Mirae ve ekip arkadaşları birlikte kahve molası vermişlerdi ardından onlara Ekip Lideri Duk-young da katıldı.
Ekip Lideri: Yani ona göre, Bangbae-dong'un davası ile önceki cinayet davasının faili aynı kişi. Failin yat gemisi kullanıyor olması iyi bir olasılık.
Heechul: Hepsi saçmalık. Falcı falan değil hoş. Olay yerine gizlice girip sessizce ayrıldı.
Sang-ki: Amerika'daki kriminoloji öğretim profesörü olduğunu duydum. Ayrıca Amerika da polislere tavsiye veriyormuş.
Heechul: Buna inanıyor musun?
Jin-wook: Doğrulandı, bilgileri doğruymuş.
Heechul :Eğitim ve deneyimleri kimlik bilgilerinde var.
Sang-ki: O zaman niye sahte kişi serbest bıraktı? Entellektüel Suç Soruşturma Ekibini ona devredebilirler.
Heechul : beni ektin değil mi? Kimin tarafındasın sen?
Sang-ki : Kıskandın mı?
Heechul : Hayır be serseri!!
Jin-wook : Hepinizin çok okuması lazım.
Ekip lideri : Ben okuma delisiyimdir.
Jin-wook : O zaman biliyorsunuzdur. Ben sonradan hatırladım ama bu adam bir kitap yazmış. Kriminoloji kitabı.
Mirae: Bu alanda çok satmış olmalı. Bilmiyor musunuz, takım lideri?
Takım lideri : Böyle mi yapsak? Dava ile ilgili bazı bilgi ve teorileri var gibi görünüyor. Görüşlerini bir dinleyelim. Gururumuzu bir kenara bırakıp iş birliği talep edelim.
Mirae: Ben katılıyorum!
Heechul : Nasıl ekibe şüpheli bir sıçanı sokarız? Ayrıca işbirliği yapacak biri değil.
Mirae : İşbirliğini ben kurarım.
Sang-ki: Nuna eğer sen teklif edersen kesin reddeder. Adamı kelepçeledin!
Jin-wook: Bileklerinde çizik olursa seni dava edeceğini söyledi be.
Mirae : Takma kafana. Ben hallederim. Resmi bir istek yapmamızı bekliyor olabilir. Amerika'dan olay yerine gönüllü olarak geldi.
Sang-ki : Peki ya yine de hayır derse?
Mirae : O zaman bende görünümü kullanırım.
( Herkes ona dik dik bakar ve garipserler)Taemin evi temizlemeye başlar. Her yer toz içindedir fakat daha işini bitirmeden dikkati dağılır nedeni ise telefonudur.
Taemin: Alo
Mirae : Yani telefon numaran sahte değildi.
Taemin: Beklediğimden hızlı oldu
Mirae : Ne?
Taemin: İşbirliği talebi için aramadın mı?
Mirae : Şey... İşbirliğinden çok...
Taemin: Yoksa kapatıyorum, işim var.
Mirae : Talep olmadığını söylemedim ki.
Taemin : Herhangi bir özellik bulabildin mi? Yok. Bulsaydın soruşturma için benden işbirliği talep etmezdin .
Mirae: Bunu düşünmeyelim önce bir buluşalım. Detayları konuşabiliriz...
Taemin : İlgilenmiyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME ON
Mystery / ThrillerProfesör Kim Taemin uzun süre sonra Güney Kore'ye dönme kararı alır. Orada babasının ve kardeşinin ölümünden sorumlu olan kişinin peşine düşer peki bulabilecek mi ?