11

47 5 0
                                    

Burakla birlikte barışların oturduğu masaya ilerlediğimizde kaşlarını çatmış bir şekilde bana ve burağa  bakan barışla karşılaştım. İnadına burağa daha fazla yaklaştığımda Burak ta kolunu omzuma atıp yanağımdan öptü.

Barış sandalyeden sertçe kalktığında terasa doğru ilerledi. Burağa yanına gideceğimi  söyleyip bende kalkıp peşinden gittim. Terasa geldiğimde sigarasını yakmaya çalışan barışla karşılaştım. Yanına ilerlediğimde yakmayı başarmıştı. Sigarayı dudaklarından aldığımda şaşkın ve sinirli bir şekilde bana bakmaya başladı.

Delfin : Sigaramı yaktığın  için teşekkürler.

Dediğimde çarpıkça sırıttı.

Barış : Sevgilin kızmasın

Delfin : Yo  sorun değil

Dediğimde ağzında bişeyler geveledi. Daha sonra kendi sigarasını da yaktıktan sonra  iyice yaklaşıp dumanı yüzüme üfledi. Titrek bir nefes verdiğimde dudağı yukarı kıvrıldı.

Barış : Kabul et

Delfin : Neyi

Barış : En ufak hareketimden bile etkileniyorsun

Delfin : Asıl sen kabul et

Barış : Neyi

Delfin : Benim için deliriyorsun

Barış : Ben kimse için delirmem

Delfin : O zaman şöyle yapalım iddiaya girelim.

Barış : Peki bakalım kim kimden etkileniyor. Eğer ben kazanırsam istediğim bir şeyi yapacaksın. Eğer sen kazanırsan ben senin istediğin şeyi yapıcam.

Delfin : Güzel anlaştık.

Barış : Ha bu arada her şey serbest

Dediğinde sinsice güldüm. Bitmiş olan sigaramı yere atıp ayağımla ezdikten  sonra belinayların yanına gittim. Barış da gelip yanıma oturduğunda gülümsedim.

Emir: Yine aynı oyunu mu oynasak

Dediğinde barışla göz göze gelmiştik. Sırıtıp imayla  bana bakmaya başladığında göz devirip önüme döndüm.

Burak : Hangi oyun

Emir : Herkes kağıda cesaretlik soruları yazıyor sonra sırayla kağıtları çekip çıkan şeyi yapıyoruz. Eğer yapmayan olursa burdaki herkese kişi başı 400 tl veriyor.

Burak : Güzel oynayalım hadi

Dediğinde kağıtlara cesaretlik soruları yazdık. Tam başlayacağımız sırada burağın telefonu çalmıştı. Biraz ileride konuşup tekrar yanımıza geldi.

Burak : Kuzen benim acil çıkmam lazım gizem buraya gelmiş onu almam lazım.

Burak cümlesini bitirdiğinde kırdığı potun farkına yeni varmıştı.

Delfin : Tamam git hadi sen. Bi ara bize getirirsin gizemi.

Dediğimde onaylayıp çıktı. Kulağımda hissettiğim nefesle irkilerek döndüğümde barışın yeşil gözleriyle karşı karşıya gelmiştim.

Barış : Sevgilin kuzenin çıktı

Delfin : Sevgilim olduğunu söylememiştim zaten

Emir : Fısıldaşmanız bittiyse başlayalım artık oyuna.

Delfin : İlk önce sen başla

Dediğimde kağıdı seçip okumaya başladı.

Emir: Karşında oturan kişiyle öpüş

Tahmin edin karşısında kim oturuyor. Tabii ki de Belinay.

Emir : Cüzdanımı evde unutmuşum

Deyip Belinaya bakmaya başladığında Belinay yakasından çekip dudaklarını birleştirdi. Emir onu kucağına alıp tuvalete ilerlediğinde daha  fazlasını izlememek için kafamı çevirdiğimde barışın bana baktığını gördüm. Sinsice gülümseyip boynuna nefesimi verip kulağının tam altına minik bir öpücük kondurduğumda gerildiğini hissettim. Oyuna devam edip elimi bacağına koyduğumda dudağını ısırdığını farkettim. Bakışlarımız kesiştiğinde yeşillerinin koyulaştığını gördüm. Son kez kulak memesini ısırdığımda ağzından ufak bir inleme kaçmıştı. Zaferle sırıtıp arkama yaslandığımda Belinay ve emir de gelmişti.

Belinay : Iı şey

Emir : Biz sevgili olduk

Barış : Tuvalette mi

Dediğinde kendimi tutamayıp gülmeye başladım, o da güldüğünde kafama yediğim pipetle Belinaya baktım.

Belinay : Of gülmeyin be en azından biz hislerimizin farkındayız ve sevgili olduk.

Delfin : Böyle şeyler hep karşılıklı oluyor işte naparsın

Dediğimde barışla göz göze gelmiştik. Gözlerimi kaçırdığımda oda kafasını başka yere çevirmişti. Slow bir müzik çaldığında herkes dans etmeye kalmıştı. Yanıma birinin yaklaştığını gördüğümde a sınıfından Berke olduğunu gördüm.

Berke : Delfin benimle dans eder misin

Delfin : Olur tabii

Sırf Barışa inat olsun diye kabul etmiştim.


(Barışın ağzından)

Delfin berkeyle dans etmeye başladığında bütün hücrelerim sinirden gerilmişti. Bana inat yaptığına adım gibi emindim. Aklıma gelen fikirle tuğçeyi dansa kaldırdım. Tuğçe berkeyi  seviyordu ve bende eş değişikliği bahanesiyle hem ona hemde kendime iyilik yapmış olacaktım. Tuğçeye planı anlattıktan sonra onayladı. Tuğçeyi berkeyle doğru ittiğimde Delfini de kendime çekmiştim.

Delfin : Barış napıyosun

Barış : Eş değişikliği deyip sırıttığımda göz devirip kollarını boynuma doladı. Kafamı kulağına yaklaştırdığımda hafif bir nefes verdim.

Barış : Sen olduğunu biliyorum Delfin Azra Aksoy.

Dediğimde gerilmişti. Gözleri gözlerimi bulduğunda konuşmaya başladı.

Delfin : Ama sen nasıl

Barış : Seni sandığından daha iyi tanıyorum ve zaten anlaşılıyordu bana spora gidiyor musun deyip aynı anda senin de  gelmen falan.

Delfin : Her neyse artık benimle konuşmak istemezsen anlarım sonuçta

Tam o sırada geri sayım başlamıştı

10

Delfin : Sevdiğin

9

Delfin : Başka biri

8

Delfin : Var ve

7

Delfin : Ben

6

Delfin : Engel

5

Delfin : Olmak

4

Deldin : İstemiyorum

3

Delfin: Yanlış anlarsa

2

Delfin : Senin için kötü -

1

Ve sıfııır diye bağırmaya başladıklarında dudaklarına kapandım. Karşılık verdiğinde hafifçe gülümsedim. Beni tam anlamıyla  delirtiyordu. Onu deli gibi seviyordum ama söyleyemiyordum. Yapamazdım onu sevdiğimi söyleyemezdim. Onu sevdiğimi öğrendiğinde benden gitmesinden korkuyordum. Tam anlamıyla gerçekten sevdiğim ilk kişiydi Delfin ve ben onu kaybetmekten çok korkuyordum.

Dudaklarımdan ayrılıp beni ittirdiğinde şaşkınca ona bakmaya başladım.

Delfin : Başka birini severken beni öpmeni istemiyorum artık  barış. Bir süre görüşmeyelim.

Deyip çantasını da alıp çıkmıştı. Arkasında gözleri dolmuş beni bırakarak.

Azıcık Sevsene Beni  ||Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin