Sabah aşık olduğum kokuyla gözlerimi açtığımda gülümsedim. Barışın kollarındaydım. Dudakları büzülmüş bir şekilde bebek gibi uyuyordu. Onu izlemeye başladım. Kıvrımlı burnu, dolgun dudakları.... Mükemmeldi. Yerinde kıpırdanmaya başladığında boynuna minik bir öpücük kondurdum. Yavaşça gözlerini açtığında yeşilleriyle buluştum.
Barış : Birileri sanki beni izliyo
Delfin : İzliyorum var mı bi diyeceğin
Barış : Yok canım ne diyim.
Deyip yanağımı öptüğünde kıkırdadım.
Barış : Hadi sen hazırlan bende tost yapayım onu yeriz, bende hazırlandığımda çıkarız
Delfin : Tamamm
Dediğimde mutfağa doğru ilerlemişti. Hemen kalkıp üzerimi giyip makyaj yaptıktan sonra çantamı hazırlamaya başladım. Ne kadar kalacağımızı bilmediğim için elime ne gelirse koydum. Tüm eşyalarım hazır olduktan sonra barışın yanına indim. Tostları hazırlamıştı. Yanına gidip sarıldığımda oda bana sarıldı. Tostlarımızı yedikten sonra barışta hazırlandı ve evden çıktık.
Delfin : Barış bunlar çok güzel oldu
Barış : Evet bebeğim. Ama en beğendiğim kelebekli olan
Delfin : Evet benimde.
Barış dövmeleri yapmıştı. Bir tanesi köprücük kemiğime, bir tanesi göğsümün altına ve bir tane de bileğime yarım kelebek yapmıştı. Kelebeğin diğer yarısını da onun bileğine yaptırmıştı.
Barış : Hadi bakalım artık yola çıkalım
Dediğinde onayladım. Tekrar arabasına bindiğimizde yola çıktık. 1 saatin ardından dağ evine yakın bir markete geldiğimizde durduk. Arabadan indiğimizde Barış elimi tuttu ve markete girdik.
Barış : Canın ne isterse alabilirsin
Delfin : Alırım alırım ama en çok çikolata
Dediğimde güldü. Gerekli olan her şeyi ve daha fazlasını aldığımızda kasaya gidip ödeme yaptık. Barış ağır olan poşetleri aldığında bende geri kalanları alıp tekrar arabaya bindik. 15 dakikanın ardından eve gelmiştik. Evin dışı mükemmeldi. Etraf yeşilliklerle kaplıydı. Tenha bir yer olmadığı için mutluydum. Her ne kadar yanımda Barışta olsa tedirgin olurdum. Evin içine girdiğimizde dışından daha güzel olduğunu gördüm. Eve siyah hakimdi.
Delfin : Barış burası çok güzel
Barış : Beğendiğine sevindim
Delfin : Yani burayı beğenmeyen de ne bileyim.
Barış : Ne yemek istersin
Delfin : Bilmiyorum ki pizza yapalım mıı
Barış : Oluur ama önce üzerimizi değişelim
Dediğinde onayladım. Altıma pijama altımı giyip üzerime de tişört giydiğimde barışın da aynı giydiğini gördüm. Mutfağa geçtiğimizde ben pizzanın hamurunu yaparken Barış da malzemeleri doğruyordu. Hamur hazır olduktan sonra üzerine sos sürüp malzemeleri yerleştirdik. Hazır olduğunda fırına koyup pişmesini beklerken masayı hazırladık. Pizza piştiğinde efsane kokular geliyordu. Kesip tabaklar koyduğumda hemen yemeye başladık.
Delfin : Efsane olmuş
Barış : Eee kim yaptı
Dediğinde sırıttım. Pizzalar bittikten sonra Barışla tekrar the vampire diaries izlemeye başladık. Kaçıncı izleyişimdi bilmiyorum ama en keyiflisi Barışla birlikte izlemekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azıcık Sevsene Beni ||Texting
Teen FictionBn: APTAL Seninle klaroline ppleri yapabilirdik * * * * * *