Tahmin ettiğiniz gibi Haechan eve geldiği telefonunu sarja takıp bir kenara atmış, kısa bir duştan sonra yarım kalan dizisini bitirmeye koyulmuştu. Okulda Taeyong'a dizi izleyeceğini söylediği için ona mesaj atmayı düşünmemişti.
Oysaki mesaj atmaya yeltense zaten atamayacaktı ama bir şeyler olabilirdi işte.
Diğer taraftan Mark çocuğun sıkıcı telefonunu kurcalıyor, mesajlarını okuyor bazen de telefona oyunlar indirerek oyun oynuyordu ama yine de bir türlü çocuk aramamıştı.
Oflayarak tekrar eline telefonu aldığında, mesajları okumaya devam ettiği çocuğa tıklamış en son 2 gün önceki konuşmalarını okumuştu. Bir kaçı hal hatır sormadan sonra
dikkatini çeken tek bir mesaj olmuştu. Bu mesajı Haechan
yollamıştı.siz; ismi Mark'mış.
siz; ismini yerim!
siz; şimdiden couple
ismimizi oluşturdumsiz; markhyuck! nasıl???
sonrasındaki mesajları okumamış, saçlarının arasından elini geçirerek duşa girmeyi karar vermişti. Mark erkeklerden hoşlanmazdı, onlarla 2-3 gece takılırdı ve anlaşılan bu çocuk couple adı bulduğuna göre ondan hoşlanıyordu. Yani en azından Mark o kişinin kendisi olduğunu düşnüyordu çünkü okulda bildiği kadarıyla başka bir Mark yoktu.
Çocuğa telefonunu verip bu işten kurtulacak, asla onunla
yan yana gelmeyecekti.Yani en azından saf Mark'ımız ritüele inanmıyor, daha doğrusu bilmiyordu bile.
Haechan ise o gece dizisinden sonra yatmış, sabah erken kalkıp rutin işlerini hallettikten sonra kutudan bir kağıt alıp dileğini dilemişti.
"Mark bana mesaj atsın."
---
selam çok kısa biliyorum, cumartesi bölüm günümüz olsun o zaman güzel bi bölüm atacağım.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321