2

42 2 1
                                    

Park Mirae 

29 yaşında bir polis memuru doğma büyüme Güney Kore'li. Çalıştığı ekibin arasındaki tek kadın ve oldukça yetenekli. Fakat bazen fevri davranışlarda bulunabiliyor. Tek başına yaşıyor ve oldukça gizemli birisi diyebiliriz. Aile fertlerinden görüştüğü tek kişi teyzesi. Babası bir polis memuruydu fakat 21 Yıl önce kayıplara karıştı.

Mirae, Taemin'i kelepçeledikten sonra merkeze geldiler ve sorgu odasına girdiler bütün ekip bir arada ona dik dik bakıyordu.

Heechul: Mail yüzünden mi ?

Mirae: Toparlarsak... İlk cinayeti içeren bir mail aldın IP adresine baktın ve Ulusal Polis Teşkilatı'ndan geldiğini öğrendin.

Taemin: Evet. İsmimle seslenince gönderenin sen olduğunu sandım. Her neyse, Ulusal Polis Teşkilatı'nın yardımıma ihtiyacı olduğunu düşünüp mümkün olduğunca çabuk uçtum. Durumun böyle olmadığını söylediğiniz için bende oldukça şaşırdım.

Heechul: Mantıklı mı bu ? O zaman senin gibi biri niye olay yerinden kaçmaya çalıştı ?

Taemin: Söylemem gerekenler bitti bende çıktım. Olanların temelini anlamayan insanlarla konuşmanın bir anlamı yok. (Mirae sinirlenip güler) Bir şey söylesem bile anlıyor gibi görünmüyorsunuz.

Heechul: Ne! Bu adam cidden (dişlerini sıkar)

Sang-ki: Olay yerine nasıl geldin? Dahası sadece ilk cinayetin olay yeri fotoğraflarına bakarak bu kadar çok şeyi nasıl biliyorsun ? Bugün ki olay yerinde de sadece 5-10 dakika kaldın ama bu kadar kısa sürede de olay yerini inceledin mi? Nasıl yaptın?

Taemin: İnsanlar, bir kişinin 16 adımda bilgi edinme yeteneği olduğunu söylerler, değil mi? Bu sadece ortalamadır. Tabi ki bundan daha yüksek yeteneğe sahip biri olabilir ve tabi bu ortalamanın altında insanlar da olabilir.

Sang-ki: Ahh öyle demek ( herkes öfkelenir )

Heechul: Ya! Bizim ortalamanın altında olduğumuzu söylüyor şu anda !

Taemin: Ama satır arasındaki boşlukları okumayı biliyorsunuz.( İçeri Jin-wook girer)

Jin-wook: Kimliğini kontrol ettim, hepsi doğru. Amerika'daki ismi Michael Kim. NewYork'ta John Jay Üniversitesi Ceza Adaletinden de Doçent olduğu doğru. Ülkeye giriş yaptığı zaman bile doğru. Muhtemelen suç işlendiği zaman uçaktaymış. Sonuç olarak o suçlu değil.

Taemin: Şimdi beni burada tutmak için kanıtınız nedir ? Suç mahalline giriş ve işi engelleme diyelim. Sağlam kimlik ile kaçış şansı da yok. Beni gözaltına alabileceğinizi sanmıyorum. (ayaklanır)

Mirae: Ama bu şekilde ayrılırsanız..(Taemin sözünü keser)

Taemin: Bir sebep ve baskı olmadan acil tutuklama. En başta, kelepçe yüzünden bileklerimde çizikler oluştu.(küçümseyerek) Dava etsem mi?

Mirae: Bu yüzden sizi kelepçelemeden özür dilemiştim ya...... Hatırlamıyor olmalısın. (Taemin kapıya doğru ilerler)

Jin-wook: Suç mahallini nasıl buldunuz? Polis iletişimi ile ele geçirmeden ya da sistemimize sızmadan bu bilgiye ulaşamazsınız.

Taemin: Birinci suç mahallindeki incelemem bana bunu söyledi.(Dışarı çıkar ve yürümeye devam eder)

Mirae: Ama benim için tanık sayılırsın. En azından suç mahallini çözmek zorundayım. (Jo Hae-in ile karşılaşırlar)

GAME ONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin