15

41 5 0
                                    

Valizimi sürüklerken aklımda barış vardı. Onu 1 gün bile görmemeye dayanamazken şimdi 1 ay boyunca göremeyecektim. Ama ikimiz için de en iyisi benim uzaklaşmamdı. Hem belki bu sürede barış sevdiği kişiyle birlikte olurdu bende çok ufak bir ihtimal onu unutmaya başlardım.

İtalya uçak anonsunu duyduğumuzda burakla birlikte uçağa geçtik. Kulaklığımı taktığımda müzik açıp kafamı geriye yasladım.

(2,5 saat sonra)

Burak : Kuzen hadi kalk geldik

Delfin : Ha ne ara geldik

Burak : 2.5 saattir uyuyorsun be kızım

Dediğinde gülüp kalktım. Bizi almaya burağın arkadaşı gelecekti. Bavulları aldıktan sonra burağın arkadaşının bizi beklediğini gördük. Çocuğu baştan aşağı süzmeye başladım. Sarı dağınık saçları , kumral teni, mavi gözleri, dolgun dudakları,  uzun boyu ve kaslı vücuduyla mükemmeldi.

Burak : Tanıştırayım sizi , kuzenim Delfin.

Dediğinde çocuk içten bir gülümsemeyle elini uzattığında  hemen bende gülümseyerek elini sıktım.

Çocuk : Bende ata, Burak senden çok bahsetmişti ama bahsettiğinden daha güzelsin.

Delfin : Teşekkür ederim

Deyip gülümsediğimde oda gülümsedi.

Arda: E hadi bırakayım ben sizi

Burak : Çok iyi olur çok yorulduk.

Arda nın arabasına bindiğimizde çok geçmeden burağın evine gelmiştik. Arda ise kendi evine geçmişti. Eve girdiğimizde genel olarak siyah rengi bizi karşılıyordu.

Delfin : Kuzen evin tam benim tarzım he

Dediğimde gülüp yanağımı sıktı.

Delfin : Ee nerde kalcam ben

Burak : Benim odanın karşısında bitane oda var orda yatarsın işte. Çarşaf falan var odada sen ayarlarsın bende marketten bişeyler söyliyim

Delfin : Tamamm yemekte söylesene

Burak : Tamamdır

Dediğinde odaya gidip çarşafları yatağa geçirdim. Oda gayet geniş ve ferahtı. Çift kişilik yatak, giysi dolabı, ayna ve komodinden oluşuyordu ayrıca banyosu da vardı . Ve yine çok büyük olmayan balkonu vardı.

Eşyalarımı odaya yerleştirdikten sonra kısa bir duş aldım. Yatağın üstüne koymuş olduğum  pijamaları da giydikten sonra kafama havluyu dolayıp burağın yanına indim.

Burak : Heh tam zamanında geldin bende sana seslenicektim.

Delfin : Off valla çok acıktım

Burak : Hadi ye bakalım

Dediğinde pizzaya saldırdım. O değilde buranın pizzası da bi başkaymış. Telefonuma gelen bildirim sesiyle hemen elimi silip açtım. Bilinmeyen numara fotoğraf göndermişti.

Bn:

Sevdiğin çocuk benimle :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sevdiğin çocuk benimle :)

Delfin : Çünkü ben yokum :)

Bn: Gerçekten seni önemsediğini falan mı düşünüyorsun

Delfin : Düşünmüyorum canım, istediğini yapabilir ben yokum artık.

Bn: Duyduğuma sevindim

Konuşmadan çıktığımda gözlerimden akan yaşları yeni farketmiştim. Ne sanıyordum ki gittiğim için üzüleceğini falan mı.

Burak : Noldu sana minnoşum

Delfin : Bi kız barışla birlikte fotoğrafını attı. Bende belki bi ihtimal gittiğim için üzülür sanmıştım. Ama tabii ki yanıldım

Dediğimde beni kollarının arasına aldı.

Burak : Kuzen kızma ama bir süre görüşmeyelim diyen sen değil miydin

Delfin : Burak ben çok malım dimi

Burak : Ya hayır öyle demek istemedim. Yani bi bakıma sende haklısın başka birini seviyorsa eğer sana yakın olması saçma. Ama barış  birini severken başka bi kızla oyalanacak biri değil.

Delfin : Yani ne demek istiyorsun

Burak : Bence barış seni seviyor. Ama sana söyleyemiyor.

Delfin : İyi de niye söyleyemesin ki sonuçta benim onu sevdiğimi biliyor.

Burak :Yani ne bileyim belki de seni sevdiğini söyledikten sonra senin ondan sıkılıp gideceğini düşünüyor olabilir.

Delfin : Çok saçma

Burak : Şuan sana öyle geliyo ama bence bi barışla konuş sen.

Delfin : Offf haklısın galiba. Ama hemen değil ilk önce oda bende kafamızı toparlamamız lazım. Döndüğümde bunları konuşuruz.

Burak : Evet bence de şimdi uyuyalım. Sabah gezeriz biraz kafa dağıtırsın.

Delfin : Tamam o zaman iyi geceler kuzen

Burak : İyi geceler cadı

Dediğinde gülüp odama çıktım. Yatağa yatar yatmaz gözlerim kapanmıştı.

Azıcık Sevsene Beni  ||Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin