Haechan bir sabah daha uyanıp ritüelini gerçekleştirdikten sonra uyuşuk uyuşuk davranarak giyinmiş, son dakikaya kadar anca yetişerek otobüse binmişti. Genelde çarşamba günleri Mark'ın dersi olmadığından bugünün güzel geçeceğini inanıyordu. Bu arada adının çoktan Mark olduğunu öğrenmişti. Ama olayı hâlâ fark etmemişti işte.
Sonunda okula geldiğinde, kampüsten içeriye girmiş çimenlikte Taeyong ve Jaehyun'u ararken hiç görmemesi gereken şeyi görmüştü. Hoşlandığı çocuk sevgilisini dizlerine yatırmış usulca öpüyordu. Demek tekrardan barışmışlar diye düşünüp okula girdiği gibi çıkmıştı.
Bilmediği yerleri yürürken adımlarını hızlandırıyor sağa sola sapıyordu.
Haechan'a göre onların olacağı yoktu. Boş hayal kurmuştu yani.
Adımlarını hızlandırmış herhangi bir sokağa girip çıktığında bulduğu ilk bar gibi bir yere girmiş, deli gibi sarhoş olmak için içmişti.
Saat gece 12'ye geldiğinde Haechan ağlarak elindeki alkolü bitiriyor yenisini istiyordu ve o kadar sarhoştu ki, alkol yerine meyve suyu içtiğini anlamamıştı.
Barmen çocuk Haechan'ın bayılıp sızdığını anlar anlamaz onun telefonunu almış parmak izinden şifreyi bulup girerek aramada bulduğu ilk kişiyi aramıştı.
Mark'tı bu. Hoşlandığı kişi değil diğer Mark.
Mark'ın da Haechan'dan farkı yoktu. Ama o çabuk sarhoş olmuyordu sadece. Telefonu çalmaya başladığında elini cebine atmış Haechan'ın aradığını görüncede hafif sarhoş olan kendine vurarak telefonu açmıştı. Hani uzak duracaktı?
"Efendim?"
Yoğun bir ses geliyordu. Mark Haechan nerede merak etmişti.
"Beni iyi dinle! Arkadaşın **** barında ve kafası yeterince uçuk gel ve onu al."
Telefon Mark'ın suratına kapandığında Mark önce kapanan telefonla bakışmış sonra da ne olduğunu anlamadan ceketini alarak evden çıkmıştı. Arkadaşının arabasına atlarken Haechan'ın neden bu kadar denli alkol kullandığını düşünüyordu.
Yaklaşık 15 dakika sonra barın önüne arabayı park ettiğinde Haechan'ı zar zor ayakta tutmaya çalışan çocuğa ilerlemiş Haechan'ın koluna girerek bir elini beline doladığı gibi Haechan'ın telefonunu da alıp teşekkür etmiş, ve arabaya doğru ilerlemişti. Haechan ise kendi söylediklerine kahkaha atıyor arada bir Mark'ı öpmeye çalışıyordu.
Sonunda Mark Haechan'ı ön koltuğa oturdup arabasına bindirdiğinde emniyet kemerini takmış, takarken de Haechan'ın küçük çaplı tacizlerine, sarılışlarına mağruz kalmıştı.
"Beni öpsene."
"Ne?"
Mark emniyet kemerini takıp Haechan'dan uzaklaşırken Haechan gülümseyip dudağını göstermiş büzüştürmüştü.
"Öpücük?"
"Merak etme sabah ayıldığında bol bol öpeceğim seni."
Mark kapıyı kapatıp şöför tarafına geçtiğinde ise pek bir şey fark etmemiş Haechan yine abuk subuk konuşup Mark'ı öpmeye çalışmıştı.
20 dakika içerisinde Haechan'ın evine geldiklerinde Mark onu indirmiş kolunu omzuna dolayarak onu eve götürmüştü. Kapı için anahtarı Haechan'ın ceplerini yoklayarak bulduğunda odaya çıkana kadar Haechan kıkırdamıştı. Mark onu yatağa bıraktığındada kıkırdıyordu.
"Sen beni bekle burada, sana bi kahve yapıp geleceğim."
Haechan Mark'a kıkırdayarak yanıt verdiğinde Mark'ta oflayarak mutfağı bulmuş 10 dakika içersinde malzemeleri bularak bir kahve hazırlamış odaya geri çıkmıştı. Haechan şuan yapmış olduğu ritüel kağıtlarıno yırtıyordu ve Mark'ta ne yaptığına bakıyordu.
"Ne bunlar?"
"Ritüel."
"Ne?"
"Aşık etme ritüeli."
Mark onu anlamamış, Haechan'ı ensesinden tutarak kahveyi içirmeye başlamıştı. Şu yaşında yaşıtı birine bakıcılık yaptığına inanamıyordu.
"Hiç aşık oldun mu sen?"
Kahvesi bitince çenesi susmak bilmeyen Haechan yine sorular sorup duruyordu ve Mark'ta uyuması için dua ediyordu. 2-3 gün önce ondan hoşlandığını düşünmüştü ama böyle biriyle de yapamam diye düşünüyordu.
"Olmadım, olmam da."
Haechan verdiği cevaba gülümsemiş, ikisi de uyuyup kalana dek susmamıştı.
---
en uzun yazdığım bölüm olabilir bu ficte. 500 kelime aşöralmrwlmrwlwl 5 bölüm sonra final yaparım galiba
bir de nomin yayınladım mutlaka bakın ona😻
yuwinli ficim vardı adı çok uzun ama yeni olanı ona da bölüm atacağım, aranızda chanbaek seven varsa da zoom'a baksın +jaeyong ficimde var👉🏻👈🏻şurayı da fic önerisi yapalın exo, nct fic önerisi kısmı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321