33

4.2K 218 49
                                    

" ya Aras beni bir sal beni sal bırak ya bırak "

" sevgiliye öyle denmez çarpılırsın yavrum "

" ya dövücem seni yeter be "

" dövebiliyorsan neden olmasın "

" ıstemiyorum ben sayısal da kalıcam"

" yavrum sen hukuk istemiyor musun ?
Hukuk eşit ağırlıkta sen sayısaldasın ne olur bizim sınıfa gelsen benimle otursan "

" ya kararım değişirse hıh o zaman ne olucak mankafa  hem seninle oturamam dikkatimi dağıtırsın . Mert ne  olucak "

Mert hemen araya girdi

" Umut beni de sen sayısala soktun . Eşit ağırlık derslerini sen yap diğer derslerde kopya vericem diye beni soktun . Rehberliğe gidip değiştirelim "

" o zaman siktir git ben rahatım sınıfımda "

" bak yavrum seni germe tamam mı ?
O ilayda da yanından gidelim diye yol bakıyor . Ben kadına el kaldırmam ama bu başka  bir kadına  dövdürmicem anlamına gelmez "

" Aras cidden dövücem gidiyorum  ben"

" nereye lan kız bakıyor diyorum "

Bıkkın bir şekilde ofladım.  Şerefsiz sabahtan beri yakamı bırakmıyor.

" işemeye gidicem gelicek misin ?"

Ayağa  kalktı şok geçirmiş gibi ona baktım.  Bu  gerizekalı  ciddi mi?

" oğlum yürü git "

" benim de çişim geldi . Hadi yavrum önden önden git " yürümeye başladım.  O da arkamdan geliyordu.  Yanıma yaklaştı

" bir daha o güzel poponu belli eden şeyler giyme seni döverim"

" popoma mı bakıyorsun lan "

Kendimi tutamayıp kafasına bir tane geçirdim . Etrafta bir kaç göz bize çevrildi . Aha şimdi bittim keşke insanlar varken vurmasaydım .

Erkekliğin kaçta kaçı kaçmak bilmiyorum ama benim her hücrem kaç  diye bağırıyor.

Hemen kaçmaya başladım . Aras'ta peşimden koşuyordu.  Okulun bahçesinde dakikalarca koştum  . En sonunda bende okulun içine girdim . Tuvalete  doğru koşmaya başladım.

O da peşimden koşmaya devam etti.  Yanlarından geçtiğimiz insanlar bize ölü görmüş gibi bakıyordu.

Hemen lavaboya  girdim kendimi tuvalete attım. Yakalayamadı diye sevindim kapıyı kilitlicektım ki birden kapı itildi .

Direndim ama gücüm yetmedi . Içeri girdi dudakları kırıldı . Kapıyı kapattı kilitledi.

Dudaklarımı büktüm kaçmak yetmediyse biraz duygusal davranmalıyım bence

" ama benim başım ağrıyor "

" başka yerine vururum bebeğim "

Gözlerinin içine içine baktım. Yaklaştı duvara yapışıcaktım durdurdu .

" pistir yavrum "

" bebeğimmmm"

Gözleri parladı " hmm " evet umut böyle devam et

" aşkımm" sonra hemen utandım. Aşkım ne ya kendimi değişik hissettim.

" söyle  bebeğim "

" vurma acır "

Birden beni kendine çekti. ( ay utandım beeaah ) dudağıma yapıştı. Hemen karşılık verdim . Beklersem utanıp karşılık veremem . Dudağımı ısırıp çekti.  Ağzımdan küçük bir inleme çıktı.  Kalçamdan tutup kendine yapıştırdı.

KAPTAN (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin