6

59 5 5
                                    

Parti için hazırlanmıştık. Aynadan son kez kendime baktığımda zaferle sırıttım. Giydiğim kısa siyah elbiseyle taş gibi olmuştum. Hemen fotoğraf çekip instagrama attım.

Barışönal ve 1483 diğer beğendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barışönal ve 1483 diğer beğendi

Delfinaksoy : Parti var dediler :)

Yorumlar kapatılmıştır *

Cenk in evine geldiğimizde herkesin çoktan gelmiş olduğunu gördüm. Etrafa göz gezdirdiğimde Emir in barışlarla birlikte oturduğunu ve bizi de çağırdığını gördüğümde hemen yanına gittik.

Delfin : Selam çocuklar

Deyip boş olan barışın yanına oturdum

Mert: Selam güzellik

Dediğinde gülümsedim. Herkes selam dedikten sonra muhabbet etmeye devam ettiler. Sıkıcı geçen yarım saatin ardından aklıma gelen fikirle gülümsedim.

Delfin : Hadi şu her zaman oynadığımız oyunu oynayalım

Emir : Evet güzel olur. Oyunu hatırlatayım. Kağıda cesaretlik soruları yazıyoruz. Kim hangi kağıdı seçerse onu yapmak zorunda. Eğer yapmazsa burdaki herkese kişi başı 400 TL vericek.

Dedikten sonra herkes kağıtlara bişeyler yazmaya başladı. Aklımdaki şeyi yazdıktan sonra tek tek çekmeye başladık. İlk olarak mert çekmişti.

Mert : Oyunu oynayanlar dışında bir erkeği öp  abi bune ya öpmüyorum ben kimseyi

Belinay : Alalım kişi  başı 400

Dediğinde sırıttım. Mert için bu para hiç bişeydi. Bu yüzden herkese 400 TL verdi ve oyuna devam ettik. Sıra Barışa geldiğinde okumaya başladı.

Barış : Sol tarafında oturan kişiyi kucağına al ve 10 dakika boyunca öpüşün

Bakışları beni bulduğunda gözlerimi kapatıp açtım. İlk öpücüğüm değildi ama barışla olan ilk öpücüğümdü.

Dudaklarıma yapıştığında karşılık vermeye başladım, kucağına çektiğinde altımdaki sertlikle saniyelik gülümsedim. İlk başlarda yumuşak olan öpüşü sertleşmişti. Yumuşacık dudakları dudaklarımdayken işin içine dillerimiz de girdi. Bu anın bitmesini istemiyordum. Nefes almak için ayrıldıktan kısa bir süre sonra tekrar dudaklarımız buluştu. İstemsiz bir şekilde kendimi ona bastırdığımda dudaklarının arasından ufak bir  inleme çıktı. Son kez alt dudağını emip dudaklarından ayrıldım. Gözlerine baktığımda yeşillerinin koyulaştığını gördüm. Kucağından kalkıp elbisemi düzelttikten sonra tekrar eski yerime oturdum. Oyuna devam ederken aklım hala barışın daha da şişmiş olan dudaklarındaydı. Lavaboya gittiğimde telefonumu çıkarıp anonim olan kartımı takıp Barışa yazmaya başladım.

Bn: O kızı cidden öptün mü

Bn: Her neyse ya

Bn: Umrunda değilim zaten

Bn: Sadece eğlenmek için konuşuyordun benle

Bn: Bunu en başından beri biliyordum zaten

Barış :Sen burda mıydın

Bn: Hayır tabii ki

Barış : Nerden gördün o zaman

Bn: Okulun itiraf sitesinde fotoğrafınız var barış yani görmeyen kalmadı.

Barış : Seninle konuşarak sana umut veriyo gibi gözükmüş olabilirim. Seninle sadece eğlendiğim için konuşuyordum bu konuya bi açıklık getirelim. Seni üzmek istemem ama aklımda başka biri varken sana daha fazla umut vermek istemem. İstersen arkadaş olarak konuşmaya devam edebiliriz

Bn: Umutlandığım falan yoktu barış. Seni gayet iyi tanıyorum ve evet arkadaş olarak konuşmaya devam edebiliriz

Barış : Sevindim :)

Konuşmadan çıktığımda aklımda sadece barışı tekrar öpme isteği vardı. Bu isteğimi bastırıp masaya geri döndüm, çantamı alıp Belinay a gidelim dedikten sonra arabama binip eve doğru sürmeye başladım.

Belinay : Niye hemen kalktık

Delfin : Aklımda sadece Barış ve şişmiş dudakları var. Biraz daha orda dursaydık tekrar Barışın dudaklarına yapışabilirdim.

Belinay : Ah kızım sen çok fenasın

Dediğinde güldüm.

Azıcık Sevsene Beni  ||Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin