14

5.1K 283 45
                                    


Arkamı döndüm sakince kahkaha attım bildiğin kahkaha attım. Sonra durdum deniz gevşek gevşek sırıtıyordu. O sırıtan yüzüne kafamı geçirdim. Elim belki hafifti ama kafam emin olun yeterince sağlam... Herşey o anda başladı denizin yakasını tuttum hafif itip yumruk attım. Yumruk atacaktı ki kaçtım karnına tekme attım saçından tuttum karnına dizimi geçirdim. Orospu bildiğin popoma vurdu . Etrafı gözüm görmedi sanki deniz 2 vurdu ben dört vurdum. Tek duyduğum silah sesi oldu .

Hepimiz o tarafa döndük elinde silah olan takım elbiseli adamlar geldi hepimiz ayrıldık. Deniz gevşek gevşek güldü arabadan takım elbiseli sert bir adam indi

" DENİZ UMARIM YÜZÜN YANLIŞLIKLA DAĞILMIŞTIR " diye bağırdı. Deniz kafasıyla beni gösterdi. Aras araya girdi " yiğit çetiner " adamın bakışları bize döndü. Arası buldu aras gayet sakindi

" kardeşine sahip çıkmalısın "  adam kafa salladı.

" siz gidin ,babana selam söyle Aras "  babasına mı bu adam babasını nerden tanıyor . Ordan uzaklaştık Aras telefonunu çıkarttı

" baba yiğit çetiner karşıma çıktı. Kardeşiyle kavga ettim. Bu konuyu çöz o adam ve kardeşi canımı sıkılıyor. Bence sen halletmelisin bana ceset gömdürme "  sanki kanım çekildi telefonu kapattı bana baktı göz kırptı

Aras kim ? Az önce ceset mi dedi o Aras bana baktı gülmeye başladı

" sen babamın mafya olduğunu bilmiyor musun ?"

Dondum kaldım merte baktım gözlerini kaçırdı biliyordu ve benden sakladı " o gün bana vurduğun da anlamam lazımdı. Fazla cesaretliydin "  sustum adamın babası mafya bildiğin mafya yakında ölüm çıkıcak . Mert yanıma geldi

" Aras' a mı vurdun? "

herkes bana bakıyordu omuz silktim yürümeye devam ettim. Aras yanıma geldi

" babam her zaman yanımda olur onun için yanımda erkek istemem ya da kız istemem önemli değil anlican bence sözümü dinlemelisin "  yutkundum piç her seferinde konuyu tehdite getiriyor. Otele doğru yürüdük gecem de hayatımda maffoldu ...

Odaya girdim çantamı aldım içinden kıyafet çıkartım of iç çamaşırım yok merte mesaj attım bakmadı aradım. Aras yatağa oturmuş bana bakıyordu.

Açtı.

-alo kanka sende boxer var mı?

Diye sordum sormamla arasın telefonu alıp " bende var sen kapat " deyip kapatması bir oldu sinirden elim ayağım titredi .

" senden ıstesem sana sorardım yürü git işine bak " yakamı tuttu

" seni gebertirim "  alayla güldüm
" zorlanmazsın herhalde "  kahkaha attı.

" beni hiç tanımıyorsun babam  dünyaca ünlü bir mafya şuan yurt dışında orda da ün salıyor. Yapamicam bir şey yok bunu çoğu insan bilir. Mert senden sakladı öğrenirsen takımdan çıkarsın merti de bize yaklaştırmazsın bunu istemedi kendini düşündü. Benimle aynı odada kalırken bile sana bir şey demedi ." Durdum elini ittim.

" sana ne lan sana ne yürü git başımdan " diye bağırdım. Yatağa oturdu sırtını yasladı bana baktı

" biliyor musun Umut babam beni çok sever kararım ne olursa olsun saygı duyar çünkü ben onun yıllarca çabalayıp son anda olan evladıyım . Annemin soyundan çoğu kadın hamile olamıyordu. Babam annemi çok sevdi çocukları olamicak diye çok korktu ama ben oldum anne tarafında da baba tarafında da öz erkek torun istersem göt verim istersem milleti deli gibi öldürüm babam yanımda olur oldu da "

Durdu bana baktı ne diceni merak ettim

" mesela eşcinsel olduğumu öğrendiğin de yanımda olucanı söyledi bunun için yurt dışına gitti bir gün bunu herkese açıklarsam seslerini çıkartamasınlar diye çıkartasalar da susturabilmek için olmadı beni yollar ama yanımda olur " dedi duyduklarımla şok oldum yutkundum

" sen eşcinsel misin ? Ben seni. homofobik oldugunu sandım onun için"

Durdum beni taciz etmişti beni elleyip duruyordu elimle sanki çıplakmışım gibi vücudumu kapattım

" sen ... "  güldü yanıma geldi geri geri gittim boka battım boka kolumu tuttu " kaçma "  onu ittim

" lan sen beni elledin elledin hemde manyaķ gibi lan eşcinselim diye sen beni ne sandın " güldü şuan tam deli gibi duruyor.

Beni itti " hiç akıllanmıyorsun hemde hiç " cümlesine devam edecekti ki kapı çaldı kapıyı açtı koç gelmişti koç yüzümüze baktı

" gidiyoruz kavga etmişsiniz yok size tatil filan toplanın "  odadan çıktı ofladım eşyaları toplamaya başladım .
Sinirliyim hiç olmadığım kadar benimle oyun onayıp duruyor ben onun varya derin derin nefesler aldım. Sıktır olup gidicem okuldan da takımdan da ellerim titriye titriye çanta mi hazırladım onu beklemeden odadan çıktım.

Otobüse oturdum Aras yanıma oturdu ters ters baktım. Kafamı cama dayadım üstümü örttü ,  ittim . Yine ellemek istiyor herhalde direk gözlerim doldu .

Sokucam ona da beyinsiz hallerine de bıktım ya bıktım kolumu tuttu sıktı. Tepki vermedim daha sert sıktı kafami ona çevirdim

" beni zorluyorsun canını yakıcam "

Tepki vermedim daha çok sıkınca yüzümü buruşturdum. Kolumu bıraktı gözlerini kıstı hafif yaklaştı " demek tehditlerim artık korkutmuyor en kısa zamanda icrata geçicemi bilmeni istiyorum " geri çekildi .

Kafamı tekrar cama yasladım daha ne yapabilir ki ? Psikolojimi bozuyor piç herif beni neden elledi neden yoksa hayır hayır hayır aklıma beni öpüşü geldi . Sarhoştuk dedim içimden sadece sarhoş öyle birşey olamaz onun babası mafya beni de ailemi de bitirir .

Bu Aras' dan nasıl kurtulucam nasıl yapıcam . Yoruldum artık derdi ne onu bile bilmiyorum. Belki de dayak yemeye hazırlansam iyi olur ya da dışlanmaya çünkü onu hayatımdan çıkartınca bunlar olucak .

Benimle derdi neyse şerefsiz mertlere baktım ne güzel eğleniyorlar bense bir manyakla uğraşıyorum. Yol boyunca ben dışarıyı izledim o beni arada elimi tuttu arada bacağımı kendimi değişik hissediyorum . Tamam ben erkeklerden hoşlanıyorum kalbimin hızlanması karnıma hafif ağrı girmesi çok normal değil mi ? Ama ona karşı olması beni korkutuyor insanların korktuğu kişi eşcinsel ciddi anlamda eşcinsel benimle dalga geçiyor kesin bacağımı hafif sıktı sonra okşamaya devam etti.

Ona bakmam için yapıyor biliyorum ama yapmicam ne olursa olsun ona bakamam . Bakınca kavga edesim geliyor . Onun bu hâllerine katlanamıyorum . Telefonun titredi . Açıp baktım deniz denilen mal mesaj atmış.

Deniz: hadi ama umut sadece tanışmak ve konuşmak istedim

Umut:ama ben istemiyorum. Yeterince açıklayıcı oldu diye düşünüyorum

Deniz: lütfen :(

Umut: asıl sana lütfen benden uzak dur

Deniz:ok.

Onu her yerden engelledim . Arasın nefesini ensemde hissettim. Geri çekildim " böyle ol Umut akıllı ol " diye fısıldadı .

Geri çekildim sinirli bir şekilde ona baktım " yeter "  geri çekildi .

Kafamı tekrar dışarıya baktım. Elini tekrar bacağıma koydu. Gözlerimi kapattım elini tuttum . Sıktım güldü
" daha fazla sık"  güldü elimi çektim gözlerine baktım. Fısıldadım

" senden nefret ediyorum "

KAPTAN (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin