10

48 4 0
                                    

Barış : Nabeer

Delfin: İyi sen

Barış : İyi bende, dün hemen gitmem gerekti kardeşim hastalanmış kusura bakma.

Delfin : Yo hayır önemli değil. Ciddi bi sorun yok dimi

Barış : Yo hayır sadece grip olmuş. Bir kaç ilaç verdi işte onları kullanıcak.

Delfin : Bişey olmamasına sevindim.

Barış: :)

Delfin : Benim çıkmam lazım 1 saate  yılbaşı partisinde görüşürüz

Barış : Görüşürüz

Doğru okudunuz. Yılbaşına barışla birlikte giricem. Yani tam olarak başbaşa girmeyecek olsak da sonuçta o da orda olucak. Akşam için mükemmel bir kıyafet seçtikten sonra makyajımı da yaptım.

Tamamen hazır olduğumdan emin olduktan sonra kuzenim Burağı beklemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tamamen hazır olduğumdan emin olduktan sonra kuzenim Burağı beklemeye başladım. Okul partisi olabilirdi ama dışarıdan birilerini getirmeye izin veriliyordu.

Burak : Kuzen geldim ben  çık  hadi

Delfin : Tamamm geliyorum

Çantamı da alıp dışarı çıktığımda burağın arabanın içinde beni beklediğini gördüm. Öküz ya insan bi iner kapıyı açar. Ama nerdeee. Arabaya bindiğimde bana dönüp sırıttı. Dil çıkardığımda büyük bir kahkaha attı.

Burak : Oy sen bana kızdın mı inmedim diye

Delfin : İy Çin bini kizdin mi inmidim diyi

Delfin : Öküz Burak insan bi iner kapı açar çok güzel olmuşsun canım kuzenim der.

Burak : Mükemmel olmuşsun kuzi

Deyip yanağımı sıktığında elini ittirdim.

Delfin : Hadi hadi gidelim artık geç kalıcaz.

Partinin olacağı yere geldiğimizde etraf kalabalıktı. Çevreye bakmaya başladığımda Belinay ile uğraşan bir emir gördüğümde gülümsedim. Ah şapşallar ikisi de birbirini seviyo ama itiraf etmiyorlar. Daha sonra gözüme barış ve yanındaki kız çarptığında başımdan aşağı kaynar su dökülmüş hissine büründüm. Acaba sevdiği kız bu olabilir miydi. Ben düşünürken Emir ve Belinay beni görüp yanıma gelmişlerdi. Barış ve yanındaki de geldiğinde yapmacık bi şekilde gülümsedim.

Eda  : Merhaba ben Eda

Delfin : Delfin bende

Eda : Tanıştığımıza çok memnun oldum

Dediğinde yapmacık bi şekilde gülümseyip bar tarafına geçtim. Bişeyler içmezsem bütün bu geceyi kaldıramazdım. Sert bir tekila aldıktan sonra bar sandalyelerine oturup içmeye başladım. Yanağıma konan öpücükle irkilsem  de Burak olduğunu görünce rahatladım.

Burak : Sanırım birileri kıskandı ve düşünmemek için içiyo.

Delfin : Beni bu kadar iyi tanımasan nolurdu sanki

Burak : Ah kuzen ben senin her şeyini biliyorum.

Dediğinde gülümsedim.

Delfin : Kuzen senden bişey isteyebilir miyim

Burak : Tabii

Delfin : Sevgilimmiş gibi davranabilir misin sadece bu günlük

Burak : Bir takım kıskandırma operasyonu yani

Delfin : Evet bişeyden emin olmam lazım.

Burak : Peki o zaman başlayalım

Dediğinde sinsice sırıttım.

Azıcık Sevsene Beni  ||Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin