Haechan derin bir nefes bırakarak ofladığında, yan tarafta o çocukla olan dün ki şeyin dedikosunu yapan kızlara ister istemez kulak misafiri oluyordu ve buda sinirlerini bozuyordu.
"Onun böyle bi çocukla çıkacağını sanmazdım. Açıkcası yakışmıyorlar bile."
Haechan, ikisine yakışmıyorlar diyen kızı taklit ederken telefonuna bakıyor gibi yapıyordu.
"Öçökcösö yököşmöyörlör bölö."
Mimikleriyle kızı taklit edip, sinirini yakıştırdıktan sonra dinlemeye devam etmişti.
"Çocukta şanslı bayağı, okulda kaç kız erkek o çocuğun peşinden koşuyordu. Demek bu yüzden okuldaki bir çok kişiye şans vermemiş."
Çikolatasının son lokmasını da ağzına attığında yanına bir beden oturmuş ve kuzenidir diye yüzüne dahi bakmadan kafasını dizlerine koymuştu.
"Şimdi o çocukla tüm okul bizi konuşuyor (burada gerçek mark'ı o diye söylüyor) sabahtan beri beni ona yakıştıramıyorlarmış, çokta umrumda. O değilde acaba o duymuş mudur? Ne düşünüyordur ki? (Burada ki o ise haechanın hoşlandığı xmark, karışıklık olur diye düzeltiyorum.)
Mark dizlerine yatan çocuğu gülümseyerek izlerken elini saçlarına götürmüş, saçlarıyla oynamaya başlamıştı. Haechan hoşlandığı çocuğu anlatırken, Mark kendisine kendisini anlatıyor diye düşünerek gülümsüyordu.
Yaklaşık bi 5 dakika sonra Haechan başını kuzenine (!) doğru çevirmiş, gördükleriyle kafasını Mark'ın dizlerinden kaldırmıştı.
"Ne işin var senin burada?"
"Yalnız oturuyordun, o yüzden geldim yanına."
Tahmin ettiğiniz gibi, dedikodular artmaya başlamıştı yine.
"Tamam git, daha fazla yanıma gelme."
Oturduğu yerden ayaklanıp çantasını alarak fakülteye girmiş hemen kendini Taeyong'un sınıfına atarak yanına oturmuştu.
"Ne oldu?"
Taeyong ise kuzeninin bu telaşlı haline şaşırmıştı.
"O çocuk geldi yanıma. Zaten sabahtan beri okulda bir dedikodu dönüyordu. Sonra yanıma gelmiş, bende sen sanarak dizlerine yattım. Fark edip, kalkıp gittiğimde çoktan tekrar dedikodular başlamıştı. Benim bu şeyi düzeltmem gerek. Yoksa bu sefer Mark'ı kazanamadan kaybedeceğim."
---
Haechan sonda hoşlandığı çocuktan bahsetti bu arada bu kitapta 2 tane ritüel olacak, onu da size anlatacağım ileride.
20-25 gibi bir bölümde bitirmeyi hedefliyorum öpüldünüz💓
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321