8

46 5 1
                                    

Bn: Nasılsın arkadaşım

Barış : Ne arkadaşı kızım sen beni sevmiyo muydun

Bn: Sen arkadaş olarak konuşmaya devam edebiliriz demedin mi

Barış : He doğru ben demiştim dimi onu

Bn: Hıhım

Bn: Eee nasılsın

Barış : Aşırı mutluyum

Bn: Niye ki

Barış : Çünkü sana sımsıkı sarıldığım için kokun üstüme sinmiş (Silindi)

Barış : Sana söylemem doğru olmaz

Bn: Anladım

Barış : Sen nasılsın

Bn: Kokun üstümde fotoğraflarımıza bakıyorum sence nasılım (Silindi)

Bn : İyiyim bende

Barış :  Güzeel

Bn: Eee spora gidiyor musun bugün

Barış : Ha evet gidicem

Barış : Neden sordun

Bn: Bayadır gitmiyorsun sanırım o yüzden merak ettim

Barış : Öyle oldu ama gidicem bugün

Bn: Peki o zaman ben gideyim biraz ders çalışayım sonra yazarım sana da

Barış : E hazırlan bakalım sporda görüşürüz :) (Silindi)

Barış : Tamam yazarsın

Telefonu kapattığım gibi hemen odaya çıkıp üzerimi değiştirip spor çantamı aldıktan sonra spor salonuna geçtim. Kapıdan girer girmez barışın bakışlarıyla karşılaştığımda hafifce gülümsedim. Oda gülümsediğinde spor çantamı dolabıma bırakıp koşu bandına geçtim. Barış da yanıma gelip diğer  koşu bandına bindi.

Barış : Naber

Delfin : İyidir sen

Barış : İyi bende, spordan sonra bişeyler yapalım mı

Delfin : Ne  gibi mesela

Barış : Bilmem film izleyebiliriz, bowling olabilir, kahve içebiliriz ya da yemek yiyebiliriz

Delfin : Tamam o zaman kahveleri alıp film izleyelim sonra bowling en sonda yemek yeriz

Dediğimde kocaman gülerek onayladı. Gülüşü üzerine bende güldüğümde bakışları çok güzeldi. Beni sevmediğini söylemese gerçekten beni sevdiğinden emin olabilirdim.

Bir süre daha spor yaptıktan sonra gidip kısa bir duş alıp üzerimi değiştirdim. Saçlarımı da kuruttuktan sonra kısa bir makyaj yapıp barışı beklemeye başladım. Kısa bir süre sonra o da geldiğinde onun arabasıyla avm ye geçtik.

Kahvelerimizi aldıktan sonra sinema salonuna geçtik. Tesadüfe! bakın ki sadece en arkadaki sevgili koltuğu boştu.
Hemen oraya geçip oturduktan sonra film başlamıştı. Barışın kokusu derince burnuma gelirken filme odaklanabildiğim söylenemezdi. Kafamı Barışa doğru çevirdiğimde onun da bana baktığını gördüm. Gözlerimi inadına kaçırmazken o da kaçırmıyordu. Tam pes edip gözlerimi kaçıracağım sırada söylediği şeyle kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.

Barış : Delfin öpsene beni

Delfin : Hı

Kafası boyun girintime geldiğinde hafifçe nefesini üfledi.

Barış : Diyorum ki

Kafasını konuşsa dudaklarımız birbirine deyecek kadar yaklaştırdıktan sonra konuşmaya başladı.

Barış : Öpsene beni

Dudaklarımız birbirine değdiğinde daha fazla direnemeyip alt dudağını dudaklarım arasına aldım. Hemen karşılık verdiğinde bütün vücudum gerildi. Dudakları o kadar yumuşaktı ki öptükçe öpesim geliyordu. Son kez öpüp alt  dudağını ısırarak bıraktığımda alnını alnıma yasladı.

Delfin : İki oldu bu

Barış : Öyle oldu

Delfin : Neden seni  öpmemi istedin

Barış : Canım istedi, sen neden beni öptün

Delfin : Canım istedi

Dediğimde gülümsedi. Film bittikten sonra barışın işi çıktığı için eve dönmek zorunda kalmıştık. Yorgunluğumu üzerimden atmak için küveti doldurmaya başladığımda aklımda sadece barışın beni öpmek istemesi vardı.

Azıcık Sevsene Beni  ||Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin