Barış : Delfin konuşabilir miyiz
Delfin : Ne konuda
Barış : Sana geliyorum geldiğimde konuşuruz olur mu
Delfin : Tamam bekliyorum
Kapı çaldığında hemen açtım. Gelen barıştı.
Delfin : Ne ara geldin
Barış : Kapının önündeydim zaten sadece sormuş olmak için sordum sana. Hayır desen de gelicektim.
Delfin : Peki geç hadi içeri
Dediğimde onaylayıp geçti. Kalbim yerinden çıkacak gibi hızlı hızlı atıyordu. Koltuğa oturduğumda oda gelip yanıma oturdu.
Barış : Direkt konuya giriyorum. Anonim in sen olduğunu öğrendiğimde aslında hem üzüldüm hem sevindim. Üzülmemin sebebini yanlış anlama. Sadece seni kaybetmekten çok korkuyordum. Çünkü 3 senedir seni seviyorum ve seninde beni sevdiğini öğrendiğimde korktum. Bir gün sevgimden sıkılıp beni bırakmandan korktum. Bu yüzden de anonim olduğunu öğrendiğimde sana seni sevdiğimi söylemedim. Hatta anonim olarak bana seni mi sevdiğimi sorduğunda bu yüzden hayır dedim. Kabul büyük mallık yaptım. 1 haftadır seninle konuşmak için cesaret arıyordum ve işte şimdi sana her şeyi anlatmış oldum. Delfin Aksoy seni deli gibi seviyorum.
Dediğinde boynuna sarıldım oda ellerini belime koyarak sarılışıma karşılık verdi. Ayrıldığımızda kulağına doğru yaklaşıp konuştum.
Delfin : Barış Önal sana deli gibi aşık oldum
Ve dudaklarımızı birleştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azıcık Sevsene Beni ||Texting
Teen FictionBn: APTAL Seninle klaroline ppleri yapabilirdik * * * * * *