---
şuan 29 Ocak Cuma saat sabah 6.27
başlıyorum bakalım, belki bugün ficlerin finalini
yazarım belki de diğer ficlerime bölüm yazarım bilemiyorum
bugüne kadar beklediğiniz için teşekkürler + olarak little gang diye bir şey yayımladım ve içinde herhangi bir ship yok. Birde ısterseniz ona bakın derim🦋
---"Peki hoşlandığın kişi kız mı erkek mi?"
Sabahtan beri Mark'ın yanlışlıkla ağzından hoşlandığım biri var demesiyle Haechan tahmin ettiğiniz üzere Mark'a çeşitli sorular soruluyor onu bunaltıyordu. Mark kolasından bir yudum almadan önce Haechan'a yine mi aynı konu der gibi bakmış kolasını yudumlamıştı.
"Biraz ipucu ver ki yardımcı olayım!"
Mark'ın susup onu kaale almaması Haechan'ın çenesini iyice açmıştı.
"Tamam, susarsan bir fikrim var!"
Mark'ın onu susturup telefonu eline almasıyla Haechan'a döndü.
"Şimdi hoşlandığım kişiyi arayacağım ama gizli numaradan belki öyle açılırım."
Haechan onu heyecanla onaylamış telefonu kulağına götürüşünü izlerken tam heyecanlı yerde telefonun çalmasıyla oflayıp eline almıştı ve kontrol etmeden açmıştı.
"Selam ben Mark!"
Yanından ve telefondan gelen sesle ikisi de birbirine dönmüştü.
"Hani okulda dedikodunun çıktığı çocuk. Ve evet, senden hoşlanıyorum Haechan."
Göz göze geldiklerinde Mark içindekileri dökerken Haechan doğru dürüst bir yalan uyduramadan ayaklanmış ilk önüne geçen taksiyi durdurup binmişti.
Mark böyle şeyler olabileceğini tahmin etmişti ve reddedileceğini bile bile böylece kalbim kırılır ve unuturum diye düşünerek açılmıştı. Aslında tam olarak reddettiği de belli değildi. Belki anın heyecanıyla çekip gitti diye düşünmek istiyordu ama mümkün değildi.
Ellerini cebine atıp yavaş yavaş evine giderken Haechan'da anın yaşadığı şokuyla kuzenini aramış evine gelmesini söylemişti.
15-20 dakika içinde Haechan kendi evine geldiğinde yaklaşık 5 dakika sonra kuzeni gelmiş ve her şeyi anlatmaya başlamıştı.
"Kim aşık olsun istedik kim aşık ol-"
Taeyong kurduğu cümleyle bir kaç şeyi çoktan anlamıştı.
"Ritüel kağıtlarını getir bir."
Haechan anlamayıp yırtık olan ritüel parçalarını kağıt çöpünden çıkarmış, kuzenine uzattığı gibi Taeyong'da eline almıştı.
"Gerizekalı sana o kadar ayrıntılı yaz demiştim!"
Haechan anlamayarak kuzenine bakmaya devam ettiğinde Taeyong devam etmişti.
"Ritüel kağıdına çocuğun adını ve yaşını yazmışsın, daha ayrıntılı yazmadığın için de sana aşık olan kişi Mark Lee al işte."
"Ritüel iptal etme yok mu?"
"Büyü mü bu? Sen ritüeli yapmışsın çocuğun aklına girmişsin işte."
---
hastanede refakaçtiyim nasıl yazıldığını bilmiyorum neyse
şu an 30 ocak 07.25 öptüm!
Bu arada ritüel bir büyü değil ve bu ritüelde kağıtlara onu
düşünce aklına gelenleri yazman gerekiyor hani hep
derler ya duanı ayrıntılı edersen istediğine kavuşursun diye
o tarz bir şey😌
neyse öptüm yanaklarınızdan🤤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321