29

29 3 0
                                    

Aynada son kez kendime bakarken Barış gelip arkadan kollarını belime sarmıştı. Gülümsediğimde oda gülümseyip boynuma minik bir öpücük kondurdu.

Barış : Rujunu bozmak istiyorum

Delfin : Ama sürmek için çok uğraştım

Barış : Banane ben bozmak istiyorum

Delfin : Barıış

Barış : Hımm

Delfin : Hadi çıkalım artık geç kalıcaz yoksa

Barış : Pekala  hadi çıkalım ama gelince rujunu bozucam

Delfin : He he bozarsın

Dediğimde güldü. Arabasına binip parti mekanına gelmiştik. Belinay larda buradaydı. Onların yanına gidip oturduk. Sohbet falan derken gördüğüm kişiyle başımdan aşağı kaynar su dökülmüş gibi olmuştum. Eski sevgilim buradaydı, çocuğun psikolojisi bozuktu ve ondan ayrıldığımı kabullenemiyordu.

Gözleri beni bulduğunda sırıtarak yanıma gelmeye başladı.

Umut : Ooo kimler burdaymış

Delfin : Umut lütfen git

Dediğim sırada barış bana bakmaya başlamıştı. Ona dönüp olayı kısa bir şekilde özetledim.

Umut : Seninle konuşmadan gitmiycem burdan

Delfin : Seninle konuşacak bir şeyim yok benim. Ayrıldık bitti

Dediğim sırada sinirlendiği her halinden belliydi. Yanıma gelip eli bileğimi kavradığında Barış beni arkasına çekip umuta kafa attı. Yere düştüğünde üstüne çıkıp yumruklamaya başladı. Eğer ayırmaya çalışırsam arada kalacağımı bildiğim için emir e söyledim. Barışı umutun üstünden kaldırdığında umut da ayağa kalktı.

Umut : Bu burda bitmedi. Görüşeceğiz Delfin

Dediğinde biraz korksam da belli etmedim. Çocuk gerçekten psikopattı ve her şeyi yapardı. Barış yanıma geldiğinde ona anlatmaya başladım

Delfin :  Onunla sevgili olduğumuz zamanlar aşırı kıskançlık yüzünden bana vurmaya kalkmıştı ama Burak yanımdaydı ve engellemişti. Daha sonra da ondan ayrılmıştım zaten. Bir süredir yurtdışındaydı ama geri dönmüş işte. Barış seninde çok dikkatli olman lazım o o çok tehlikeli biri ve her şeyi yapabilir.

Barış : Bebeğim sakin ol ben yanındayım ve o şerefsiz hiç bir şey yapamaz merak etme.

Dediğinde Barışa sarıldım. Oda sarıldığında kısa bir süre sonra ayrıldık. Elini belime koyduğunda arabaya doğru ilerledik.

Barış : Bir süre benimle kal tamam mı

Delfin : Tamam

Evime uğrayıp bir kaç eşya olduktan sonra barışın evine geçtik. Barış üzerini değiştirip yatağa yattığında bende üzerimi değişip barışın yanına geçtim. Kolunu bana sardıktan sonra gözlerim kapanırken duyduğum tek şey seni seviyorum deyişiydi.

Azıcık Sevsene Beni  ||Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin