Furcsa szokásaik vagy nemtudom (?)
Hinata: nem tud egyedül betakarózni (de úgy komolyan nem tudja, hogyan kell egy takarót használni).
Kageyama: sosem használ kosarat a boltban, csak megpakolja mindkét kezét mindennel amit szeretne, aztán félúton szétszórja...
Suga: mindig amikor megkarcolódik a képernyője és ezt éppen üzenetben újságolja el valakinek, megpróbál csinálni egy screenshotot...a karcos képernyőről...
Nishinoya: ha nem biztos benne hogy van-e szabad wc fülke egy bevásárlöközpontban beles a fülkék alatt hogy látja-e valakinek a lábát, így bizonyosodva meg arról hogy tényleg foglalt.
Oikawa: az űrlényes plüsseit MINDIG magasság szerinti sorrendben rendezi el a polcán, legnagyobbtól a legkisebbig.
Iwaizumi: szín szerint csoportosítja a galambokat (a világosbarna csokis, a fehér vaníliás, a fekete extra csokis).
[ps: ez tőlem jött]Bokuto: ha a telefonjával a kezében kezd el valaki beszélni hozzá őrülten nyomkodja a "hangerő le" gombot, hátha a beszélgetőpartnere befogja.
Akaashi: nagyon furcsa és értelmetlen kérdéseivel zaklat amikor fáradt. például egyik este az volt a hatalmas dilemma, hogy milyen fajta sajtból készítik a mozzarellarudacskákat.
Kuroo: mindig amikor filmet néz azonos nyelvű felirattal, panaszkodik bárcsak valaki felolvasná neki a feliratokat.
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐄 | anime oneshots
Short Story₂₀₂₀.₁₀.₁₂ -₂₀₂₂.₀₇.₁₂ boku no hero academia és haikyuu! egypercesek