T: Jasně Marečku počkej tady, a michej dál....
Janej mě vzal za ruku posadil se na židli a já si sedla na něj....
J: Tak jo jak bych začal.... Ta holka co tady byla je Denisa a je to vlastně moje bývala holka no....
T: A....
J: No a poprosila mě abychom pohlídali Marečka, protože jede ke kamarádkám....
T: A proč my? Ne že by mi to vadilo jen se ptám.....
Z pohledu Týny:
J: Týnko.. Ona tvrdí, že je můj.. Ale sama neví. Já jsem přesvědčenej, že můj není a hned jak bude čas, nechám si udělat testy.
T: j-já.. nevim co říct. pohlídej ho, musim na vzduch.
J: Týno!
Už mi nestihl nic říct protože jsem byla pryč. Jdu se projít do lesa. Já nejsem naštvaná. Jen chci bejt sama a vstřebat to.. Domů jsem se vrátila až večer. Janek s Marečkem netrpělivě čekali na posteli, když jsem tam přišla.
J: Týnko! Konečně!
Přitáhl si mě k sobě na klín.
J: lásko..
Zašpetal mi
T: pšt.. jen jsem chtěla bejt sama.
Usmál se a políbil mě. Mareček mezitím vytuhnul u nás na posteli a my s Jankem směřovali spolu do sprchy..
Jankuv pohled:
Týna zmizela do lesa, já už si zvykli, že tohle občas dělává, ale i tak se o ní vždycky bojím.....
J: Tak co Marečku budeme dělat... Co děláme to?
M: Jo....
J: Tak jo
Do dělali jsme to....
J: Co budeme dělat teď?
M: Balón....
J: Tak jo možná nějakej máme někde možná... Pojď se kouknout do kůlny....
Sundal jsem ho že stolu a vzal ho do náručí....
Jen tak jsme si házeli a běhali za míčem... Blížil se večer a Týna furt nikde.....
Marečkovi jsem dal najíst potom jsem ho umyl a převlékl do pyžama a uložil k nám do postele... Prohlíželi jsme si knížku.....
Za chvíli přišla Týnka já se posul na posteli a chytl jí za ruku.....
J: Týnko! Konečně!
A posadil si jí na klín.....
J: lásko..
Zašpetal jsem jí jemně do ucha...
T: pšt.. jen jsem chtěla bejt sama.
Usmál jsem se a políbil jí jemně na rty. Mareček mezitím vytuhnul u nás na posteli a s Týnkou je směřovali do sprchy.....
Z pohledu Týny:
Došli jsme do sprchy kde ze mě Janek hned začal sundavat mikinu.
T: aaale😂
J: copak? 😂😏
Jemně mě políbil
T: bych ti měla nějak oplatit to čekání co?😂😏
Řekla jsem potichu do polibku
J: hmm, to asi měla no😏
Vyhoupl si mě na sebe a začal mě jazykem líbat. Samozřejmě, že jsem spolupracovala. 😏🥰 Začal mi zajíždět pod tričko..
Já si to nechala líbit.... Začala jsem mu pomalu sundávat tričko, které jsem potom nechala spadnout na zem.... Pokračovali jsme v líbání jazykem...
Bylo to krásný, jemný, vášnivý.... V neustálém líbání jsme pokračovali .....
Já dál to už nebudu rozepisovat protože tohleto bylo nad mé síly.... 🤣🤣
Potom jsme kvalitní dva padli do postele a Mareček ležel mezi náma..... Hlavám jsem byli blíž.... Políbili jsme se a potom oba dva usnuli vyčerpáním....