Elimdeki çikolatalı dondurmayı yerken bir yandan da masterchef teki Emir elendiği için salya sümük ağlıyordum. Size saçma gelebilirdi ama en başından beri emiri destekliyordum ve sona yaklaşmışken elenmesi çok kötü olmuştu. Ah emir hüzünlü kekim. Televizyonu kapatıp bilgisayarımı aldım.
The vampire diaries ı tekrar bitirdiğim için yeni dizi olarak SKAM ı seçmiştim. İlk 4 bölümünü izledikten sonra göz kapaklarım ağırlaştığında gözlerimi kapatıp uykuya daldım.Sabah yüzüme vuran güneşle birlikte gözlerimi açtığımda saatin 13 :30 olduğunu farkettim. Gece geç yattığım için bu saatte uyanmam gayet normaldi. Canım kahvaltı etmek istemediği için sadece kahve yapıp Salona geçtim. Televizyondan cartoon network ü açtığımda fineas ve förb başlamıştı. Ne yani 17 yaşındayım diye çizgi film izlememi saçma mı buluyorsunuz. Umrumda bile değil kim ne düşünürse düşünsün genel olarak hiçbir şeyin yaşı yoktur.
Burak : Kuzen ben İtalya ya dönüyorum.
Delfin : Niye ve ne zaman
Burak : Gizemle ayrıldık o buraya taşınmış temelli ve burda durmayı sevmiyorum biliyorsun. 3 saat sonra İstanbul uçağım var gece de İtalya ya uçuyorum.
Delfin : Burak bende seninle geleyim mi
Burak : Tabii ki gelebilirsin ama bişey mi oldu
Delfin : Barış başka birini seviyor ve ben ona bir süre görüşmeyelim dedim. Burda kaldığım sürece illaki görüşücez bu yüzden uzaklaşmam iyi olur. Hem kafamı toparlarım.
Burak : Tamam kuzen sen hazırlan o zaman bana mesaj atarsın sonra ben seni gelir alırım.
Delfin : Tamamdıır
Olayı kısaca Belinaya anlattıktan sonra ilk başlarda kabul etmese de sonra o da bana hak vermişti.
En doğru kararı verdiğimi düşünüyorum çünkü en iyisi burdan bir süre uzaklaşmak ve her şeyin yerine oturması olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azıcık Sevsene Beni ||Texting
Novela JuvenilBn: APTAL Seninle klaroline ppleri yapabilirdik * * * * * *