Önümdeki çikolatalara baktım . Aras kapımın önüne çikolata koyup kaçmıştı. Neymiş onu görürsem tekrar kızabilirmişim . Bu hareketine normal davransam da kalbim beni dinlemeden hızlı hızlı atıyordu .
Çikolatadan bir tane aldım, yemeye başladım . Pahallı çikolata almış en sevdiğim zengo çikolatası
Kutuyu karıştırınca notu gördüm , hemen aldım okumaya başladım.
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.Telefonu elime aldım
Umut: Anlatamıyorum - Orhan Veli kanık
Aras:beğendin mi güzel yüzlüm
Umut:çok güzel , teşekkür ederim
Aras: ben şarkıları seninle sevdim , seninle anladım , şiirler seninle hayat buldu . Kokun bana en güzel çiçekleri hatırlattı . Şimdi seni kaybetmek denizde balık olmaması gibi anlamsız ve boş
Umut: çok romantimsiniz
Aras: sadece aşığım
Umut :çikolatalar çok güzel
Aras:gülüşün gibi
Gülümsedim içime işliyor yavaş yavaş
Aras:uyu bebeğim okulda durmadan esniyorsun
Aras:çikolata çok yeme
Umut:ben okula gelemem
Umut:yani büyük ihtimalle gelmem
Aras:neden ?
Umut:hani söyledin ya sevgiliydik filan
Aras: yarın evinin önünden seni alırım . Mertte gelir çocuk ağlayıp duruyor yoruldum . Seni seviyorum güzel yüzlüm iyi geceler
Umut: iyi geceler
Elimi hızlı hızlı atan kalbime koydum . Kendime gelmeye çalıştım çocuk ayarlarımla oynuyor.
Gözlerimi mutlulukla kapattım , hemen geri açtım. Bana güzel yüzlüm dedi beni güzel mi buluyor?
Yicem yaa sakin ol umut hemen yumuşadın amk kendine gel aptal gözlerime bu sefer sinirle kapattım.
Hemen geri açtım olsun bana güzel yüzlüm dedi . Bu şekilde uyumaya çalıştım ama sadece çalıştım.
Sadece 6 saat uykuyla duruyorum. Merdivenleri yavaş yavaş indim , apartmandan çıktım. Aras elleri cebinde bana gülümseyerek bakıyordu.
Ne kadar tatlı duruyor , hemen yanına geçtim. Yanında duran Mert'i fark ettim gülen yüzüm durdu . Onlara bakmadan yavaş yavaş yürümeye başladım. Mert yanıma geldi bir şey demedim .
" özür dilerim , lütfen yemin ederim bir daha yapmicam . Ne olursa olsun yanında olucam "
Yürümeye devam ettim. " yalvarırım yapma sen benim ailemsin . Sen yokken çok kötüyüm " o konuşuyor ben umursamadan yürümeye devam ediyordum .
" kardeşim, ne yapmam gerekiyor söyle hemen yaparım " durdum, gözlerine baktım.
" bana zaman ver bazı şeyleri sindirmek istiyorum "
Kafasını salladı önüne döndü. Bende yürümeye devam ettim . Aras yanıma geldi , beni hafif kendine çekti . Tepki vermedim yanımda olması ona sinirli olsam da hoşuma gidiyor . Galiba salağım , galiba değil baya baya salağım . Böyle olması umurumda değil , seviyorum işte aq kim ne düşünür umurumda değil . Ben acı çekerken kimsenin umurunda olmadım .
kimse yanıma gelip iyi misin demedi . Nasılsın demediler şimdi gelip hayatımı sorgulamaya hakları yok . Aras bunu kabul ediyorsa , insanları umursamıyorsa ben neden umursuyorum ki ?
Sonuçta onun çevresi benimkinden daha fazla ve daha önemli , benim çevremde ne kadar insan var . mert vardı o da belli zaten arada bana bakıp duruyor . Okula yaklaşınca duruşumu dikleştirdim , kötü bakışlara kendimi hazırladım .
Beklediğim gibi oldu . İnsanların bakışları direk beni buldu . Aras etrafa keskin bakışlar attı , beni kolunun altına aldı . İtiraz etmedim şuan yanımda olmasına çok ihtiyacım var .
okulun binasına girdik , bakışlar direk bizi buluyordu . Güçlü durmaya çalıştım , dolan gözlerimi umursamadım . Aras hissetmiş gibi hemen bana döndü .
" sakın ağlama kendimi tutamam insanlara zarar veririm "
Kafamı tamam anlamında salladım , beni kendine bastırdı . Gülümsedim kokusu şimdi daha da yakınım daydı . Sınıfa girdik , bazıları çaktırmadan bakıyor , bazıları bakmamaya çalışıyor .
Gülmemek için kendimi zor tutum . Nedensizce içimden gülmek geliyor . Kesin psikplpjim bozuldu . Sıramıza oturduk , Aras gayet sakin ve kendinden emin duruyor . Onun bu hali bana güç veriyor .
Ona bir kez daha aşık olduğumu hissettim . 1 ay önce beni döven o değilmiş gibi elimi tuttu , sevmeye başladı . Bu hareketi bu kadar özlicemi hiç düşünmemiştim .Her hareketiyle içime işledi .
Hoca gelince herkes işine baktı . Hocanın da olanlardan haberi olduğu beli , bize bakmamaya çalışıyor . Şuan bizi şikayet etmiyorsa Ahmet abi sayesinde bunu çok iyi biliyorum .
Ahmet abiye minnettarım gerçekten bir abi gibi yanımda oldu . Aras 'la aramız kötü olsa da beni yargılamadan , üzmeden yanımda oldu . Onun bu hareketini asla unutamam .
O sert adam gitmiş pamuk gibi biri gelmişti . Ben düşüncelerimle boğuşurken hoca çoktan derse geçmiş , Aras sıraya kafasını yaslamış , elimi sevmeye devam ediyordu .
Elimi saçlarına koydum , sevmeye başladım . Elimi sevmeyi bıraktı . Uzun süre sevdim o yumuşak saçlarını , sevdikçe kokusu burnuma geldi . Bir kokuya aşık olacağımı hiç düşünmemiştim .
O her anlamda ilkim . Ben düşüncelerle boğuşurken zaman geçti gitti . Aras orada masum masum uyurken ben bir daha sevgime emin oldum .
Ben onu çok seviyorum, her zaman da sevicem eğer ben salaksam ya da bu kötü bir şeyse üzgün değilim.
Ben aşık oldum ve aşk genelde sözlerimizi dinlemez . Yani bende öyle oldu. Şimdi sevdiğim adamın saçlarını severken, kokusunu içime çekerken bir daha bunu anladım .
Yorum ve beğeniyi unutmayın . Yazım yanlışları için kusura bakmayın... Sizi seviyoree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN (BxB)
Teen FictionAras:seni zıplatırım Ağzım açık kaldı ağzı çok bozuk Umut:doğru konuş Aras: benim canımı sıkma çok kötü olur Umut: ne olurmuş ? Aras:umut sabrım taşıyor Umut: neyse ne Aras:kaşınıyorsun Aras:kaşırım Umut: yaparsın ****************************...