0.3

37 1 0
                                    

Hadi ama terasta mı uyumuştum ben her yerim tutulmuş yalnız off. Saatte bakmamla aşağı inmem bir olmuştu okul saati yaklaşmıştı ve geç kalmak üzereydim.

Hızlıca okul kıyafetlerimi üzerime giyindim okul gömleğimizin üstüne turuncu sweet'imi giydim ve hemen çantamı alıp aşağı indim. Mutfağa ilerledim ve burakı öpüp "çıkıyorum ben hadi kalk semroşum akşam görüşürüz" deyip yanağına öpücük kondurdum.

Mavi şişme montumun cebine kulaklığımı ve telefonumu sıkıştırıp ayakkabılarımı giyinip çıktım. Ayçi de benimle aynı anda karşı Binadan çıkınca sırıttım "Ooo yavrum sende mi geçiktin ya" dedim yanına ilerleyek.

"of evet ya çok uykum vardı uyuya kalmışım" diyerekten sitem etti Burak da yanımıza yetişti ve bizimle birlikte durağa kadar sohbet etti "ben kartı almadım ayçi yada Burak sizde varmı?" dedim sorarcasına. Burak Bi bana Bi ayçine bakarak ellerini havaya kaldırdı ayçi "valla bende de yok kanka siz alırsınız diye şey ettim ben" dedi alnımı sıvazladım ve otobüs geldiği için binmek zorunda kaldık " ya kızım bizim kartımız yokki niye bindik salah" diye söylendi elimle ona Bi dakika işareti yaptım "BİZİM YERİMİZE BASACAK OLAN VARMI BİZ ONA PARASINI VERELİM!" dedim.

Arkalardan bir el havaya kalktı ve tanıdık bir sima gördüm anan bu yunan tamrısıydı allahım sana geliyorum " ben hallederim siz dorukun yanına geçin" diyerek başıyla arkayı işaret etti. Birşey demeden dorukun yanına ilerledik ayçi doruku görünce kocaman bir gülümseme takındı suratına "doruuk" diye koşarak yanına gitti doruk ona gülümseyip bana ve şuana kadar varlığını unuttuğum buraka döndü bizde gülümsedi ve ayçin ile koyu bir sohbete daldılar.

Alp yanımıza gelmiş burakla tanışıp kaynaşmışlardı alp'de bizim okula yeni kaydolmuş ve basketboll da çok iyiymiş. "Burak da basketboll da senide takıma alırlar belki dimi" dedim sohbetlerine dahil olmak için. Burak bu fikre sevinmiş gibi " aynen ya koçla konuşalım senide alalım takıma lisanslıymışsın sonuçta" dedi okula vardığımız için otobüsten indik ve okula doğru yürüdük.

Burak arkadaşlarının yanına giderken saçıma bir buse kondurdu ve öyle gitti bende tam ayçinin koluna girmek için gidecektim ki dorukla sohbeti bayağı koyu olduğu için vaz geçtim okul içine girdik ve en üst katta on ikilerin olduğu yere çıktık. Doruk ve alpi alt kattaki müdür odasına postalamıştık ayçinin yanına gittim ve koluna girdim.

"kanka doruku seviyonmu lan gerçekten kafasına ekmek bandığım" dedim yüzünü bana çevirdi ve "yani işte şey galiba  biraz hoşlanıyor olabilirim ama sadece biraz gerçekten" dedi kafa sallayıp sınıfa girdik "selam olsun size benim küçük hayvanat bahçem selam olsun bir taraftaki ineklerime, selam olsun bir diğer taraftaki atlarımıza, selam olsun ey sizeeee" diyerek tahtanın önünden çekilip cam kenarı üçüncü sıraya aturdum oğuzuda hemen önümüzde tek oturuyordu "kanka klasik efsun selamınıda verdiğine göre artık rahatlıkla uyuyabilirim hihihihi" dedi ve kafasını sıraya koydu.

Kafama atılan birşey ile yerimde kıpırdandım homurdanıp tekrar uyumaya çalıştım bakın altını çiziyorum çalıştım. Çünkü tekrar kafama atılan şeyle uyanmak zorunda kaldım.

Kafamı bir hışımla kaldırdım "ya uyumaya çalışıyoruz burda dimi." etrafıma bakındım ve yan sıramda oturan alp'e baktım sırıtarak el sallıyordu " ben attım onları pirinç"

"teallam ya manyak mısın be uyuyorum dimi ben burda hem pirinç ne ya pirinç'e nerem benziyor benim."

Önüme döndüm ve ayçiyi dürtükledim "kalk kalk öğlen olmuş kalk" homurdanıp ayağa kalktı ve benimle birlikte kantine doğru gittik.

Kantine girdiğimizde oğuzu herzaman ki masada bulduk sandalyeyi ters çevirip oğuzun yanına oturdum "bremin bana şuradan bir karışık tost" diyerek oğuza parayı uzattım bana ters ters baktı ve "kalk kendin al be hanım efendiye bakhele" dedi alt dudağımı büzüp "ben oraya girersem çıkmışım olmaz ben oraya girersem çıktığımda sen dayı olursun anladın mı hadee" dedim.

Oğuz söylene söylene ayağa kalktı "kankam banada tost ve süt al bide şu dangalağa da alıver süt" dedi.

Yanımızdaki sandalyeler çekildi ve birileri oturdu "selamın aleyküm bacıms" dedi doruk bana bakarak ona gülümseyip önüme döndüm "aleyküm essellam" önüme konulan tost ve süt ile kafamı kaldırıp oğuzuma öpücük attım aynılarını ayçiye'de verdi ve yerine oturdu.

"akşam pes atıyoruz dimi?" diye sordu geldiğinden beri konuşmayan alp "ayıp attin tabikide nerde görmüş oynamadığım benim" dedi ve süte uzanıp içmeye başladı. NE Bİ DAKİKA BENİM SÜTTÜM O.

"Ya napıyosun sen he benim süttümdü o niye içiyorsun ya süttümü  nerde görülmüş yunan tanrılarının süt içtiği" dedim derin bir nefes alarak " oha çeneye bak motorun soğusun be bacım" doruka kötü bakışlar yollayıp alpe döndüm cevap  vermek yerine süttümü içmeye devam ediyordu "demek yunan tanrısı güzelmiş pirinç sevdim bunu hem o kadar yakışıklı mıyım dikkat ettiğine göre?"  hah cevap ver salak aptal mal hadi konuş hadi içsesime kulak asmayıp alpe baktım "yooo ne dikkat etcem ben sana iguana suratın var zaten".

Üzerimi değiştirmiş tam yatacaktım ki kapım tıklatıldı "Efsun geliyorum bak" annem mi nalaka gece gece ki "gel senroşum gel" dedim annem içeri girdi ve yanıma oturdu serin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.

"biliyorsun ki çok uzun bir zamandır Burak ve sana yalnız başıma bakıyorum. Bi kaç sene önce antalyaya gitmiştik hatırlıyorsun dimi?" dedi kafamı salladım ve söze devam etmesi için zaman verdim "ben orda biriyle tanıştım kızım biliyorum belki bana kızacaksın ama artık  mutlu olmak istiyorum orada tanıştığım kişinin. Adı Ahmet evlenme teklifi etti ve bende kabul ettim biliyorum ani oldu belki ama yarın gelip sizinle tanışmak istiyor ne dersin?" dedi.

" bir dakika"tekefonuma uzandım ve göbek havası açtım ayağa kalkıp göbek atmaya başladım annemi de elinden tutup ayağa kaldırdım "ohoh Semra sultan elden gidiyeh  yetişen komşular" diye bağırdım annem kıkırdadı ve bana sarıldı "mutlu olmana o kadar sevindim ki efsun bana destek çıktığın için teşekkür ederim kızım" dedi ve odamdan çıktı.

Telefonumu elime alıp wattsap"a girdim.  'Dünya dışı varlıklar'  olan gruba girdim

Siz:kızlar acil durum yarın ilk iş soluğu bizde alın kırmızı alarm.

Ayçiçeğim:tamam da noldu ya

Gülizatko:aynen he noldu gece gece

Siz:ya of gelince anlatıcam yatın şimdi 

Dedim ve wattsap'dan çıkıp telefonumu şarza taktım ve uyudum.

Merhaba canlarım  nasılsınız?

Eveeet şimdi  bölüm sonlarına karakterlerimizi koymaya karar verdim ama siz isterseniz kendiniz de hayal edin.

@Efsn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@Efsn.dmr🔥

Efsun nasıl buldunuz?

MEHSİMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin