---
uzun süre yoktum özlediniz mi beni?
---Haechan ve Mark yüzyüze gülümseyerek uyandıklarında hiç bir şey olmamış gibi birbirlerine sarılmış bir 10 dakika daha öyle durmuşlardı. İkisi de rüya gördüğünü sanıyordu. Mark mutluyken Haechan neden Mark'ı rüyasında gördüğünü düşünüyordu. Ve rüyanın bir an önce bitmesini bekliyorlardı.
Yaklaşık bir 20 dakika sonra ikisi de gerçekliğe uyanmış gözlerini açıp birbirleriyle bakıştıkları gibi bağırarak birbirlerinden uzaklaşmışlardı.
"Ne işin var senin benim evimde?"
İkisi de yatağın diğer uçlarında ayakta birbirleriyle anlaşmaya çalışıyordu.
"Sarhoştun barmen beni aradı ve evine getirdim."
"Neden birlikte uyandık o zaman? Doğruyu söyle dokundun mu bana?"
"Ya sence sana dokunsam üstünde pijama mı olurdu? Sana o anlamda dokunucam da sabahta pijama takımı giydiricem."
Mark odada bulunan lavaboya girip elini yüzünü yıkadığında, Haechan odadaki kahve bardaklarını görür görmez yavaş yavaş bir şeyler hatırlamıştı. Evet, birlikte olmamışlardı. En azından hatırladığı kadarıyla ve bi anda bağırıp çağırdığı için pişmanlık duymuştu.
"Şey, açmısın? Ben açımda dışarı çıkıp bir şeyler yiyelim mi?"
Mark, bana uyar tarzında omuz silkmiş ve ikisi de hazırlandığu gibi evden çıkmışlardı. Mark evden çıktığı gibi arabaya atlayacakken Haechan onu durdurmuştu.
"Yürüyerek gidelim."
Mark yine bana uyar tarzında omuz silkmiş ve yürümeye başlamışlardı. Bir 10 dakika kadar hiç bir şekilde konuşmamışlardı.
"Dün gece için kusura bakma."
"Sorun değildi, neden bu kadar sarhoştun?"
"İçmek istedim öylesine."
Mark onu başıyla onayladığında, Haechan bir dükkana girmiş Markta peşinden girip Haechanın oturduğu yere karşısına oturmuştu.
"Her zamankinden 2 kişilik alabilir miyiz?"
G
arson Haechanı onaylayıp yanlarından uzaklaşırken Mark Haechan'a bakıyordu. Yüzünde pek bir şey yoktu. İkisi de elini yüzünü yıkayıp çıkmıştı ve Mark Haechan'ı çok güzel/yakışıklı buluyordu.
"Bana güven çok lezzetli yemekler yapıyor burası."
Haechan gülümsemiş ve Mark'ı da gülümsetmişti.
---
Selam! 1,1K okunmuşuz az yazdım kusuruma bakmayın
kutlama şerefine bölüm atıyorum, kafamda bir şeyleri tam oturtayıp bölümleri yazacağım yavaş yavaş💖
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321