Přesuneme se na večer.....
Nechám na sebe kapat kapky teplé vody. Vypnu vodu a zabalím se do ručníku. Vyjdu z koupelny, Janek leží a kouká do mobilu... Zavřu za sebou dveře a Janek se na mě koukne...
J: No konečně....
T: Hele nech toho...
On se na mě usmál....
Vezmu si pyžamo....
J: hele neplýtvej zbytečně energií budeš jí potřebovat
Zkousla jsem si spodní ret a jemně se usmála... On se zvedl a přišel ke mně...
Přiblížil se ke mně a já se topila v jeho očích.... Vnímala jsem jeho teplej dech....
Opřeli jsme si čela o sebe.. Nevnímala jsem nic jinýho. Jenom jeho. Mýho Janka. ♥️
J: miluju tě.❤️
Zašeptal mi, a zadíval se mi na rty..
T: já tebe. A moc. ❤️
To už jsem nedala a spojila jsem naše rty. On mě začal hned líbat jazykem.. Naše líbání furt víc a víc nabíralo na vášnivosti. Janek si mě po chvilce vysadil na sebe. Stisknul mi jemně zadek.. Do polibku mi unikl tichej vzdych.
On mě opatrně položil na postel..... Při stálém líbání mi odhrnul pramínek vlasů...
A rukou mě pohladil po tváři.... Dala jsem mu ruku na tvář a potom mu prohrábla vlasy...
Jemně jsme se od sebe odtrhli a hleděli si prudce a sladce do očí....
Začal mě jemně líbat před prsa až dolu k pobřišku... To už jsem byla mimo.. Ale ještě jsem mu prohrábla vlasy a potichu vzdychala..
On se na mě pousmál.. Ach božee, ten jeho úsměv mě jednou zabijee. 🤤💗 Janek odhodil ručník na zem, a vzepřel se nademnou. Koukal se mi upřeně do očí.. Já se ho nemohla nabažit. Začala jsem z něj sundavat tričko.
Rukama jsem mu přejížděla po jeho hrudi. On si sundal si trenky a opatrně do mě vnikl.... Nejdřív to trochu bolelo ale potom jsem si zvykla... On opatrně přirážel já ho hladila po zádech..... A jemně vzdychala on se mě snažil utlumovat sladkým a dravým libáním.....
...
Ležela jsem na jeho hrudi. Spokojeně jsem oddechovala. Lil ze mě pot.
J: bylas skvělá. 😏 Víš to?
T: to já vždycky. 😂😏 Ty taky😌. Ale teď si jdu dát sprchu, jsem děsně zpocená. 😂
Došla jsem do koupelny. Hned jsem zalezla do sprchy. Zanedlouho jsem za sebou uslyšela kroky.. Janek. Zezadu si mě k sobě přitáhnul za boky, ruce dal na moje břicho a hladil mi ho..
Cítila jsem se obklopená láskou, měla jsem všechno co jsem v ten moment potřebovala....
T: Lásko... Nechceš toho nechat...
J: A víš že nechci🥺
T: Jsem si mohla myslet.... Jsem se chtěla v klidu osprchovat
J: A já tě nenechám viď?
T: No nenecháš....
Otočila jsem se k němu čelem... Jeho dech jsem cítila u svých rtů...
Ruce jsem mu obmotala kolem krku. On ty svoje přesunul kolem mýho pasu.
J: láskooo
T: copak?
Zamilovaně jsme si koukali do očí.. A já měla furt ty motýlky v břiše, ostatně jako pokaždý, když jsem s nim. ❤️
J: miluju tě!
Vyhoupl si mě na sebe
T: ty jsi blázen! 🤣 To já tebe taky, ale budeš mě milovat furt, i když mě už za pár nedělí takhle neuneseš?
Zasmála jsem se