlu yönde sallayıp Jungkook'a baktım ''biz de elbise bakalım mı'' ''olur şurdaki mağzaya gidelim sonra da Damatlık bakarız gerçi sen böyle giyiniyorsan Gelinlik istersin huh'' beni süzerken utanmıştım o kadar feminen giyinmemiştim Dar bir pantolon üstüne yarım büstiyer giymiştim, Kızarık yanaklarım la ilerlemeye başladığım zaman Jungkook kolumdan çekip beni bir mağzaya sokmuştu hayranca etraftaki kıyafetleri incelerken kadın çalışan cilve ile gelerek
''Nasıl yardımcı olabilirim efendim'' Jungkook kıza bakmadan elbiseleri inceliyordu ''sana ihtiyacımız yok gidebilirsin'' kız bozulsa da yanımızdan gitmişti, ''neden öyle dedin'' Bana bakarak ''Aklında benim ile ilgili şeyler vardı ne yani Tamam playboy olabilirim ama Kurt'um senin Omega'na artık bağlı İçim deki Delta bana zarar verirdi eğer senin ağlamana sebep olsaydım..'' devam etmesi için ona bakarım ''sen bakın kıyafetlere Taehyung''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🐺늑대 (A Wolf) 🐺
WerewolfJUNGKOOK: Benden habersiz benden izinsiz buna nasıl karar verebilirsin sen BABA!!! ''kendimi aptal gibi güçsüz bir omega' ya mı bağlayacağım saçmalık!!'' TAEHYUNG: Lütfen izin verme anne lütfen o Delta ilen olmama izin verme