Lette egy hirtelen ötletem, és úgy gondoltam hogy leírom so igen :D
Kivel tanulnál a közelgő vizsgáidra?
Kos: Iwaizumi (biztos hogyha vele tanulsz tökéletesen fogod megírni a vizsgáidat, minden létező tananyagot átismételtek)
Bika: Tanaka (néha a nővére is besegít, de fél-egy óránál több időt nem tud nyugodtan ülni így a vége barmulás és ordibálás lesz)
Ikrek: Oikawa (szerintem lemondhattok a tanulásról, mivel lehetetlen, hogy komolyan vegyen akármit amit mondani szeretnél neki vagy esetleg elmagyarázni)
Rák: Hinata (tanulás? együtt vagytok olyan okosak mint egy sültkrumpli)
Oroszlán: Kageyama (oké, Kageyama, Hinata és te esetleg felértek két darab sültkrumplival)
Szűz: Daichi (tisztára mint egy szülő, szigorúan ülne melletted és ellenőrizné a feladataidat amiket elvégeztél)
Mérleg: Bokuto (a vége úgyis az lesz, hogy Akaashival ülsz össze tanulni)
Skorpió: Shirabu (ő is elfoglalt a tanulással, de próbál segíteni, kivéve a fizikával mivel azt nem érti)
Nyilas: Kiyoko (próbál mindent elmagyarázni, viszont nagyon fél, hogy valamiben tévedett és ez miatt fogod elrontani a vizsgádat)
Bak: Kenma (ne aggódj, ha egy egy kérdésnél elakadtok, boldogan nyitja meg a google-t és utána véletlen a kezében marad a telefonja)
Vízöntő: Suna (kifejezetten ijesztő amikor egy elrontott matek feladatnál rád néz)
Halak: Kuroo (próbál mindent nyugodtan és türelmesen elmagyarázni, viszont a buta kérdéseid után kezd kifogyni a türelméből)
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐍𝐄 | anime oneshots
Short Story₂₀₂₀.₁₀.₁₂ -₂₀₂₂.₀₇.₁₂ boku no hero academia és haikyuu! egypercesek