biliyorsunuz, 10k olunca
özel bölüm yayınlıyorum,
umarım beğenirsiniz💓
---"Hâlâ beni bir ritüel'le aşık ettiğine inanamıyorum."
"Seni ritüelle aşık etmedim ki, sen zaten aşık olacakmışsın ben hızladırmışım."
"Ne?"
Haechan sevgilisinin dudağına uzanıp onu öptükten sonra başını geri Mark'ın dizlerine yaslamıştı.
İlişkilerinin yarım yılını doldurmuşlardı.
"Ritüel'de her istediğini kendine aşık edemezsin ki. Aslında rüyalarına giriyorsun, onun aklına giriyorsun ve o kişi adım atmak isterse atıyor. Sen benden zaten hoşlanıyordun belli ki, sonra da adım atmak istedin işte sevgilim."
"Bir daha der misin? O güzel kelimeyi."
"Mark cıvıklaşma."
Mark ritüel'e inanmıyor, haliyle sevgilisiyle her karşılaştığında bunu soruyordu ve aklı fikri, cilveleşme işindeydi.
"Düşündün mü?"
"Neyi?"
"Üniversite bittikten sonra benimle Kanada'ya gelme fikrini?"
"Hayır, düşünmekte istemiyorum. Oraya gelip buradan ayrı kalamam ama seni de tek yollayamam özlerim."
Mark, gözlerini devirmiş usulca başını sallamıştı. Anlaşılan ya uzak mesafe ilişkisi yaşayacaklardı ya da başka bir yolu illa olurdu.
"Ders saatim yaklaşıyor, bıktım şu okullardan lise ayrı dert üniversite ayrı dert!"
Haechan sözel ağırlıklı ders gördüğünden derste dalıp gidiyordu. Mark'ta genelde onu dışarıda bekliyordu ve doya doya vakit geçiremiyorum.
"Gece sende olacağım."
Mark pişkin pişkin sırıtırken, Haechan'da omzuna vurmuştu.
"Olmayacak öyle bir şey, Mark vizelere çalışacağız. Unutma ve fikrimi değiştirmeye çalışma!"
Elini ona doğru sallayıp dururken Mark devam etmişti.
"Ya, 1 aydır neredeyse vizelere çalışacağız ama baksana çalışmak yerine hepte sevişiyoruz."
Mark bilerek yüksek sesle söyleyince, Haechan'dan yine omzuna darbe yemişti.
"Mark Lee, bundan sonra elime dokunmayı bile unut!"
Haechan ayaklanmış, Mark'ta ayaklanıp peşine gitmişti. İlişkilerini bilmeyen yoktu, çoğu kişi nötr'dü ama nefret kusanları da umursamıyorlardı. İkisi de mutluydu.
Haechan gözden kaybolduğunda, ne de olsa akşam gönlünü alırım diye düşünerek senelerdir kaldığı derse girmişti. Mark bu dersin hocasını sevmiyordu önceden, şimdi de öğretmenleri değişmişti.
İçeriye girdiğinde gözleri kendine oturacak yer ararken sevgilisiyle karşılaşmıştı. Oda demek ki dersine giriyordu ve Mark'ın kaldığı dersle Haechan'ın dersi aynıydı.
Mark sınıftakileri umursamayıp basamakları koşarak geçmiş sonra da sevgilisinin yanağını sulu sulu öpmüştü.
"Mark, ne işin var burada?"
"Dersten kalmıştım, telafi için."
Mark konuşmadan ve konuştuktan sonra da sevgilisinin dudağını öpmüştü iki kez.
"Affettin mi beni?"
"İki öpücükle seni affedeceğimi düşünmen komik, bana sonsuz öpücük vaad etmek gerekiyor."
---
10k iken yazmaya başladığım
bölümü 12k iken bitirdim.neyse seveceğinizi düşünmüyorum da
neyse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321