Haechan önde, Mark arkada ikisi de Haechan'ın evine gidiyorlardı. Sabah okula geldiklerinde belirli bir saat kararlaştırıp durakta buluşmuşlardı ve şimdi her sabah karşılaştıkları durakta inip birlikte Haechan'ın evine gidiyorlardı.
Haechan, gün boyu hoşlandığı çocuk ile konuşamadığı için mutsuzken, Mark'ta bu çocuğun kendisinden hoşlandığını hiç bir şekilde belli etmeyişine şaşırıyordu. Kendisi olsa anında belli ederdi çünkü.
Yaklaşık 5 dakikanın sonunda Haechan'ın evine geldiklerinde Haechan kapıyı açıp içeriye girmiş put gibi duran Mark'ı içeriye davet etmişti.
"Merak etme yemem seni. Geç otur."
Haechan oturması için Mark'a koltuğu gösterirken odasına adımlamıştı ve Mark'ta küçük bir çocuk gibi koltuğa oturmuştu. Etrafı incelerken Haechan Mark'ın telefonunu bulmuş ve aşağıya inerek oturma odasına geçmişti.
"Al telefonunu!"
Haechan elindeki telefonu Mark'a uzatırken Mark'ta elindeki telefonu uzatmıştı ve uzattığı gibi ayaklanmıştı.
"Ben gitsem iyi olacak."
Kendi telefonunu alıp evin çıkış kapısına ilerlemişti ve çıktıktan sonra da Haechan'ın kapıyı kapatmasını beklemeden yürümüştü çünkü birazdan Haechan bağıracaktı.
"BU NE!"
---
yine kısa yazdım he he :")şimdi arkadaşlar diğer bölümler baya baya text olacak
yani hem text hem düz yazı karışık olacak, sizi seviyorum
yorum yapın biraz
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321