tökéletes idegenek (Akaashi)

602 36 3
                                    

cara_chann kérésére :3 Remélem, hogy tetszik, ha esetleg valamilyen más elképzelésed volt, tudasd velem, és átírom/újraírom :D Megpróbálkoztam Akaashi szemszögéből leírni a történetet, és talán még ismerős is lesz számodra <3

𝐂𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫: Akaashi Keiji 

𝐆𝐞𝐧𝐫𝐞: Angst-ish 

𝐓𝐖: - 

𝐔𝐬𝐞𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐧𝐨𝐮𝐧𝐬: She / Her 

Ma láttam egy lánynál egy szál szép virágot és -és lévén nőnap táján hasznos az ilyen tudás- megkérdeztem, milyen fajtájú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ma láttam egy lánynál egy szál szép virágot és -és lévén nőnap táján hasznos az ilyen tudás- megkérdeztem, milyen fajtájú. Ő megmondta, majd beszédbe elegyedtünk. Huncut mosollyal tudakoltam, kitől is kapta, mire lehajtotta a fejét, és elpirult. De nem úgy, ahogy akkor szokás, mikor az embert úgymond rajtakapják valamin. Szégyen volt az arcán. Némi győzködés után megígértette velem, hogy nem kérem el a számát, és soha többet nem próbálom meg felvenni vele a kapcsolatot. Mikor erre nehezen, de megesküdtem, elmesélte a virág történetét. Mára volt megbeszélve egy randevú egy fiúval, akibe még középiskolában szerelmes volt. Csendben végigrajongott három évet, majd a fiú letette az érettségit és eltűnt a szeme elől. Viszont nemrég egy társkereső oldalon fordult a kocka. A srác írt levelet neki. Ő persze egyből felismerte, és megdobbant a szíve. Email váltások következtek, a fiú olyan leveleket írt, mint bárki más, de neki már nem kellett kitűnnie a tömegből, hiszen a lányban újra fellobbant a régi láng. Csak rá tudott gondolni, és róla beszélni. A lakótársa külön rendeletet hozott, hogy otthon akkor beszélhet a fiúról, ha tényleg történik valami, és nem csak egy emailt kap tőle. A srác feltette a nagy kérdést: találkozna-e vele? Mindenki tudja, mi volt a válasz. De még hozzátette, hogy abban a jellegzetes piros-sárga sálban lesz, amit egész középiskolás korában imádott. A lovag ebből kapcsolt, emlékezett rá. Még ő idézett fel olyan emlékeket a gimiből, amiket mindketten ismertek. A lánnyal madarat lehetett volna fogatni. Ma este hatra beszélték meg a randit. A lány érkezett elsőnek, bár tudta, hogy késnie kéne egy picit, incselkedni a fiúval. Viszont olyan sok év után, nem bírt magával. Azután csak várt és várt. Én hét órakor mentem arra. Addigra már a buszmegállóban állt, ott szólítottam meg. A fiú sosem jött el. A virágot ő maga vette. Annyi lelkes beszámoló, régi történet és kifelé sugárzó boldogság után nem tudott volna a lakótársa elé állni az igazsággal. Nem tudom a lány nevét, azt sem, hogy hol lakik, vagy mit csinál. Soha többé nem fogok találkozni vele. Gyönyörű virág volt, de egyben nagyon nagyon szomorú is.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐌𝐈𝐍𝐄 | anime oneshotsWhere stories live. Discover now