6

12 1 0
                                    

Mirae: Niye delili sanat müzesinde arıyoruz?
Taemin: Çünkü önce Ji Ha Yoon ile görüşmeliyiz. VIP odaya girmediğimizi söylemiştin. (Mirae'ye mail gelir) Bu na? Japonca ama. ( ilerlemeye devam ederler).... Kimlik avı mı?

Taemin'in Üniversiteden arkadaşı onun yanına doğru söylene söylene ilerler " Çoktan hayaletler götürmedi mi bunu?"

-Ne istediğini söyle
Taemin: Bir ziyarete gitmemiz gerek.
-Ziyaret mi? Nereye?
Taemin: Senin yerine
- Hapishaneye mi? Askeriyeye mi? Nereye?
Taemin: Hayır, hastaneye yatacaksın.
-kim?
Taemin: Sen.
-Ben mi, niye?
Taemin: ( Mirae'yi göstererek) Bu kişi de ziyarete gelecek. Şimdi hemen.
-Bu kişi beni ziyarete mi edecek? Niye?
Taemin: Hastaneye yattığın için tabi ki.
-Niye hastaneye yatayım ki ben? Anlamıyorum.
Taemin: Borcunu ödeme şansın olarak düşün.
-Yine borcumdan bahsediyor ya! Sana borcum ne zaman sona erecek?

Mirae hastaneye gider
Mirae: Merhaba. Yoobin Galeri Müdürü Na Bong Seung'u ziyarete gelmiştim. Park Mirae.

Mirae koridorlarda gizlene gizlene son kurbanın kaldığı VIP hastane odasına girer "Merhaba, beni hatırlıyorsun, değil mi?

Ji Ha Yoon: Polise söyliyecek hiçbir şeyim olmadığını söylemiştim. Hiçbir şey olmadı ve mor çiçekli bir adam da yoktu.
Mirae: O gün seni aradığımda, Min Yoongi'ye zaman verdiğim için pişman değilim. Eğer seni aramasaydım ve sana karşı hata işlenmiş olsaydı o zaman daha çok pişman olurdum. Lütfen hata yaptığımı düşündürme bana. Bugün buraya bir şeyi onaylamaya geldim. Bir şüphen var. Beni dinlemek ister misin? Eğer Min Yoongi düşündüğümüz gibi suçluysa,  birinci ve ikinci suçta da olduğu gibi seninle buluştuğunda, tek kullanımlık telefon, ilaç, eldiven ya da tıbbi bir malzemesi olmalıydı.

Mirae, Ji Ha Yoon ile görüşmeden önce
Mirae :Ama her şey ortadan kayboldu. Nereye gitmiş olabilirler?
Taemin: Mümkün olan her senaryoyu düşün ve kurgula. O zaman cevaplarsın.
Mirae : Düşünmeyi denedim ama...
Taemin: Bence atladığın bir şey var.
Mirae: Onu aradığım zamandan biz gidene kadar geçen süre 9 dakika. Üstünde hiçbir şey yoktu, bu yüzden evde bir yere sakladı veya camdan dışarı attı. Ya da arkasında bir kanıt bırakmış olmalı. Ama hiçbir yerde yoktu.
Taemin: Şimdiye kadar hipotezdi. Olay yerine geri dönelim. Ji Ha Yoon'un yüzü saldırıya uğramış. İlk başta ciddi görünüyordu. Ama direkt hayati tehlike yaratacak şekilde yaralanmamış.
Mirae : Hemen sonra normal tedavi odasına taşındı. Tedaviyi reddetti ve zaman kazanıp başka yere götürüldü.
Taemin:Birini bekliyordu.

Flashback: Ji Ha Yoon ilk hastane anı

Ji Ha Yoon hastanede gözlerini açtığında karşısında birisi vardı. Ona Göğsünde sakladığı iğneyi verdi. Alan kişi giderken "artık sende suç ortağısın."

Flashback: Mirae-Ji Ha Yoon hastane odası

Ji Ha Yoon : Resmen roman yazıyorsunuz.
Mirae: Yüzün tam tersini söylüyor. Böyle bir şey yapmadığına inanmak istiyorum. Tehdit edildiğini biliyorum. Korkmuş olmalısın. Anlıyorum. Ancak senden önce iki kadın... Hayır, en az üç kadın öldü. Daha fazlası da olabilir. Bundan sonra daha fazla kurban olacak mı bilemeyiz.
Ji Ha Yoon: Bunun benimle ilgisi yok.
Mirae: Tekrar düşün lütfen. Min Yoongi, bu adam, Kore'den ayrılırsa yakalanması zor olacak. Eğer tanıklık edersen, cinayet girişiminden, çıkış yasağı talep edebiliriz. Sonra daha fazla kanıt bulabiliriz.
Ji Ha Yoon: Bunun imkanı yok. Lütfen çıkın.
Mirae: (kolundan tutarak) Hayatım pahasına seni koruyacağım.
Ji Ha Yoon: Birisini çağırayım mı?
Mirae: Benimle bu hipotezi bulan kişi şöyle dedi "Verdiğin her kararın bedelini ödemek zorundasın." Ben de aynı düşünüyorum. Yanlış seçimler sonunda ödeme gereken bir bedel doğuracaktır. (kart verir) 24 saat açık. Bekleyeceğim.

GAME ONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin