Arkadaşlar hikaye kurgusunu biraz değiştirdim ve bölümleri yeniden yazmaya başladım beğenmediğim için. Ve eski bölümleri kaldırdım. Daha da güzel bölümler gelecek bekleme de kalın.Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Veee bir de buraya başlama tarihinizi bırakın.
Eos krallığı..
Büyük bir kralyetin büyük sırları.
İhtişamlı hayatlar. Büyük saraylar krallar kraliçeler. Prensesler, prensler.
Ve onlara hizmet edenler.
Bir yandan öylesine bir hiç uğruna kayıp giden hayatlar.
Büyücüler,Vampirler, cadılar ve nesli tükenmiş maltinalar.
Özel güçler, Değişik değişik ürkütücü bir sürü varlıklar.
Gerçek boyutan başka bir boyuta geçen genç bir kız.
Genç kız bir ışık arıyordu.
Yoktu bir ışık. Eos krallığında o'na hiç ışık yoktu.
Eos krallığından o'na kaçış yoktu. Eos krallığı o kızın sonu olacaktı.
Genç kız her şeyden habersiz aşkını yaşarken Eos krallığı genç kızın mezarını kazıyordu.
Belki bir umut vardı. Yada yoktu.
Eos krallığın da umut yoktu.
Ama genç kızın umuda ihtiyacı yoktu. O kendi umudunu yaratacak kadar güçlüydü.
Belki de genç kız Eos krallığı'nın sonu olacaktı.
Yerle bir olacaktı Eos krallığı.İyi Okumalar..
-Kübra Zilan
Yağmur yağıyordu. Bardaktan boşalır gibi. Kulağımda kulaklık sisli sokakta yürüyordum kara bulutların altında.
Şimşekler çakıyor gök gürüldüyordu.
Eve geri dönmem için doğa elinden geleni yapıyordu sanki.
Pes etmeden yürüyordum.
O lanet eve geri dönmemek için. Yok olmak istiyordum. Hiç var olmamış olmayı diliyordum içimden.
Yaşamak istiyorum ama olmuyordu. Sebebim yoktu artık. Tek bir sebebim vardı. O'da dakikalar önce dünya'ya veda etmişti.
Sonsuzluğa kapamıştı gözlerini. Ne acıydı.. Gözlerini açmasını beklemek içinde bir umutla. Ne yazık.. Tabutun içinde yatan bedene bakarak hala geleceğine inanmak.
Bana geriye sadece başıma bela olacak bir baba bırakmıştı bu aptal hayat.
Sırılsıklamdım.
Nereye gideceğimi bilmeden yürüyordum. Bu şehir dar geliyordu saniyeler geçtikce.
Nefes alamıyordum. Sığamıyordum bu koca şehire.
Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Yağmur göz yaşlarımı siliyordu. Çığlıklar atmak istiyordum. Yapamıyordum boğazım acıyordu sanki biri boğazıma yumruk atmıştı ne nefes alabiliyordum ne de konuşa biliyordum.
Göz yaşlarım yağmur damlaları ile yüzümden akıp gidiyordu.
Hayatım ise ellerimden kayıp gidiyordu. Kalbim acıyordu. Görmüyordu kimse acısı geçsin diye söküp çıkarmak istiyordum o kalbi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'EOS KRALLIĞI
VampireEos krallığı.. Büyük bir kralyetin büyük sırları. İhtişamlı hayatlar. Büyük saraylar krallar kraliçeler. Prensesler, prensler. Ve onlara hizmet edenler. Bir yandan öylesine bir hiç uğruna kayıp giden hayatlar. Büyücüler,Vampirler, cadılar ve nesli...