" Mustafa Kemal Anadolu Lisesi Öğrencileri hepiniz önümüzdeki bir kaç ay içinde üniversite sınavlarına hazırlanacaksınız sizden istenilen çok çalışıp hem kendinizi hemde okulumuzun adını çok iyi yerlere getirmeniz".
şuan nemi oluyordu hemen açıklayayım bizim mühtişim ötesi müdürümüz çırtlak sesiyle güneşin altında bize eziyet ediyordu.
"Efsuuun bitsin artık şu konuşma kafamın içinde yankılanıyor kızım ya"
"Benimde benimde susmuyor işte susmuyor YETEEER" şey sanırım biraz yüksek sesle söyledim çünkü bahçedeki herkes buraya bakıyordu.
Hafif bir gülümseme ile elimi havaya kaldırdım "selam devam edin lütfen latif hocam" yavaşça elimi indirdim yan tarafa dönmem ile Alp'in bakışlarıyla karşılaştım.
Kafamı önüme çevirerek saçlarımla yüzümü örtüm." Efsun napıyosun kızım ya sen aç şu yüzünü salak salak haraketler"
"hııı tabi senin için demesi kolay oğuz dimi sen rezil olmadın tüm okula ve öpüştüğün çocuğa zaten Efsun ölsün"
Ayçin ve Güliz gözlerini kocaman açmış bir şekilde bakarken. Oğuzun tek gözü seğrimeye başlamıştı bile. "Şey sesli söyledim dimi" koro halinde kafalarını salladılar hep birlikte arkamı dönerek hızlıca okula koştum.
"Lan Efsun buraya gel lan rezil ettin zaten bizi allahın belası seni gel buraya" Oğuz arkamdan koşturarak bağırırken Ayçin ve Güliz de Oğuzun peşinden koşuyordu ikinci katta varmam ile hızlıca önüne çıkan ilk kapıyı açarak içeri girdim.
Sırtımı kapıya yaslayarak derin bir nefes aldım. Almaz olaydım neresi lan burası elimi kaldırarak anlıma vurdum.
"Aferim Efsun ya bula bula boklu erkekler tuvaletini mi buldun kızım sen annem boşa demiyor kaz kafalı diye" söylenerek volta atma ya başladım.
Oğuz gitmiştir sanırım artık çıkma vakti boklu yerden çıkıyoruz.
Kapıyı açtım önce kafamı çıkardım kafamı sağa-sola çevirdim. merdivenlerde oturan Alp'i görmem ile hızlıca kafamı içeri soktum.
"Ee oda orda nasıl çıkıcam şimdi ben of of hadi bismillah" aynada kendime baktım saçımı düzeltip kapıyı açtım ve adım attım.
Hiç görmemiş gibi davranarak yanından yukarı merdivenlere doğru yürüdüm. "Efsuun" olduğum yerde ayaklarımın üzerinde arkamı Alp'e döndüm hafif sırıtarak cevap verdim.
"Alp?"
"Efsun?"
"Alp?"
"Efs- noluyo ya adımızı mı ezberliyoruz kızım." Bir kaç basamak inerek merdivene oturdum. mermerde soğukmuş çocuğum olur inşallah.
"Noldu sen neden bekliyorsun burda"diye sordum.
"Ha şey ya konuşuruz falan belki diye hem hocaların toplantısı varmış konferans falan ilk ders iptal kısaca"
Ya çen bana açıklama mı yapıyon çen
Kendine gel efsun çocuğun suratına sırıtarak bakma." İyi düşünmüşsün ya
Bizimkilerle bahçede otururuz" ayağa kalktı ve elini uzatarak tutmamı bekledi.Uzatığı eli tutarak ayağa kalktım bu titreyen benim telefonum titriyor sanırım lan telefonumu çıkardım ve açtım " efendim Aksel" evet doğru arayan çakma abi.
"Abi diyeceksin kızım Abi ne Akseli kendine gel".
"Ya hehe ne istiyorsun söyle işim var".
"Çıkışta burakla seni almaya geleceğim haberin olsun".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEHSİMA
ChickLit"Anne, anneee ya annee" evin içinde bir oyana bir buyana dolanıp anneme sesleniyorum. ki nafile duyan yok, odamdan çıkıp koridorda ilerledim ve mutfağa yöneldim. "Anne siyah hırkam nerde anne ya kaç kere dedim makineye atma ben yıkıy-" cümlemi tama...