1

20.2K 564 192
                                    

Yanıma da ki mert' e sert bir şekilde vurdum . Yine beni sinir etmede üstüne yoktu " ne kızıyorsun lan kız beğenmiş işte seni zaten ben görüyordum götüne alacaklı gibi bakıyordu " dedi göz devirdim ama itiraz da etmedim . Edemedim doğru  söylüyor amk kız yicek gibi bakıyordu . Ondan böyle bir atak geliceği belliydi . " istemiyorum olum sende biliyorsun ..." dedim sesim sonlara doğru kısıldı etrafa baktım.  Okula doğru yürüyorduk . Bu saate bizim mahalle de çok kişi olmazdı.  Güldü " biliyorum ama kız kafayı takmış bir rahat vermedi . Bir de hızlı olalım bence koç seni görmek istedi " dedi ofladım ben  ne alaka ya " ne diyecek acaba " daha çok kendi kendime konuşur gibiydim .

Okul görününce sustum gözümü etrafta gezdirdim . Kızla bakışlarımız kesişti hemen hareketlendi . Panikle etrafa baktım koç görünce gözlerim parladı. Kız yanıma gelmeden koçun yanına uçtum " beni çağırmış sınız ?" 

koç gözlerini kağıtlardan çekti " ben de seni arıyordum. Seni yedeğe almaya karar vermiştim biliyorsun ama vazgeçtim hayırlı olsun yeni kaleci sensin " dedi duyduklarımla dayak yesem daha az sarsılırdım.  " koç ben istemiyorum.  Zaten sizin zorunuzla yedeğe geçtim biliyorsunuz "

koç tek kaşını kaldırdı " sen de yetenek var  şu inadı bırak kendini gör diye yedeğe aldım ama sen kendini görmüyorsun . Kaleci okuldan ayrıldı . 1 ay sonra maçlar başlicak başka şehirlere gidicez canımı sıkma Aras'ın yanına git o sana her şeyi anlatır.  "  arkasını döndü ve gitti .

çığlık atmamak için kendimi zor tuttum. Siktir ya bir bu eksikti. Mert hemen yanıma geldi. 

" umut iyi misin lan ağlicak gibisin "

sonra da güldü.  Sert bir şekilde ona baktım.
" kaleci vardı ya samet okuldan gitmiş amk hoca da kaleci sensin git arasla konuş dedi "  mert de durumun ciddiyetini anladı.  " olum sıkılma ya bak bende varım "  yine de canım sabah sabah sıkılmıştı . Aras nerde acaba etrafa baktım.  Arka bahçeye giden arasları gördüm.  Peşlerinden yürümeye başladım.  Tabi mertte benimle geldi .

Neden mi istemiyorum çünkü çabuk sinirlenen bir yapım var  . Genel de içime kapanık bir insan olsam da ağzım açılınca kapatamıyorum.  Gözlerim dönüyor sanki bu yüzden çok kavgaya karıştım bazen dövdüm bazen dövüldüm  . Bunlar okul içinde olmadı annemi düşünüyorum sadece genel de kavga edersek mertlerde kalırdım.  Ayşe teyze alışmıştı artık hatta dalga bile geçiyordu.  Araslar çok farklıydı beni geriyordu.  Onlar herkesi geriyordu kendi arkadaşları dışında çok anlaşamazlardı.  Aslında sosyal insanlardı ama bir yere kadar mert de sosyal biriydi onlarla iyi anlaşırdı.  Ama samimi değildi. Bir kaç kez aynı ortamda bulundum ama arasla asla o beni de merti de aşar zaten kaptan da o artık neler olur bilmiyorum. Ben lise 3 e gidiyorum . Onlar 3 e  tabi 2 sene kalmalarını saymazsak lise 2 de hocanın ısrarıyla yazıldım. Hiç  de gerek olmamıştı bana şimdi nerden çıktı bu kaleci işi tamam atletik bir insandım.  Boyum uzundu kaslarım yoktu ama vücudum düzgün koşmayı seviyorum . Kalecilikte yeteneğim de var .

Arasların yanına gelince derin bir nefes aldım.  Bu duruma tek sevinen annem ve salak mert olucak . Sorar bir şekilde bana baktılar " samet gitmiş yeni kaleci olucakmışım hoca bilgileri arastan alırsın dedi " dedim Aras gözlerini kısmış bana bakıyordu. Yarıya inmiş sigarasını attı.  " benimle gel" dedi peşinden yürümeye başladım ne gün ama ...

Zemin katta ki spor odasına geldik içeri geçtik aras bana baktı " soyun "  hemen bir adım geri attım " nee"  ifadesiz bir şekilde bana baktı " soyun ölçü almam lazım "  göz devirdim.

" bunun için soyunmaya ne gerek var "
dedim gözümün içine baktı " soyun diyorum sabaha kadar seni bekleyemem.  Ya soyunursun ya da hocaya sıkıntı çıkarttığını söylerim. Ceza vermek de bana düşer "

sessizce ofladım üstümde ki okul gömleğini sonra da da siyah atletimi çıkarttım.  Tamam kaslarım yoktu ama biçimli bir vücudum var . Boy ölçme yerine geldim . " pantalon " sesi sertti . " yuh ama pantalon ne alaka amk "

beni duvara hafif itti.
" çocuk beni sinir etme keyfimden uğraşmıyorum " ofladım elimi düğmeme getirdim açıyordum ki kapıya doğru yürüdü kapıyı kilitledi olduğum yer de kaldım.  " ne bakıyorsun birisi gelsin bizi böyle görsün yanlış mı  anlasın " dedi haklıydı pantalonum çıkardım.  Siyah  boxerla kaldım. 

Tamam umut sakin ol gerilme sırtımı soğuk duvara yasladım.  Içim ürperdi.  Yanıma geldi boyumu ölçmek için yakınlaştı. " 1.82 "

gözlerimi kocaman açtım " ne 1.82 mi ben 1.85 varım tamam mı " dedim alayla güldü eliyle karnımdan itti duvara yapıştım " tekrar bakarız sıkıntı yok " tekrar baktı " 1.82 "  sonra durdu beni düzdü gözleri  ayağımda takıldı

" ayakkabıları unuttuk çıkart "  hayır ya " saçmalama yanlış bakıyorsun bence yok 1.75 boyum "

sinirlendim o kadar kısa olamam tamam kısa değil ama ben basketbol da oynadım " çıkart ayakkabını "  oflayarak çıkarttım.  Tekrar ölçtü " 1.80 " dedi yine gözlerimi sonuna kadar açtım " hayır ya ben 1.85 varım "

beni gözleriyle süzdü . Olduğum halin farkına vardım " ben 1.87 yim senin 1.85 olma şansın yok "

ofladım yerden pantalonum aldım giyinmeye başladım . Boy takıntım  yok hatta uzun bile sayılırım ama bu okulda çoğu erkek uzundu sporcu olan erkekler daha uzundu . Gömleğimi ve ayakkabımı da giyindim . Masaya geçti.

" normalde hafta da 2 gündü ama maçlar yaklaştı onun için hafta da 4 gün  pazartesi , çarşamba, cuma , cumartesi  günleri olucak seninle eğer sorun yaşarsak özel olarak çalıştırırım bu günler senin için uygun mu ? "

usulca kafamı  salladım . "Numaranı yaz "  son model telefonunu uzattı. Demeyi unuttum değil mi güzel kolejimizin zengin çocukları bense %50 bursluydum . Aslında bursluları böyle şeylere sokmazlardı ama bilmiyorum . Numaramı yazıp geri verdim . " kavga çıkartmazsın diye düşünüyorum. Başka şehirlere gidince sorumluluğun koçtan çok bende olur. "  Kağıt  verdi " ailene imzalat  " dedi kafamı onaylar şekilde salladım kağıdı aldım. 

Ayağa kalktı karşıma geçti . " kavga konusunda anlaştık bence biliyorum dışarı da kavgaların olmuş artık onlar da olmicak sakatlanma şansın yok duydun mu beni "  göz devirdim .

Gözlerine  baktım o kaptan tabi ya
" aslında ben çok kavgacı  biriyim koçla konuş bence sonra size sıkıntı çıkar "  çantamı yerden aldım.  Gülme sesi geldi gözlerimi ona çevirdim.

" takımda olmak istemediğini biliyorum  hoca beni uyarmıştı. Malesef bize  1 dönem katlanmak zorundasın "


konuşmama izin vermeden kapıyı açıp çıktı bende peşinden çıktım.  Aslında benimle bu kadar konuşmasına şaşırdım. Peşinden gittim arka bahçeye yürüdüm mert sigara yakmış  sohbet ediyordu ben geldince sırtını duvardan ayırdı.  " üstüne ne oldu lan toz olmuş üstün başın dağılmış " dedi

kaslarımı çattım tam  ağzımı açmıştım ki aras konuşmaya başladı " ayağıma takılıp düştü " neden yalan söyledi ki
"  ben de ne kadar uzun sürdü diyorum neyse sınıfa gidelim "  başıyla selam verdi yürümeye başladık . Arka taraftan çıkınca merti durdurdum .

" kanka siz nasıl ölçüm aldırıyorsunuz "  mert kaşlarını  çattı " ne nasılı oğlum normal duruyoruz ölçüyor "  kuşkulu bir şekilde baktı " bir şey mi oldu?  " yutkundum  benimle dalga geçmişti . " yok ya saçımla uğraştı sinirim bozuldu "

hee dercesine baktı yürümeye devam ettik " olum koç yarım  yamalak bakıyor sanki basketbolcuyuz "  kafamı salladım sınıfa doğru yürüdüm. Bu neydi şimdi?

Umarım beğenirsiniz eğer ilgi görürse devam ederim...

 

KAPTAN (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin