---
öncelikle selam anlattığım ritüel bu videoda olmalı,
ben tıpatıp aynısını anlatmayacağım en etkili olan ritüel/telepati buymuş denemek istersiniz diye bıraktım❤
---Haechan, 1 haftanın ardından Mark'ı özlemeye başlamış bunu kuzeni Taeyong'a anlatmıştı. E doğal olarak ondan hoşlandığını da eninde sonunda kabul etmişti. işleri batırdığının farkındaydı. Öyle bir şey demeseydi şu an belki de çıkıyor olabilirlerdi. Birde iddia olayı vardı, Haechan dizilerdeki gibi kendine aşık ederdi belki de sonradan.
Yerinden kalkıp, kuzenine döndü ve ben iyiyim demek ister gibigülümsemişti. Taeyong tabii ki iyi olmadığını biliyordu.
"Hadi sen git, bende uyuyacağım zaten."
Haechan basit bir yalanla Taeyongu'u evinden kovmuş,hemen yatağına girerek onu daha fazla düşünmemek adına uyumuştu.
Taeyeong ise içindeki hisse güvenip her şeyi doğrusuyla Mark'a anlatmaya gidiyordu. Taksiye binmiş, okul grubunda dönen dedikoduya gööre Mark ve Hye Min denilen kızın randevusu vardı ve oraya doğru gidiyorlardı.
30 dakika içinde kafeye gelmiş ücreti ödedikten sonra camdan gözüken 2 bedeni gördüğü gibi içeriye girip soluğu hemen Mark'ın yanında almıştı.
"Konuşmalıyız, hemde hemen!"
Mark onu görür görmez konuşmaları gerektiğini söylemiş, dışarı çıkarak gelmesini beklemişti. 3 dakikanın ardından Mark yanındaki kızı ikna edebilmiş Taeyong'un yanına ilerlemişti.
"Ne oldu? Neden çağırdın?"
Mark Taeyong'un yanına yaklaştığı gibi hemen ne için çalışıldığını öğrenip gitmek istiyordu.
"Haechan senden hoşlanıyor."
Duyduklarıyla küçük bir şoka uğramış sonra da kahkaha atmıştı.
"Evet, bu yalanla da arkadaşlarıyla tanıştırır beni."
"Sırf bunları duyduğun için iddia yalanını ortaya attın değil mi?"
"Hayır, bu gerçekti."
Mark hemen onu reddetmiş arkasındaki camdan yanındaki kızı kontrol etmişti. Taeyong ise o an bilerek aldığı ses kaydını açmıştı.
Mark duyduğu sesle dikkat kesilmiş uzunca sesi dinlemişti. Sonra da Taeyong'a dönmüştü.
"Bu aptal şeye mi inanayım yani? Madem seviyordu neden yaptı? Seven bunu yapmazdı."
"Onu bende bilmiyorum ama şu an tek bildiğim, ne yapacağını bilmiyor olduğunu. Kendisi sana gelemez çünkü suçlu olduğunu biliyor ama sen gidersen her şeyi konuşacaksınız eminim."
"Ben üzüleceğimi bile bile kimsenin ayağına gitmem. Olmadan bitmiş."
Mark hiç bir şey olmamış gibi içeriye geçip yanındaki kız ile sohbet ederken, Taeyong'da bir kahve alarak evine doğru yürümeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritüel, markhyuck
Short Storyhaechan yanlış ritüel yapmıştı. ─tamamlandı. 101020|060321