Selam canlar ben geldim😘Kızlarla halıda daire şeklinde oturmuş birşeyler yiyorduk.
"Ee anlat artık ölek mi meraktan" gülizde ona katılır mırıktılar çıkardı.
"Bakın sakin olun söylüyorum Annem evleniyor" diyerek konuya daldım ayçi ve güliz çığlık attı "ee anlat semra sultan kimi bulmuş"dedi güliz.
"kız adam nası adam yakışıklı mı?"
"durun bi ya susun anlatıcam" dedim. Ve başladım söze "şimdi adam Antalya da yaşıyormuş annem bir kaç sene önce sizinkilere tatile gitmişlerdi ya orda tanışmış adamın bir oğlu varmış bizden büyük "ayçi sözümü kesti "ooo abimiz olacak"dedi güliz de ona katılıp kıkırdadı.
"ya of kızım sus ya abim olacak evet ne hayır be abi mabi yok neyse annem geldi anlatı bana benim fikrimi sordu ilk baş şaşırdım sonra çok mutlu oldum ama ya neyse burak'ada söyleyecekmiş annem bu akşam yemeğe gelecek bize ahmetmiş adı "Diye anlattım.
"Ohaaa"dedi güliz "Eee ne giyeceksin kızıım şöyle güzel bir takım giyi, ee düğün ne zaman kız"dedi boş boğaz kuzenim.
"ya gerizekalı sus ya bilmiyorum ne giyeceğim napacağım ya çok heyecanlıyım ben kızım annem evleniyor annem."
"dışarı çıkalım bence oradan bir kaç parça bişey alırız hem evlere dağılırız Sorna" gülize kafa sallayıp ayağa kalktık.
"annem biz dışarı çıkıyoruz çok geç kalmayız öptüm seni" çeketimi alıp giymeye çalıştım bakın çalıştım diyorum çünkü fermuarı çekiliymiş
"geç kalma Rahşan akşama misafirimiz var kızım"diye seslendi mutfaktan ah evet size söylemeyi unuttum dimi Rahşan benim ikinci adım gibi bişey teyzemin ismi Aslında ama o çok ısrar edince annemler ikinci adım olarak koymuşlar dı." ya kızlar yarı yıl tatiline az kaldı biryerlere mi gitsek ege'ye, bodruma falan ne dersiz" dedi güliz "valla bilmiyom ki kanka annemler izin veririm o var birde" kafamı salladım "aynen onlar izin vermese bu iş yaş" dedim bende.
"ya kızlar sizce bu mu, yoksa bu mu hangisi karar veremedim ben" dedim "at gibi kızsın ikisinde yakışır" dedi güliz kafasına vuran ayçi elime başka bir elbise tutuşturdu " bu daha güzel hem ev tarzına da uygun" dedi. Kafamı sallayıp kabine gittim ve denedim "vay anasını be at gibi kızmışım" dedim ve kıkırdadım kendi kendime.
Aslında kısa bir tulum böyle toprak rengini daha açığı gibi askılı ve cepli kabinden çıktım ve kızların yanına ilerledim ilk konuşan ayçi oldu bu kez "oha kızım bune aşırı iyi olmuş dön bakayım Bi" etrafımda döndüm bu kez de güliz konuştu "alalım bunu sana iyi oldu koş çıkar alıyoruz bunu" dedi kafa salladım ve ayna karşısına geçtim kendimi biraz süzdükten sonra kabine gittim ve üzerimi çıkardım tekrar kızların yanına döndüm ne hayır tabiki üzerimi giyinip döndüm.
Kasaya ilerleyip kasiyere paletlemesini rica ettim ve parasını ödeyip çıktık.
Eve vardığımızda direk odama çıktım Ahmet beyin ve oğlunun gelmesine az kalmıştı üzerimi giyindim ve saçımı açtım biraz taradıktan sonra serbest bıraktım veee evvet hazırdım.
Odamdan çıktım ve annemin yanına mutfağa gittim hızlı hızlı raflardan birşeyler indiriyor arada birşeyler mırıldanıyordu.
"Anneciğim iyi misin canım?" diye sordum yanına varıp elindekilerini bıraktı ve bana döndü "çok telaşlıyım efsun herşey o kadar güzel ki bir aksilik çıkacak diye o kadar çok korkuyorum ki" dedi ve boynuma sarıldı bende ona sarıldım ve"merak etme sultanım bak herşey yolunda Burak'da hiç bir sorun çıkarmadı herşey gönlünce olacak güven bana"dedim.
Kapının çalmasıyla birlikte kalktık ve birlikte kapıya doğru ilerledik bu sırada Burak'da odasından çıktı ve yanımıza geldi.
Annem kapıyı açtı 35-40'lı yaşlarda çokta yaşlı olmaya saçlarının arasında tek tük beyazlar olan bir adam ve yanında 20'li yaşlara yakın bir genç vardı "buyurun içeri geçin hoş geldiniz Ahmetcim" dedi annem kenara çekildik ve geçmeleri için yol açtık salona doğru ilerledik ve koltuklara oturduk "Aksel bunlar Efsun ve kardeşi Burak aranızda bir kaç yaş var inşallah çok iyi anlaşırsınız." dedi Ahmet bey adının Aksel olduğunu öğrendiğim çocuğa döndüm hafif gülümsedim ve "memnun oldum Burak'la aramızda 1-2yaş var sadece Ahmet beyinde dediği gibi inşallah çok iyi anlaşırız" dedim Burak'a dönerek "dimi Burakcım" dedim kaş göz işareti yaparak "evet aynen efsun" dedi kısaca annem ortamdaki gerginliği sezmiş olacak ki "masaya geçelim isterseniz" dedi ve ilerledi "Semra sultan kesin döktürdü he Ahmet bey Annem diye demiyorum aşırı iyi yemekler yapar kendisi" dedim ve kıkırdadım masaya geçip oturduk herkes sessizce yemeğini yerken Ahmet bey boğazını temizledi ve konuşmaya başladı "eğer izin verirseniz bir takım şeyler söylemek istiyorum çoçuklar" dedi bize bakarak .
"elbette lütfen" dedi Burak elini burdayım dercesine sıktım "öncelikle asla babanızın yerine geçmek gibi bir niyetim yok emin olun beni bir abiniz olarak görün lütfen, Annenizi gerçekten seviyorum ve onunla ciddi düşünüyorum biliyorum hepimiz için zor evet ama dediğim gibi ben annenizi çok seviyorum onunla evlenmek ve yuva kurmak istiyorum ve efsuncum lütfen sadece Ahmet de veya Ahmet abi"dedi Ahmet bey aman abi önce gözlerim Burak'ı sorna annemi buldu "niyetinizi açıkca belli ettiğiniz için teşekkür ederim Ahmet abi eğer annem mutlu olacaksa neden olmasın ve emin olun asla babam olmak istemezsiniz onun gibi yani" dedi Burak
Sabahtan beri hiç konuşmayan annem konuştu "Aksel sende lütfen beni bir ablan olarak gör hepimiz için zor ama hep birlikte olursak üstesinden geliriz" dedi annem Aksel hiç tereddüt etmeden annemin ve Ahmet abinin elini tutu "eğer siz iki insan mutlu olacaksanız bizede saygı duymak düşer evet yalan yok ilk başta karşı çıktım ama sorna anladım ki babamın mutluluğu herşey den önemli" dedi derin bir nefes aldım "Ee artık bu gergin ortamdan kurtulduğumuza göre Semra sultanımı istemeye gelebilirsiniz" dedim gülerek herkes kahkaha attı bu dediğime glgkjr ne yani geleneklerimizi uygulamayalım mı demi canım "eğer sizde uygun görürseniz önümüzdeki cumartesi günü gelmek isteriz" dedi Ahmet abi "cumartesiyi iple çekeceğiz desene o zaman Semra sultan heyecandan ölmesin inşallah" dedi Burak hepimiz kahkaha attık. Ve yemeğe devam ettik.
Yattağımda oturmuş bugün olanları düşünüyordum Ahmet abiler bir kaç saat önce gitmişlerdi lambayı söndürdüm ve yatağıma girip uykuya daldım.
@güliz.ay Smile🌈
Geç bölüm attığım için affedin elimden geldiğince uzun ve hızlı atmaya çalışıyorum bölümleri
Hikayeyi takipte kalın seviliyorsunuz😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHSİMA
ChickLit"Anne, anneee ya annee" evin içinde bir oyana bir buyana dolanıp anneme sesleniyorum. ki nafile duyan yok, odamdan çıkıp koridorda ilerledim ve mutfağa yöneldim. "Anne siyah hırkam nerde anne ya kaç kere dedim makineye atma ben yıkıy-" cümlemi tama...