Barış : Seni özledim
Delfin : 2 saat önce birlikteydik
Barış : Olabilir ne yani sen beni özlemedin mi
Delfin : Cık
Barış : Öyle olsun ya Delfin
Barış : Bizi özlemeyeni bizde özlemeyiz
Delfin : Barış kro mood on
Barış : Biriş kri miid in
Delfin : Oy oy trip de atarmış
Barış : Ne trip atıcam be sana
Delfin : Hadi hadi çok konuşmada kapıyı aç
Barış : Ha
Delfin : Tekrar oku barış
Barış : Ha tamam
Kapıyı açtığında gülümseyip dudaklarına yapıştım. Karşılık vermediğinde sinirle dudağını ısırıp geri çekildim.
Delfin : Niye karşılık vermiyorsun
Barış : Küsüm ben sana
Delfin : Hmm niyeymiş
Barış : Özlememişsin beni
Delfin : Bak seen öyle mi yapmışım
Bir yandan üstüne doğru yürürken o da geri geri gidiyordu. Sonunda gidecek yeri kalmadığında koltuğa oturdu bende kucağına çıktığımda altımdaki sertlik kalbimin hızlanmasına yetmişti.
Delfin : Barış
Barış : Hm
Delfin : Sence seni özlememiş olsam
Barış : Hıım
Delfin : Şuan burda olur muydum
Barış : Olmaz mıydın
Delfin : Cık
Der demez dudaklarıma yapıştı. Anında karşılık verdiğimde dudağımın üstünden gülümsedi. Dilini emmeye başladığımda sessizce inledi. Kendimi ona sürttüğümde elleri kalçama gitti.
Barış : Beni delirtiyorsun
Delfin : Sende beni
(Haram haram)
Dudakları boynuma doğru ilerlediğinde bütün hücrelerim gerildi. İlk olarak dilini hissettiğimde titredim ardından minik öpücükler yerini ısırmalara bırakmıştı. Moraracağından emindim. Ellerimle kafasını tutup tekrar dudaklarımızı birleştirdim. Kalçalarımı sıktığında ağzımdan ufak bir inleme kaçtı. Kucağında benle ayağa kalktığında yatak odasına gideceğimizi anlayıp gülümsedim. Beni yatağa atıp üzerimdeki yerini aldığında tekrar öpmeye başladı. Sadece öpmesiyle bile ıslanmamı sağlıyordu. Elleri kazağımın eteklerini bulduğunda bir çırpıda çıkardı. Üzerimdeki siyah braleti gördüğünde sırıttı.Barış : Seksi kediciğim
Bende sırıtıp onun kazağını çıkardım baklavalarından gözlerimi alamazken tekrar dudaklarıma yapıştı. Elleri bel boşluğumu okşarken dudakları dudaklarımı yiyordu resmen. Ayrıldığımızda üzerimdeki braleti de çıkardı. Dudakları göğsüme doğru yol alırken elleri çoktan göğüslerimi bulmuştu. Bebek edasıyla göğsümü emerken kendimden geçmek üzereydim. Dudakları karnıma doğru ilerlediğinde altımdaki eşofmanı da çıkardı. Öpücükleri kasıklarıma geldiğinde kilodumun üzerinden kızlığıma öpücükler kondurmaya başladı. İki işaret parmağını da kilodumun kenarlarına geçirip yavaşça çıkardı. Karşısında tamamen çıplaktım. İki parmağını içime soktuğunda sesli bir inleme bıraktım. Dili de işin içine girdiğinde çıldırmak üzereydim. Hassas noktamı bulduğunda dil darbeleri hızlanmaya başladı. Sıra bana geçtiğinde bu sefer alt tarafta olan oydu. Dudaklarınının üzerinde dilimi gezdirip boynuna yöneldim. Minik ısırıklar bırakmaya başladığımda barıştan kesik kesik inlemeler çıkıyordu. Adem elmasının üzerine bir öpücük kondurup baklavalarına doğru yöneldim. Minik öpücükler bırakarak kasıklarına doğru ilerledim. Kasıldığını anlamıştım ama yavaş yavaş ilerleyip onu çıldırtmak istiyordum ki başarıyordum da. Elim eşofmanına geldiğinde yavaşça ipini çözüp bacaklarından çıkardım. Şişliği boxerından bile belli oluyordu. Boxerının üzerinden minik bir öpücük kondurduğumda inledi.
Barış : Delfin hadi bebeğim çok zor duruyorum
Delfin : Şşş
Deyip dudaklarını öpmeye başladım. Karşılık verdiğinde son kez öpüp tekrar boxerına yöneldim. Boxerın üzerinden okşamaya başladığımda barışın çıldırmak üzere olduğunu gördüm. Sinsice sırıtıp boxerını yavaşça indirdim. Şişliğinin üzerindeki damarları iyice belirginleşmişti. Gülümseyip ağzıma aldım. Yavaş yavaş yalamaya başladığımda dayanamamış olacak ki saçımdan tutup hızlandırmaya başladı. Hepsini tamamen ağzıma soktuğunda geri çekilip derin nefes aldım. Yatakta beni altına aldığında dudaklarımı öpmeye başladı. Ayrıldıktan sonra kendini yavaşça içime itti. Tırnaklarımı sırtına geçirdiğimde ikimizin ağzından da boğuk bir inleme çıkmıştı. İçime yavaşça girmeye devam ediyordu.
Delfin : Barış daha hızlı
Diye çığırdığımda sonuna kadar içime soktu. Acı yerini zevke bırakmıştı. O kadar hızlı girip çıkıyordu ki kızlığım uyuşmuştu.
Delfin : Barış geliyorum
Barış : Gel bebeğim
İçimdeki zevk sıvısı boşaldığında çok geçmeden barış da göğsümün üzerine boşalmıştı.
Dudaklarıma kısa bir öpücük bıraktı.Barış : Seni çok seviyorum
Delfin : Seni çok seviyorum
Karnım guruldadığında barış kocaman bir kahkaha attı.
Barış : Benim seksi kediciğim acıkmış mı
Delfin : Ya dalga geçmesene
Barış : Tamam tamam önce bi duşa girelim sonra bişeyler yeriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azıcık Sevsene Beni ||Texting
Teen FictionBn: APTAL Seninle klaroline ppleri yapabilirdik * * * * * *